voel me aangesproken Bij mij waren m'n eitjes op dag 12 ook allemaal nog onder de cm. Op dag 16 was er eentje 13 mm, op dag 19 was een ander juist uitgegroeid tot 20 mm! Volgens de gyn stond íe toen op knappen. Heb geen ovutests gebruikt want moest toch steeds naar de gyn. Heb wel getempt en volgens Ff is m'n ei op dag 19 gesprongen. Zelf denk ik gisteren (dag 21) omdat toen opeens m'n buikpijn over was! Dus ik schat dat m'n eitje 22 á 24 mm was toen íe gesprongen is (als eitje dominant is geworden groeit ie ongeveer 2 mm per dag) Veel succes met eitje laten groeien! Ik ga (met de auto) de kids ophalen. Dus iedereen is gewaarschuwd! BLIJF BINNEN! Laterrrrrrrrrrrr! hoop ik
@ Go4Baby: hihi, dank je! Ben ook best een beetje trots op mezelf! Gaan jullie samen sporten? Want dat is wel wat gezelliger en dan kan je elkaar motiveren! maar het is wel heeeeel erg om door de sportschool gebeld te worden! hahahaha! Hoe gaat het met je moeheid? Lukt het een beetje om er aan toe te geven?
@ Tezzz: we ziten allemaal binnen! Heb je voor de kids wel een speciale autorace helm en een rolbar laten installeren @ Lola: hihi nou we gan al heel lang niet samen sporten omdat we elkaar daar niet toe kunnen motiveren... maar we moeten nu echt wel! Ik moet echt iets aan mn conditie gaan doen... anders moet er straks een loopwagentje aan mn buik Maar jullie gingen toch ook samen hardlopen? Dat deden we een paar jaar geleden ook. Maar daar begin ik nu echt niet meer aan. Mn hartslag gaat dan direct naar 170 ofz... Da's veels te hoog voor de beeb. Tot 140 maximaal geloof ik. Ik ga zo maar eens een hartslagmeter aanschaffen... Liefs!
Nou we lopen zo nu en dan samen! hij heeft een veel betere conditie, dus dat is jammer! Dus meestal met een vriendin, zoals straks ook! Oh, mag je hartslag maar tot een bepaald aantal slagen stijgen? Dat wist ik niet! Jaaa, of dan lig je zo bij de bevalling met je slechte conditie, dat lijkt me ook niet zo'n geslaagd idee!
@ Lola: Bij een te hoge hartslag komt er te weinig zuurstofrijk bloed bij je kindje! Dat is niet zo goed. Een korte krachtinspanning kan geen kwaad, maar als je een half uur gaat hardlopen of een uur gaat spinnen ofzo is dat niet goed. Dit hoorde ik van een vriendin die daar bij haar sportschool goede begeleiding in kreeg! Dus lekker goed sporten nu, dan heb je straks als je zwanger bent een super conditie en kan je die op een goede manier in stand houden!
Pfffttt... kom even uitblazen. Ben hertentamens aan het nakijken en dat is zóóó suf werk :-? En kwam er vanmorgen achter dat die cijfers niet woensdag, maar morgen al ingeleverd moeten worden :devil:. Nou ja, genoeg gezeurd Julita, hoe is het nu? Is het al minder geworden (of meer)? Tezzz, autoritje overleefd ? Ik ben veilig binnen blijven zitten, haha! Go4baby, hoe is het met de bandenpijn? Nog steeds last van? En Beastie, met je voeten? Lekker omhoog met de beentjes en Mark voor je laten lopen vond het trouwens helemaal niet vervelend hoor, alleen maar super om jullie zwanger te zien ! Mielenl, nog alles rustig daar?
ben weer thuihuis! En JA, we leven nog pff valt toch wel tegen hoor als je een jaar niet gereden hebt. Moest ff weer in het 'versnellingen'-ritme komen! De terugweg ging trouwens al weer een stuk beter! Alleen toen ik hier voor de deur wou parkeren, reed ik iets te ver door (oftewel over het randje in de struikjes ). Dus m'n auto sloeg 2 keer af voor ik weer terug over het randje was (hellingproef, Tezzz! ). Mijn buurvrouw op de hoek is net zo'n rijder als ik (een niet-rijder dus ) en ik ben met luid applaus ontvangen toen ik weer thuis was! hihi ze had me ook al uitgezwaaid! Ze wil graag m'n autootje samen met mij gaan delen, maar ze heeft er net zo'n hekel aan als ik! We hopen samen toch zo veel auto-uren te maken dat de accu het niet weer begeeft door het te lang niet-rijden! autorijden is voor de meesten vanzelfsprekend, maar voor mij dus ECHT niet! Maaaaaaaaaar: Ik heb het gered en het ging best goed! Jippie!
@ Go4baby: ooh, dat wist ik helemaal niet! maar is eigenlijk ook wel logisch! Dan is het voor jou wel heel handig idd om een hartslagmetertje aan te schaffen! En ik ga hard door trainen idd! hahahaha! Met oog op een toekomstige bevalling! @ Miepie: Succes met het nakijken! Moet je nog veel?
Tezzz: =D> =D> =D> =D> Geweldig! En toch lief van je buurvrouw, dat ze je met een luid aplaus heeft ontvangen!
@ Tezzz: COMPLIMENTS! (en wat een lieve buuf!) ik rij ook heel weinig hoor! Maar gelukkig wel iets vaker! Zeker eens per maand denk ik Dus gister was voor mij ook weer even goed voor de kilometers. Mn vriend vindt autorijden errug leuk dus rijd hij altijd (tenzij ik de bob ben en da's vanaf nu ook wel logisch) en... hij gaat altijd commentaar geven op mn rijgedrag... Daar krijgen we altijd een beetje ruzie over: Roep ik: als ik rijles wil, betaal ik je er wel voor... @ Miepie: he, verdorie, had dat gister meegenomen... had ik je kunnen helpen. Lijkt me echt leuk! Maar misschien dat dat 1 keer leuk is en daarna niet zo meer... @ Lola: YOU GO GIRL! Ik raak wel helemaal geinspireerd en gemotiveerd om te sporten! Ben dol op zwemmen en afgelopen zomer ging ik lekker baantjes trekken in 't 50m buitenbad. Ga zo even opzoeken wanneer die weer open gaat! @ Beastie lekker in een luie tuinstoel met je toet in 't zonnetje... Met veel zonnebrand natuurlijk he, vanwege dat masker :8
@miepie, ik heb wel wat meer pijn nu. Ik heb vandaag eigenlijk nog meer dan gisteren dus eigenlijk zie ik het op het moment even niet meer zitten. Ik zal morgen kijken of ik meteen naar het zh kan.
dank u! * Tezzz maakt diepe buiging* Ik heb mijn rijbewijs nu bijna 5 jaar en heb de eerste anderhalf jaar wel regelmatig gereden (minimaal eens per week, maar vaak ook 2 of 3 keer). Maar we hadden toen een stationwagon en die was me wat te groot, dus na 1,5 jaar hebben we toen een klein wagentje voor mijzelf gekocht. Toen ik 'm een maand had ben ik op een (geparkeerde ) auto gereden terwijl ik zelf probeerde in te parkeren. Dat was niet zo'n leuke ervaring, maar goed na een paar daagjes nam ik de draad weer op. Een maand daarna heb ik toen een fietser van de sokken gereden Ik trok net op (1e) en heb haar gewoon ECHT niet gezien! En ik stond al ff stil! Ik snap nog steeds niet dat ik haar toen niet gezien heb . Anyway, toen was m'n zelfvertrouwen dus wel compleet weg! Ik zat altijd al in de auto met het idee van 'gelukkig kan ik zelf wél goed autorijden ', maar toen was het voor mij dus gedaan! En sindsdien heb ik nog maar iets van 5 keer gereden (dus in de laatste 3,5 jaar). De enige reden dat we m'n autootje niet verkocht hebben is dat we nog graag dat derde kindje willen en dan heb je die auto ECHT wel nodig. En dat de kids al groter worden en binnenkort ook naar het zwembad e.d. gebracht moeten worden enzo. Dussss ik zal wel moeten nou. Zo vaak ga ik 'm niet nodig hebben, maar als ik 'm nodig heb ben ik wel blij dat ik in m'n eigen kleine autootje mag en niet in die van mijn man moet rijden! Mij veeeeel te groot! hihi, iedereen gaat aan het sporten en ik moet juist minderen! (ipv fietsen wat vaker met de auto! ) naja!
@Julita: ik hoop dat je snel terecht kan en ook een inwendige echo kan krijgen dan. Zo blijf je vreselijk onzeker! Knuffie van mij hoor!
@julita dikke knuf meid! Ik hoop ook dat je snel bij het zh terecht kunt.. misschien kan je nog wat voorrang krijgen ivm het buitenland enzo.. zeker om even zekerheid te kunnen krijgen. Ik ga wel voor je duimen hoor! liefs
Julita, niet te druk maken... (makkelijker gezegd dan gedaan)... je lichaam is heel hard aan het werk, MOET gewoon helemaal goed komen! Ik hoop dat je morgen gelijk terecht kan en dat je een beetje gerust gesteld kan worden. Go4baby; in de meivakantie (26 april-11 mei) heb ik weer een flinke stapel liggen. Als je je verveelt... Tezzz, goed van je! Ik heb mijn rijbewijs ook pas 4 jaar, maar al wel veel gereden en gelukkig pas 1x een ietsepietsebeetje schade gereden met m'n oude autootje (klopklop). Maar heb ook al wel een paar keer maar nét optijd op de rem getrapt omdat ik een auto of fietser niet optijd zag.. kan ook zo fout gaan :-?. Goed van je dat je weer achter het stuur bent gekropen. Go4baby, mijn man had ook altijd commentaar in het begin (heeft wel 9 maanden langer zijn rijbewijs maar 2x zoveel lessen nodig gehad ). Heb toen gezegd niet meer te bobben als hij het zoveel beter kon... en sindsdien niks meer van 'm gehoord
@Miepie: engels toch? Ik wil ook wel helpen hoor! Vinnik leuk! Maarreh...dan kom ik wel weer met de trein hoor mijn man hoeft niet eens wat te zeggen in de auto, aan zijn 'geluidjes' weet ik al wat íe bedoelt Gelukkig is mijn autootje zó klein dat hij liever nog met 2 auto's rijdt dan in de mijne te moeten zitten! Hij heeft ook wel eens in die van mij gereden, maar dan moet eerst het complete interieur omgebouwd worden geloof ik! Stoel tegen de achterbank aan, spiegels scheef, stoel laten zakken enz. Ik mag wel 5 minuten eerder weg als hij erin heeft gezeten om alles weer goed te zetten!
He Julita, Super gefeliciteerd, wel een beetje laat dit berichtje misschien maar beter te laat dan nooit. Wat goed Zeg! Super dat het gelukt is! Is je spotting al weer over? Ik ben aan het wachten op m'n NOD, Heb voor de zekerheid een testje gedaan. Maar heb een ingedroogd lijntje. Heb vannacht ook 2 ibu's op omdat ik buikpijn had en dacht dat ik ongesteld werd. Maar dat was nog niet zo. Groetjes Elba
ahhhh neee ooh meid, je moet morgen naar een gyn toe Ik leef echt heel erg met je mee en hoop dat het gewoon niets is. Ik vind verschrikkelijk dat je zo in onzekerheid bent. ik wil je vanuit hier heel veel knuffels geven en ik hoop dat het gewoon helemaal niets is. kus van Mir