Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marina: :confused: Wooow, jij krijgt het echt druk!
    Jeetje zeg, wordt je oma! Geweldig nieuws eigenlijk, maar volgens mij moet dat ook heel dubbel zijn, ik bedoel, je bent zelf ook bezig voor een kleine en je dochter krijgt ook een kleintje!
    Maar ik kan me voorstellen dat het nogal druk wordt allemaal idd.
    En je baan, en je studie, en je dochter + kleinkind en stage moeten lopen!
    Kan me voorstellen dat je nu nog niet weet hoe je dat moet gaan doen?
    pffff, dat is allemaal nogal wat!

2. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Ja het zijn zeer gemengde gevoelens...toen ik dit hoorde vorig jaar september heb ik ook echt wel getwijfeld of mijn vriend en ik onze plannen dan wel wilden doorzetten.(hersteloperatie in oktober)..t voelde allemaal zo gek!

Uiteindelijk hebben we toch besloten verder te gaan, als het goed is gaat mn dochter op een gegeven moment ook haar eigen weg. Dus besloten wij ook voor onszelf te kiezen wat dit betreft, maar gek blijft t.

Ja en zeker als je denkt aan alle drukte die eraan komt, twijfel ik heel erg aan mn vervolg opleiding nu! Ben er nog niet helemaal uit of ik 14 april naar die stage sollicitatie zal gaan, maar ja aan de andere kant is dit een van de weinigen die akkoord gaat met minder dan een full time stage! pfff dilemma dilemma

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hé, moeten we helemaal opnieuw beginnen ;)?
    Haha, jullie hebben in elk geval hard jullie best gedaan zo snel mogelijk weer richting de 1500 te komen ;)

Heb wel bijgelezen, maar was zoveel (wat is er gebeurd met die zondagsrust?)... ben de helft alweer kwijt :oops:.

Ellen, dikke knuf! Wel mooi dat je cyclus weer aardig regelmatig is...
    Marieke, wat spannend! Kan best dat je urine net gewoon niet geconcentreerd genoeg was... morgenochtend nog een keer dus ;). Die digitale zitten er 3 in, dus als die morgen nog niet genoeg hcg ontdekt kan je altijd na je NOD nog een keer testen. Was helemaal niet mijn bedoeling negatief te doen ofzo, heb alleen ervaring met smalle lijntjes... :-?

Tezzz, lief dat je Rainstarrr even mailt, vroeg me ook al af waar ze uithing.

Lola, al verder gekomen met je essay? Heb je al wel een stelling bedacht? En al bedacht of je daar goede argumenten bij hebt die je goed kan onderbouwen? Geef maar een gil als ik je kan helpen!

Hier nog steeds alleen roze, denk dinsdag pas echt rood. Maar heeft weinig zin om mee te testen morgen dus...

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Kan me voorstellen dat jullie daar wel over getwijfeld hebben, maar net zoals je zegt, je dochter gaat ook zo haar eigen weg en dan zitten jullie met een wens die nooit vervuld is, dus met spijt!
    En raar is het zeker niet, je hoort wel vaker dat moeder of vader nog later een kindje erbij hebben gekregen dan hun oudere zoon of dochter!

maar wat betreft je stage, ik zou daar ook gewoon voor gaan, hoe druk het ook is, maar uiteindelijk moet je wat dat betreft ook gewoon voor jezelf gaan, met oog op de toekomst. Het is toch immers iets wat jezelf graag wilt? en tuurljk is het wel zwaar, vooral met een kleine erbij, en misschien uiteindelijk eentje vn jezelf, maar het lijkt mij dat je nu makkelijker kan stage lopen, dan dat je zelf een kindje hebt gekregen!
    En het zal wel afzien zijn, die drukte allemaal, maar uiteindelijk heb jezelf er wel profijt van!

Maar goed, wie ben ik he?! haha!

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Avond!
    Stelletje kletssmepsters!
    Nieuw topic... Hmmm had van mij niet gehoeven. Maar zal dan wel 'sneller/minder geheugen zijn/vreten ofzo...
    Heb niet gelezen... beetje te druk weekend gehad. Net klaar met werk en ik ga nu mn bedje in!

Succes en draaiende duimen voor de testers van morgen!

Liefs g4b

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miepie: hahaha, dank je! Wat lief!
    Ik heb idd, naar aanleiding van de 7 pagina's die ik al had een stelling bedacht! Altijd makkelijker omdat achteraf te doen!

De kwaliteit van de hulpverlening moet niet via cijfers, maar door de tevredenheid van onze clienten aantoonbaar zijn.

Moet hem alleen nog even anders formuleren! ;)
    (ik dacht ik deel hem even!)

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Lola, zou sowieso het "via" veranderen in "door middel van" ;) (laat maar weten als mijn commentaar niet welkom is :))

Lijkt me moeilijk om vanuit die stelling met goede argumenten te komen... maar zit natuurlijk ook niet in de stof ;).

Ik zou niet weten of het roze ook spotting genoemd kan worden, ga er eigenlijk bij FF altijd vanuit van wel.

Go4baby, slaap lekker!

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Slaap lekker go4baby!

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    "Niet statistieken, maar klanttevredenheid zou de maatstaaf voor de kwaliteit van de hulpverlening moeten zijn"?

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miepie: nee, je feedback is meer dan welkom, mijn spelling en grammatica zijn niet zo best! haha!
    Ik ga het aanpassen!

Ja, het lijkt idd moelijk om vanuit die stelling met goede argumenten te komen, maar ik ben een beetje stout en heb het 1 en ander gekopieerd van het internet. En 1 iemand heeft op een stuk gereageerd met een fantastisch stuk, waar hij met echt goede feiten komt op die stelling!
    Ik had het niet beter kunnen verwoorden! ;)
    Maar het is wel iets, waar ik met mijn afgekeurde stelling op doelde, alleen ik kon het niet goed beargumenteren! En die vent wel, dus vandaar mijn keuze ook over jeugdzorg! Omdat die man zo'n mooi stuk had geschreven!

(lekker frauderen, oeeee, als ik wordt gepakt, mag ik niet afstuderen!)

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miepie: wooow, ik vind jou stelling geniaal!
    Ik ga die gebruiken! Dank je!

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Lola, als jij zijn mening in je eigen woorden omzet is het geen fraude meer :D. Zou het risico niet nemen het te copy-pasten, veel docenten hebben tegenwoordig een programma wat ze over papers halen waarmee gekeken wordt of dat van het internet komt :-?

Al heeft hij dat niet, dan zit de kans er nog dik in dat jouw taalgebruik wat anders is dan dat van die man en je docent argwaan krijgt... en het alsnog googelt (doe ik ook altijd als ik twijfel of een leerling het zelf geschreven heeft!)

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dank je!
    Ik zat idd al te k ijken, want het taalgebruik is niet echt wat bij mij past, termen als benchmarking gebruik in niet echt! (ik wist niet eens wat dat was!)

Toch handig een docent in ons midden! ;)

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, heb zelf 5 jaar lang het ene na het andere essay moeten schrijven... heb er dus wat ervaring mee ;).

Als je nog dingen hebt waar je hulp bij kan gebruiken van een leek in jouw vakgebied > laat me maar weten!

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hahaha, ok, dus je weet zo ongeveer wel waar ik mee worstel!

Dank je!
    Ik ben al een eind op weg! Ik ben de puntjes op de i aan het zetten! Ik ga voor een zesje! ;)
    Maar als het zo is, dan laat ik het weten!

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Succes! Ik ga mijn bedje opzoeken, zal morgenochtend gelijk kijken of er nog iets is waar ik je bij kan helpen ;)

Marieke, ook vannacht duim ik in mijn slaap gewoon door :)!

Trusten...

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miepie: dank je!
    Slaap lekker!

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Enenenenen? Marieke, al wakker?

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Heeeeeeeeeeé, nieuwe Topic! :confused:

De server kon het vast niet meer aan! ;) Het geklessebess van ons/jullie!

Ja, hoe zit dat, Marieke al wakker?[​IMG] **zo kan ik me konijntje weer terig vinden in deze topic!**

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hallo,

Kijk nieuwe plek....
    Ik was ook nieuwsgierig naar Marieke ;)

Deel Deze Pagina