Goedemorgen!! goh, ik kon deze week tot nu toe al 3 keer uitslapen, maar alle 3 de keren al om 7 uur wakker.... Is dat een stoppen met roken verschijnsel ofzo? Gatver, vind er niets aan... Ik wil jullie allen een fijne dag wensen! Heel veel plezier!
Meiden..heel veel plezier vandaag ! Zal aan jullie denken...(kan het niet uitstaan dat ik er niet bij kan zijn... )
mmmmmmmmmmmmmmmmmmorgen! @Lola en Diaantje: dank je wel! @Lola: ik kon vanmorgen ook uitslapen , was ik vergeten m'n wekker uit te zetten! Maar het kan best liggen aan het stoppen met roken hoor, daar wordt je toch wat onrustiger van @Diaantje: ik vind het ook heel erg jammer dat je er niet bij kan zijn! Maar blijf jij maar lekker broeden en rust houden hoor! Gezond beebje krijgen jij! O ja, alvast gefeliciteerd met je zoon! Doe je wel kalm aan, ondanks alle visite? Mijn temp was vanmorgen verder gestegen. Ik wil er nog 0.1 graadje bij. Dan ben ik er zeker van dat m'n eitje is gesprongen. Gisteravond nog weer goed ons best gedaan in elk geval! Tot straks allemaal! Liefs Tezzz
Hee Meiden, Iets verschrikkelijks..... Ik ga toch niet mee... Mijn beste vriendin is gisteren in geheim getrouwd en dat hoorde ik gisteravond al in de kroeg (leuk he zo'n dorp) Maar goed er ligt vanmorgen een kaart op de mat dat ze zijn getrouwd en vanmiddag een borrel organiseren... Nu is het mijn beste vriendin dus ik heb besloten naar haar borrel te gaan. Sorry maar dit had ik ook niet verwacht (wel dat ze zouden gaan trouwen en maar niet zo en zo snel ) Veel plezier vanmiddag en drink er dan ook.... maar een van mij PS Ik baal wel maar vind dat ik naar mijn vriendin moet Ik weet niet of er vanmorgen nog meiden hier zijn. Zal igg Tezzz nog sms-en.
Mogguh! @ Diaantje en Lola: Thanx! We gaan ons best doen! @ Mielenl: Joehoe, laat maar komen dan nu die kleine... @ Julita: dat was mn vriend die opnam... ik sliep nog De metro rijd weer hoor! Hoorde ik paar dagen geleden op journaal! (er was er een ontspoord en 't duurde nogal lang om dat ding weer los te sjorren...) Ik leg hier vast een bodempje voor ons feessie straks Ik heb nog wat beschimmelde worteltjes liggen dus dat komt goed! Toedeloes!
aaaah wat jammer Ellenk! Wou net komen zeggen dat de treinen tussen zutphen en Arnhem vertraging hebben Maar daar hoef jij je dus niet meer druk om te maken! Wel hartelijk gefeliciteerd met je vriendin hoor! Heb je sowieso tóch nog een feessie! Denk dat ik probeer een trein eerder te pakken ivm de mogelijke vertragingen. Hoop wel dat mannetje dan zo thuis is, want dan moet ik uiterlijk 10.50 wel weg. Als ik er om 13.05 nog niet ben, dan weten jullie hoe het komt! Tot straks! Liefs Tezzz
Zo, ben er helemaal klaar voor! Ellenk; Ook heel veel plezier vanmiddag! (pas op voor de kater he.. )
Hallo! Waarschijnlijk zullen de meeste die niet meer zien, maar dan voor Lola, Ikdus, Ellenk (balen dat je niet mee kan maar ik zou er ook zo voor kiezen), Diaantje, Mielenl, Marieke, Nyncke en de nieuwe SMEPpers en degene die ik in de haast vergeten ben het grote 20 weken echo nieuws: Het is zover, ik ben verliefd (dat was ik natuurlijk al op mijn prins op het witte paard, maar nu helemaal op ons hummeltje). Wat is dat super, zo'n echo. Je kunt echt alles zien. En ja, we wilden het geslacht weten. Wat bleek, ik zat er echt heeeeeeelemaal compleet naast met mijn gevoel. En met mij meerderen, want over een week of 20 worden wij de trotse ouders van een..... DOCHTER!!!!! Mijn gevoel was nergens op gebaseerd, maar ik dacht op een of andere manier dat het een jongen was. En om mij heen denken eigenlijk de meeste dat. Natuurlijk alleen maar op gevoel, maar toch vond ik het grappig dat het niet klopte. Ik was er helemaal door ontroerd. Ze had in het begin de hik, dat was zo grappig om te zien. En ze was zo beweeglijk dat als er iets gemeten moest worden en de echoscopist (klopt dat woord) zat bijna goed, dan besloot ze weer even te bewegen. Het duurde dus ook eventjes voordat alles in en om het hoofdje gemeten was. Maar wat kunnen ze toch veel zien en nakijken zeg. Alles was goed (voor zover ze het na kunnen meten en zien natuurlijk). Maar het was echt mooi. Deze echo heeft er echt voor gezorgd dat ik me nu nog meer besef wat er in mijn buik aan het groeien is. En ik ben nu al hartstikke trots op dit knappe mensje. Het is ook niet niks, flink moeten groeien in zo'n kleine ruimte. En nu moet ik mijn mond gaan houden, dat wordt ook een goede test. Alleen onze familie en mijn beste vriendin en haar vriend weten het, voor de rest willen we het nog stilhouden. Maar ik kan er nu lekker over kleppen tegen jullie, dus dat scheelt. Nou, ik moet er snel vandoor. Ik zal bij mijn ouders even de foto's inscannen, dan zet ik ze morgen in mijn fotoalbum. Even nog kijken hoe laat ik de trein moet pakken. Ikdus, ik hoop dat je tussendoor nog even komt spieken, wij willen natuurlijk wel weten hoe het met de wereldreiziger gaat .
Leentje wat leuk een dochter gefeliciteerd ! Ik kom zeker af en toe koekeloeren hier hoor.. Veel plezier iedereen vandaag meiden, al zullen er al veel weg zijn Hopelijk is het daar lekker weer want hier regent het
Leentje: wat ongelovelijk super om je bericht te lezen, er straalt zoveel warmte, blijdschap, liefde en weet ik veel wat nog meer van je bericht af! Super! Wat gaat dat snel, je bent al op de helft! Lekker dromen over je dochter! En leuke roze pakjes/jurkjes kopen!
Zo... weer even omhoog . Leentje, had het inmiddels natuurlijk al van je gehoord, maar gefeliciteerd met je prachtige echo (lief wipneusje)! Marieke, is 't gezellig bij je schoonouders (neem aan dat je er nog zit)? Ellenk, leuk feest gehad? Meiden, vond het echt supergezellig vandaag! (zit wel bomvol )
dank je miepie! ik ben alweer thuis! Ik ga het toch mss zelf nog even vragen.... Voor de rest van de meiden: mijn digi test die ik van Beastie heb gehad gaf 'zwanger' aan! Ik heb nogsteeds bruin,maar ga van de week hier in NL even naar de gyn. verder ben ik blij om bij mijn familie te zijn al mis ik mijn mannetje een beetje.
Hoi Dames, Gezellig gehad? Julita: nou, hartstikke zwanger dus! Hup, pas die banner even aan! Hoe is het met je bruine afscheiding?