Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

@Beastie Tuurlijk ben ik jarloers op je buik! haha Maar daar hoef je je toch niet schuldig over te voelen? Vond het leuk dat jij en leentje het ook een beetje met de "buiklozen" deelden, wees daar maar gewoon trots op! En onze tijd komt heus nog wel hoor.
    En nog thnx voor de Smeptestjes heh!

PS: wie heeft nou die groepsfoto op d'r camera staan?

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmiddag!

@Tom: wat ontzettend balen van je nega test. En dat terwijl je toch leuke symptomen hebt! Maar weer afwachten dus. Misschien over een weekje weer testen en anders maar eens naar de ha. Want je bent al wel aardig overtijd aan het raken zo he? Sterkte!
    enneh...als je nieuwsgierig bent naar de smepmeeting-foto's: stuur je e-mail per pb, dan stuur ik ze wel door! ;)
    @Beastie: ik vond het juist heerlijk om al die zwangere buiken te zien! En ze staan jullie zo goed! En weet je wat ik juist zat te denken gister? Van de 8 smeppers zaten er gewoon 5 zwanger aan tafel! Da's meer dan de helft! Vond het juist cool! En ook veelbelovend voor de toekomst. :)
    @Stoetel: wat jammer dat de :evil: :evil: weer zijn langsgekomen. Ik hoop dat ze al weer weg zijn! En dat ze nog heeeeeeeel lang weg blijven!

@Wieffie: al de foto's gezien? Misschien als we ze per stuk sturen, dat ze dan wel doorkomen. Ze zijn ook nogal groot eigenlijk :rolleyes:
    @Julita: tjee, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht! Dat je natuurlijk bijna naar CA vertrekt en dat we je dan niet meer 'live' kunnen ontmoeten! :confused:
    :( helemaal niet leuk eigenlijk :(

Liefs!

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik heb idd nu wel de foto's doorgekregen en ook ook beide adressen wel :confused: (nu nog ff ontcijferen wie wie is :p ) Maar ziet er gezellig uit meiden! Jammer dat ik er niet bij kon zijn.... hopelijk volgende keer wel!

Tom, wat balen dat je weer een negatieve test hebt. Is je cyclus de weg een beetje kwijt? Of had je eerder ookal langere cyclussen? Misschien sla je er 1 over?

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @stoetel, balen meid...
    Ik heb hier nu echt bruin spotting. Gatver, ik wou dat dat maar ophield. (Als het maar bruin blijft...en dan nog.)
    @Tezzz, jahaaa dit was een uniek moment!
    Maar volgende keer dat ik er ben doen we het gewoon weer!

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    oja Tom...ships! ...knuff voor de nega test :(

enne ik krijg dikke voeten....vocht vast houden! :confused: :confused: :confused: :(

6. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Nou nee ik heb meestal heel regelmatige cyclussen..
    Ik heb een keer ook een langere gehad maar werd toen ook na vijf dagen overtijd ongi...Of mischien hoor ik bij de 00.00001 % die zwanger is maar niet positief test?
    Wishfull thinking natuurlijk :oops:

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemiddag Dames!

Julita: staat geweldig je banner!

Tom: Wat klote zeg! Weer een negatieve test en al 4 dagen overtijd! Heb je weleens vaker een langere cyclus?

Hier gaat het goed! Nog niets te voelen en al bijna mijn nod!
    Ik wacht gewoon rustig verder!
    Ik wordt wel steeds om 7 uur al wakker (de dagen dat ik wat langer kan slapen dan, want normaal gesproken moet ik er half 7 uit) maar ik denk niet dat het een eventueel symptoom zal zijn, maar eerder ontwenning van die stinkstokken! ;)

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oh, tom, het antwoord stond er al! ;) Was een beetje traag! :D

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dank je lola!
    Ik hoop dat jij er over 2 dagen ook eentje mag uitzoeken.

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    haha! Dank je! Ik hoop het ook, al denk ik zelf van niet! (pure zelfbescherming he?! ;) )

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Tom: pb ontvangen en 'verwerkt' ;)

Ik ga maar eens opruimen. Straks met m'n autootje de kids ophalen. Heb al een jaar niet gereden, dus dat wordt goed opletten :rolleyes:
    Jullie blij dat jullie aan de andere kant van het land wonen! :)

laterrrrrrrrrr!

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee, hier was een after party ;)

@ Tom... hmm hoe kan dat nou... Verdorie... Ik duim gewoon lekker door hoor! Misschienwas je ei heel laat en heb je nog alle kans (en vergeet niet dat je opa natuurlijk ook hard zijn best doet daarboven... Als hij het nu nog niet op tijd geregeld krijgt dan lukt dat binnenkort vast wel! Knuff!

@ Beastie: hihihi sterke vent heb je ;) En super dat ie toch een nieuwe kreeg! Lijkt me ook logisch. Die steel was gewoon niet goed!
    En ik verheug me al op de braai, lekker op jullie mooie nieuwe terras! Met mooie nieuwe baby!
    En inderdaad die vage buikpijntje maakt soms wel onzeker. Maar lees dan weer van alles geruststellends! Ben blij als ik vrijdag weer naar ons Junkie kan koekeloeren en dat alles ok is!

@ Julita: Banner is echt goed! Zo fijn om te zien dat er weer een hardcore SMEPper zwanger is! Nog even en dan gaan we dit topic gewoon vehuizen naar het 'Zwanger zijn' onderdeel ;) Hoe is het met het bruinverlies? Hoop dat het geleidelijk gaat afnemen nu! Wel fijn dat je volgende week terecht kan!

En als je weer naar NL komt gaan we zeker weer meeten! En anders komen we wel een keer naar CA...
    Thanx trouwens voor je tip over couch surfing. Ik heb via wikipedia nog twee van dit soort instanties gevonden en dat lijkt me wel wat! Eens kijken of er iets leuks te vinden is!

@ Tezzz: zo... jij bent ijverig! Ik heb nog geen idee wat er vanavond gegeten gaat worden... Maar jij moet zeker zo nog naar de winkel of niet?

@ Wieffie: hoe'st met je buik meis? Nog erge last van de opvlammingen? Na hoeveel tijd gaat zoiets meestal weer weg? Of moet je daarvoor weer medicijnen slikken die niet samen gaan met zwanger worden? Dikke knuf!

@ Miepie: comlimenten voor je man hoor! Ik vind het echt super dat hij er zo voor open staat om al die info tot zich te nemen en hoop echt zo dat het 'zijn vruchten afwerpt' ;)

Nou, ik ga hier nog even genieten van het huis voor mezelf! Heerlijk!

13. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Nou, het gaat een beetje beter vandaag! Gelukkig, maar het is de vraag hoe lang het aanhoud. De eerste opleving van de CU heb ik er bijna 3 jaar over gedaan om hem goed onder controle te krijgen (steeds andere meds proberen e.d.) en dat ik eindelijk mocht gaan afbouwen met de meds. Ik neem nog steeds dezelfde lage dosis omdat ik hoop dat het zo weer een beetje wegtrekt! Mocht dat na deze ronde niet gelukt zijn dan moet ik toch contact met mijn arts opnemen ben ik bang en zal ik wel zwaardere meds krijgen :(

P.s. de hormoontjes (van de clomid) slaan weer in alle hevigheid toe... ben weer niet te genieten... arm mannetje :x:

14. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ik vind het heel vervelend voor jou wieffie. Wat een rotziekte...
    Ik denk aan je en stuur je mijn warme hart!

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Wieffie: pfff tjeemig zeg, da's niet fijn! Hopelijk slaat het aan want dit is niet zo. En dan ook nog worden geplaagd door die bij werkingen van de clomid! Grrr als al die hormonen door je heen gieren is dat voor niemand prettig natuurlijk! Heel veel liefs en sterkte!

16. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Wat lief dat jullie zo meeleven! Dat doet me echt goed! Jullie zijn schatten!
    Ik ben eigenlijk gewoon te eigenwijs om mijn "kleine wensje" op te geven en daarom dus ook weer met de clomid begonnen :oops:

17. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Volgens mij hebben de dames gister een leuke dag gehad.

@leentje|: een dochter he. leuk veel roze spullen kopen

@wieffie: heb je echt veel last van de clomid? Ik alleen in het begin een beetje, maar niet dat je zegt van veel.

@iedereen: bij welke grootte springt je ei ong? mijne was vrijdag nog onder de cm. kan dat? Nou hier gaat het smeppen er weer op los, zit nog wel te twijfelen of ik nog ovutesten ga doen. Moet iig dinsdag weer terug naar het zh

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Wieffie: wat naar zeg dat je zo last hebt van je CU. Ik hoop dat ht snel weer onder controle is en dat het niet hoeft door aan zwaardere medicijnen te gaan!
    En dan ook nog eens last van die clomid! Grrr!
    Dikke knuffel!

19. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ja, ik heb behoorlijk last van de clomid. Ook de gyn al vertelt hoor maar dit zou de makkelijkste manier zijn om zwanger te raken voor nu. (en daar ben ik het wel mee eens hoor)

Ik heb last van
    -opvliegers
    -moodswings (had ik ook al van de pil)
    -ben 4 kilo aangekomen :confused:

Maar goed, 't is voor het goede doel he!

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Wieffie: hoop dat je snel zwanger bent en dat je lekker af en toe misselijk wordt :( Dan zijn die klio's er ook zo weer af! ;) Ik eet een stuk minder (en nog gezonder ook omdat ik veel fruit tussendoor eet als ik me misselijk voel. Dat helpt goed!)
    Ach, ja, uiteindelijk worden we er toch weer zwaarder van ;)

@ Nyncke: ik heb hier wel een gelezen tussen de 18 en 22 mm ofzo. Dat verschilt per persoon ook nog hoor. Maar er komt straks vast een ervaringsdeskundige ;)

@ Lola: jij nog een super compliment voor je sportbilly aanpak en volgens mij begreep ik ook dat je de stinkstokkies ;) probeert te negeren! Super!

Wij gaan volgende week weer echt sporten :oops: Vriend werd gebeld door sportschool of ie nog een keer kwam omdat ie al heel lang niet geweest was... ik ook niet, maar toevallig een paar weken geleden 1xtje yoga gedaan... :oops:
    En ik heb totaal geen conditie en hijg na matige inspanning alsof ik een verwoede rokert ben...

Deel Deze Pagina