Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Rustig hier vandaag, niet?

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, vond het wel lekker; makkelijker bijlezen na een dag werken zo :)

Beastie, idd, moet niet zeuren ;)

3. Niet meer actief

Heey Miep ik zal er wel af en toe zijn hoor.
    Maar morgen is de laatste werk dag van mijn vriend en dan zit ik heel zelden achter de laptop.

Maar als ik zin heb om even hier te komen of als hij weg is kom ik zeker even hier koekeloeren !

Meiden veeel plezier morgen hopelijk blijft het lekker weer!

4. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Thanks ikdus! En ik ga er vandoor....lekker naar huis...

Tot morgen meiden!

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Pfff nog dik een uur werken en dan is het pas weekend. Bleh! Heb geen sin meer...

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ikdus, ik weet niet of ik je dan nog spreek.
    Meis laat snel weer wat van je horen hoor!
    wij willen ook graag zonnige verhalen horen natuurlijk ;) :)
    Succes met alles

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Had vanmorgen om 8.00 uur al geen zin meer :)

8. Niet meer actief

Ik zal me best doen Ellen, en ik neem een smsbuddie in een ander topic dus die stuur ik zo nu en dan gewoon hier heen ;)

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmmmmiddag!

Wat lees ik? Julita nog steeds beetje bruinig bloedverlies? :( Maar goed dat die tests zo positief waren dan. En wat lief dat jullie allemaal tests willen doneren! Ik heb ze helaas hartstikke op en wacht ook eerst nog maar even af voor ik ze weer koop. Nog steeds beetje buikkrampen dus weet niet zeker of eitje al gesprongen is. Temp was weer op gemiddelde, dus hoop dat íe morgen omhoog geschoten is! (Zou mooi zijn voor de smep vanaaf! ;))
    Heb nog een goedkoop treinkaartje kunnen bemachtigen bij het kruitvat. Nog de tassen van de kids inpakken (gaan morgen logeren) en ik ben er helemaal klaar voor!

@Tom: Ik vind het jammer dat we nu nog niks weten, maar natuurlijk is het jullie zaak wanneer en of je wil gaan testen! Ik hoop dat je zondag (of wanneer jullie ook besluiten te testen) mooi positief test! En ik persoonlijk zal wel een taartje van je eten hoor! ;) :)

@Go4baby/ beastie: Ik snap eigenlijk niet dat voor bv speciale info-avonden gehouden worden :rolleyes: . Zal misschien aan mij liggen, maarreh...'t is in 1 minuut uitgelegd! Er zijn verschillende manieren van aanleggen en je hebt een beetje geklooi om voor jezelf de beste houding te vinden, maar dat is het dan ook wel! Krijg je tijdens je kraamtijd allemaal precies te horen hoor! (spreekt zij uit ervaring :rolleyes: ) En idd, probeer altijd zo veel mogelijk kraamtijd te krijgen bij voorbaat. Als je minder nodig hebt kunnen ze altijd eerder naar huis gaan. Aangeven dat je een eigen zaak hebt scheelde bij ons altijd aanzienlijk!

@Ikdus: nog een paar weekjes dus? Wordt steeds spannender he? In het weekend is het trouwens altijd rustig hoor! Dus dat we er niet zijn zou niet zo heel erg moeten opvallen ;)

@all: vanavond weer terug!

Liefs Tezzz

10. Niet meer actief

Heb geen idee hoe het in het weekend is ik ben er dan meestal niet :p

Hahaha de ene moment ben ik super zenuwachtig en het volgende moment vergeet ik alweer dat ik straks naar Spanje ga.
    Maar de dagen ervoor zal dat vast erger worden.

Nouu ik ga er ook weer vandoor.
    Heeeel veel plezier morgen meiden !
    Enne Julita maak maar gebruik van die testen die je in je hand krijgt:p

11. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Nou hoi meiden ga dr vandoor!
    Tezz SMEPSE VANAAF

En wat zal het hier morgen stil zijn!

Moeten Lola en ik de boel maar een beetje draaiende hou alhoewel ik morgen ook een reunie heb...

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Weet niet meer precies wat de houdbaarheids datum was maar volgens mij ...is het al om voordat ik ooit aan nummer 2 denk 8) En als ik Julita uit de twijvel kan halen..GRAAG! ;)

Vergeet niet....we hebben geen ervaring! :D

En als het te veel pijn doet schijnt dat te maken hebben met aanleggen...dat wil ik dan wel weten!
    Ik wil geen mama zijn die stopt omdat het mij teveel pijn doet.

Daarbij moet waarschijnlijk frummel geknipt worden :( Ik had een te kort tong riempje waardoor ik niet goed kon zuigen vroeger...groote kans dat frummel het ook krijgt...kan ik wel weken aan kloooien maar wil liever weten hoe ik dat kan bekijken/oplossen.

Enne omdat bij jou het in 1x goed ging wil niet zeggen dat nummer 3 dat ook doet..of die van mij :rolleyes: Enne een van te voren ingelichte mama is een goed ingelichte mama...ik ga voor de volle 9 maanden bv voeding!

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

O ja achterhoekers komen 13.05 uur aan dus wij zijn iets later (Tezzzzzz en ik)

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Achterhoeks kwartiertje? :rolleyes:

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

:oops: Tja zoals gewoonlijk ja.....
    Maar we zijn al blij dat er een trein rijdt bij ons :rolleyes: :( ;)

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    lopen ze bij jullie? ;)

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Nu niet meer :)

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

Bijdehandje :) ;)

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, kan ik dus ook rustig aan doen op mijn fietsje ;) al kan het ook zijn dat ik de bus maar pak... loop anders de hele tijd met mijn fiets rond en moet 'm dan naar de bewaakte stalling brengen enzo :rolleyes:

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja veels te veel werk miepie.. ;)

Deel Deze Pagina