Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Jeetje wat is er hier veel gebeurd in een paar dagen! Ik moet echt nog heeeeeeel veel terug lezen....

Allereerst natuurlijk Julita, meid van harte proficiat! Je bent gewoon lekker zwanger! Dat bruinverlies komt helaas bij wel meer vrouwen voor.

Marieke en miepie, balen meiden dat jullie net als ik weer ongi zijn geworden. :( Ooit gaat het ons ook lukken hoor!

Ik ben toch wel weer begonnen met de clomid ondanks dat ik toch met een flinke opvlamming zit. Ik hoop dat jullie vandaag een leuke dag hebben gehad. Al ben ik erg blij dat ik niet mee ben geweest aangezien ik echt in de buurt van de wc moest blijven :oops: Wel heb ik de thermometer in de kast gegooit en deze ronde gaan we het op goed geluk doen.

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Wieffie: wel jammer dat je er niet bij kon zijn hoor! Ik heb geprobeert je een paar fotootjes te mailen, maar je inbox kan het niet aan ofzo ? (kreeg een mail delivery failure :rolleyes: ). Dus je gaat wel de clomid gebruiken, maar verder gewoon kalm aan doen? Mooie middenweg wel vind ik! Ik hoop dat je buik gauw een beetje kalmeert weer :(

Ik ga eens even een stukje ongestoorde detective kijken. Zin in!

HE! Mijn buikpijn eindelijk weg? *afkloppen* zou dat ei nou dan EI-ndelijk eens gesprongen zijn? hihi goeie smepinvloeden gehad vanmiddag natuurlijk! :) Ik hoop het maar! ;)

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (of tot morgen ;) )

Liefs Tezzz

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :D Hier ben ik ook weer even..

Was om 19.30 pas thuis...maar was het zoooooooooo waard! Ik vond het wel errrrug gezellig, tijd vloog! En het was dus veeeeeel te kort ;)

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    nou dat klinkt alsof ik heel wat gemist heb ;) heeft iemand de foto's in haar album staan ofzo? ben heeeeeel nieuwsgierig :D

keessie zit nog prima in de buik, geen tekenen dat hij/zij naar buiten komt (en al helemaal niet op DE SMEP-dag). ja Tezzz het kan binnen 50 minuten, ik wet het ;)

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Joehoe allemaal!

Was super gezellig vanmiddag en de tijd vloog voorbij! Schrok me rot toen het half vijf was...

Inmiddels gezellig etentje gehad hier en nu best wel een beetje moe!
    Heb mn lieffie verteld hoe lief jullie allemaal waren, dat ik zelfs al bijna een heel stoer outfit bij elkaar heb gekregen en dat we een live test hebben gehad en getrakteerd zijn op een super big smile van Julita!

En ik trof bij thuiskomst een geboortekaartje aan van een oud collega/vriendin die ik al weer een jaar niet had gesproken en die eergister een zoon heeft gekregen! (en nu was het kaartje er al! Echt snel!)

Ik ben nu wel echt een nieuwe levensfase in gegaan begin ik me te realiseren! En ik ga er keihard voor duimen dat bij de volgende SMEP meet iedereen een bewonertje in de buik heeft of een wurmpie op schoot! We gaan lekker met z'n allen in de PUPO stand en de positieve fibes lekker rond sturen!

@ Wieffie: wel dapper dat je gewoon door bent gegaan met de clomid, ondanks de opvlamming. Klinkt wel heftig zo wat je beschrijft! Hoop dat het snel weer wegzakt en dat het geen invloed heeft op het zwanger worden!

Nou, lieve SMEPpertjes! Slaap lekker allemaal!

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Goeie morgen!

check m'n album! Ff heeft m'n ei gespot! Hoewel m'n eipijn gisteravond pas weg ging, zet íe 'm al iets eerder.

Ben happy!

Liefs Tezzz

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    prachtig kaartje tezzz :) helemaal mooi als er op het einde nog zo'n groen +-je komt te staan ;)

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Mogé...best aardig weer hier!

@ Tezzzz.... =D> mooi om je ei gesmept!..netjes hoor je kaartje ;)

@G4B...gek hé het nieuwe fase gevoel...duurt ff voordat ie zakt :D

@Fotograven smap dag!..jaaaa plaatjes! :)
    Was top gister ;)

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Mielenl: dat hoop ik ook natuurlijk ;) Hoe is het met je? Al iets wat lijkt op een beginnende bevalling? Of nog steeds niks?

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    :oops: dank u, dank u :oops: Mannetje was er ook wel blij mee, met al dat gesmep :) ;)

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    mogge!
    ik heb opeens zin om een bannertje te doen! Ga het nu veranderen, en dan gewoon doorduimen dat alles goed gaat!

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    YESSSSS! Eindelijk een bannertje voor Julita! :)

13. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    haha, ik durf het opeens...
    maar ik zie dat hij niet goed staat ingesteld...

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    159 weken zwanger lijkt mij ook een beetje veel :rolleyes:
    jaartalletje verkeerd misschien?

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    he! Zou Tom niet gaan testen vandaag?

TOHOM! Waar ben je? Eneneneneneneneneen?

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ik hoor dat mannetje eindelijk wakker is!

Tot vanmiddag! ;)

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

@ Tezzz: joehoe dat is zeker een mooi kaartje met goede SMEP! Nu duimen, haken en breien op de wachtbank! [-o<

Was zeker top en ben benieuwd naar andere foto's!

@ Beastie: Tuin al klaar... ;) Wel goed weer ervoor inderdaad! Ik hoop dat ik vandaag de tijd krijg om mijn plantjes op het balkon in de bakken te doen...
    Maar ik geloof dat ik zo nog aan het werk moet...

@ Tom hoe is 't daar? Al iets meer te vertellen?

Ik heb trouwens wel wat rare buikpijntjes... hopelijk is mn baarmoeder aan het groeien ofzo... Begon al gistermiddag en is er bij vlagen... :(

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @go4babe, dat zullen vast groeipijntjes zijn!
    Banner staat mss goed zo, ik weet het nog niet, ik moet het een andere keer met meer tijd bestuderen.
    @tom, alles goed?

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @go4baby: ja, was echt leuk gister! Moeten we vaker doen! ;) Denk dat je bandenpijn voelt. Je zit al op 9 weken, dus dat zou heel goed kunnen natuurlijk he!

@Julita: nou, ik vind 'm prachtig, die banner! Staat je heeeeeeeeeeeeel mooi!

Nou weer weg. Mannetje klaar met douchen en ik... moet aardappels schillen :(

Laterrrrrrrrrrrrrrr!

Liefs Tezzz

20. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Nou hier een teleurstelling alweer een negatieve matcare test..
    Die zou toch het kleinste beetje hcg moeten kunnen ontwaren...
    Al die zogenaamde verschijnselen zijn dus waarschijnlijk toch maar schijn geweest.
    Alleen ook helemaal geen ongi...
    Dus ik blijf hier een beetje onzeker (alhoewel die matcare toch wel erg weinig hcg nodig heeft..)

Nou gaat Tommy een lekker dagje met de kids spelen en fijn van het mooie weer genieten.. En mischien mijzelf maar even aankleden :oops:

Deel Deze Pagina