Hoi Tezzz ik weet een beetje wat je bedoeld. Ik heb mijn rijbewijs niet omdat ik tijdens het lessen ook dit soort situaties had. Een fietser op de motorkap, een mislukte inparkeer actie etc. En ik had eigenlijk ook gewoon een rot instructeur. Waar ik veel woorden mee had. Ik ben gestopt doordat ik zwanger was van de tweede. En ik bedrust moest houden. Toen de tweede vij fweken was heb ik een versnelde cursus gedaan. Met die akkefietjes toen ben ik nog onder invloed van allerlei hormonen gestopt met die cursus (nog steeds zonde van het geld vind ik dat was toch wel 1000 gulden geloof ik) En vervolgens nooit meer lessen genomen... Ik probeer nog wel eens met mijn man in een weiland en dat gaat vrij goed. Ik red me prima zonder rijbewijs maar mocht er echt een keer wat gebeuren dan kan ik mij dus niet echt redden En daar baal ik soms als redelijk onafhankelijke vrouw behoorlijk van
@Tom: da's dus precies waarom ik mijn rijbewijs moest halen. Hier is alles dichtbij, maar als je de stad uit moet heb je al snel een probleem. er rijdt 1 trein richting zutphen en 1 bus richting Deventer en dat was het. Ik heb trouwens megaveel lessen gehad en ben pas bij de tweede poging geslaagd. Ik had gelukkig wel een hele lieve instructeur!
ik denk dat ik binnenkort ook weer op zoek ga naar een lieve rijinstructeur, of mischien een vrouw, ik kon best wel rijden maar de drukte op de weg overviel me wel heel erg. Ik heb nog wel tijd... Zo oud ben ik ook weer niet. Hoest verder Tezz?
mooi het is hier rustig nog even een update hier nog geen ongi te bekennen. Ik geloof er niet meer zo in maar het kan natuurlijk nog. Ik zie jullie morgen weer, ik ga nu alles is liefde boven in bed kijken heb last van mijn onderrug vandaar.. @Julita hier nog veel lieve fijne gedachten naar jou
@Tom:met mij prima! Kids waren heel blij dat ik ze vanmiddag kwam halen. Ze hadden me geloof ik gemist of zo Kreeg meteen dikke knuffels toen ik binnen kwam! Morgen komt m'n nichtje voor de hele week logeren! Leuk joh! Ze gaat een week stage lopen in onze zaak. Heb er helemaal zin in! Zie haar bijna nooit meer. Eerder woonden we vlak bij elkaar in de buurt en moest ik nog wel een oppassen bij m'n zus. Maar da's inmiddels al weer bijna 7 jaar geleden en nou zie ik haar veeeel te weinig! Ze is alweer 16 en een half! Ik was 15 toen ik haar tante werd! Ik zie haar nog rondkruipen en op Guido's veters knabbelen ! En nou is ze al een supergrote mooie meid geworden! (als ik haar zie voel ik me altijd opeens zo oud! ). Misschien is je ei wat verlaat door het overlijden van je opa en de bijbehorende stress? Anders duurt het wel lang voor je posi test he? @Julita: hoe is de stand van zaken? Je moet morgen meteen gaan hoor! Begin me nu wel een klein beetje zorgen te maken Nog een dikke digiknuf voor jou!
meiden jullie zijn allemaal lief. Ik ben net weer naar de wc geweest en toen was het weer even minder, maar dat komt om dat ik net geweest ben. Ik heb morgen 2 afspraken met familie staan en omdat als het misgaat toch niks aan gedaan kan worden ga ik vast na die afspraken pas. Ik bel morgenochtend naar zh en dan kijk ik hoe en wat, ik weet helemaal niet hoe dat werkt hier.
@Julita: gewoon afdeling Gyneacologie bellen en je situatie uitleggen. Dat je zwanger bent na iui en veel bruine afscheiding hebt en over een week vertrekt naar het buitenland waar je de taal niet spreekt. Ze kunnen vast wel ergens een gaatje voor je vinden! Je hebt toch contact gehad met de ha al? Komt vast wel goed! Sterkte meid! Ik ga maar eens even bad vol laten lopen voor mannetje. Hij wou persé een t-shirt aan in de winkel (en de deur open) en nou heeft íe 't koud! Raar he? Liefs Tezzz!
Julita, fijn dat het iets beter lijkt te gaan. En ik weet dat het je natuurlijk superonzeker maakt, maar zolang het alleen bij bruin blijft... blijf ik positief nou jij nog Tezzz, vind het echt heel raar dat ie het koud heeft Verwen 'm maar lekker. Lief dat de kids zo blij waren je weer te zien Tom, ik hoop dat jij toch één van die meiden bent die pas laat positief test Mijn mannetje heeft vanmiddag voor het eerst in weken weer van zijn vroeger-wekelijkse-zondagmiddagbadje genoten. Heb 'm echt bijna moeten overhalen... Wel aandoenlijk hoe hij in tweestrijd met zichzelf zat . Ik heb het idee dat het nu toch weinig uitmaakt; of het nou 3000 of 6000 goeie zaadjes zijn, zwanger worden we er niet mee voorlopig .
Hoi Dames, @ Julita: he getsie zeg meid, wat een onzekerheid! Ik hoop dat het echt minder wordt en dat je snel bij de gynaecoloog terrecht kan, zodat ze je wat minder zekerheid kunnen geven! Dikke knuffel! @ Miepie: wat schattig van je mannetje, helemaal in 2strijd! Zielig dan eigenlijk he? Gelukkig heb je hem kunnen overhalen! Aaaah, wat lees ik hier, rijbewijzen! Nou godallemachtig ik heb er 1 met een gouden randje! (dat zegt mijn moeder altijd, ik heb haar zo wat failliet gemaakt!) Ik heb hem nu 6 jaar, maar sjonge jonge.... Ik heb 7 keer moeten afrijden! Zo wat was ik elke keer zenuwachtig, ik wist nooit meer iets, kon nog net aan schakelen tijdens het examen! Terwijl de lessen perfect gingen! Nou dat heeft echt bloed, zweet en tranen gekost om dat ding eindelijk te halen! (en ik rij nu amper! )
Avond! *raar ik had een bericht geplaats dacht ik maar zie het niet... zeker toch misgegaan* @ Julita: hopelijk kun je morgen of overmorgen meteen terecht! Ik heb wel eens hier gelezen dat iemand ook stolsels had en dat die zichtbaar waren op de echo maar dat dat geen consequenties had voor het vruchtje! Dus ik duim knetterhard dat jullie frumpie helemaal goed zit ingenesteld! @ Miepie: hmm ben ik grootste deel van naar NY... ook een straf Goed dat je je man lekker 'in bad hebt gezet'! Ontspannen in deze lastige tijd is ook heel belangrijk! Van de week hoor je meer en dan kan de volgende keer als het nodig is de badtemp iets omlaag bijvoorbeeld! @ Tezzz: jij ook al je mannetje in bad gestopt wat een gezellige badder avond! Wij hebben ook echt zin in een bad. We gaan binnenkort de woningbouw vragen wat we in huis mogen breken etc. Dan kunnen we de badkamer verdubbelen (2x2 ipv 1x2 meter maken en past er denk ik wel een bad in... en een wasbak en dan was dat 't wel. Dan ga ik wel in bad douchen. Daar heb ik geen moeite mee... Alles voor een lekker bad! Pure ontspanning! Nou, ik ben inmiddels toch wel moe van een heel gezellig weekendje en na een lekkere douche ga ik zo maar slapen.. Oh sjips, nu hoor ik Paul de Leeuw... toch ff kijken! Liefs en sweet dreams!
@Miepie: en toch he...er is maar 1 zaadje nodig.. ( en die andere 5999 kunnen de prullebak in) Maar ik denk echt niet dat een bad op z'n tijd zo veel kwaad kan hoor! Met een graadje of wat lager kan het toch ook wel? Dan heb je het maar iets minder lang warm, toch? Jouw mannetje moet eens uitproberen wat ik altijd doe: in een halfvol bad gaan zitten en dan je hand onder het stromende warme water houden. Krijg je een continu stroom warmer aanvoelend water, terwijl je niet eens zo heet ligt! Ik vind dat heerlijk! @Lola: ik heb het wel in twee keer gehaald dat rijbewijs, maar heb volgens mij wel iets van 90 lessen gehad of zo (na 70 ben ik de tel kwijt geraakt ). Ik had gewoon pure mazzl dat we de tweede keer voornamelijk buitenaf hebben gereden, want de 'grote weg' volgen kan ik wel! Juist die drukte vind ik irritant! Maarreh...Ik geef het niet graag toe maar ik ben wel tot inzicht gekomen dat mijn man gelijk heeft: De meeste vrouwen kunnen ECHT niet rijden! Als er iets raars gebeurt op de weg (en dat gebeurt echt heeeeeel vaaaaak!) is het echt 99 van de 100 keer een vrouw! Vreselijk om zoiets te moeten toegeven, maar het is echt zo! ( Gelukkig zijn wij vrouwen voor de rest wel overal beter in! heh heh heh ) tsk...'t is toch wat...zit mannetje zo druk voetbal te kijken dat íe vergeet dat het bad vol is! Naja! heb 'm naar boven gestuurd!
Slaap lekker allemaal! Sweet dreams, sleep tight! Don't let the bedbugs bite! Laterrrrrrrrrrrrr! Liefs en knuffies van mij, TezzzzzzzzzzzzzzzSNURKzzzzzzzzzzzzz
Tezzz, ik kan best wel goed rijden hoor (vindt zelfs mijn mannetje, maar die vindt dan ook dat ik rij als een vent, haha). Heb in dezelfde tijd als hij nog veel minder schade gereden (1x klein krasje) en heb gelukkig ook heel makkelijk en snel mijn papiertje gehaald (25 lessen in 2 1/2 maand tijd). Zal ik wel bij die 1% horen, haha Ben het wel met Guido eens dat het meestal bejaarden en vrouwen zijn die de meest idiote dingen uithalen op de weg... Pffft.. toetsen zijn af. Op naar de volgende toetsweek :-? Begin 'm wel steeds meer te knijpen voor overmorgen... nog maar 35 uur, dan zitten we bij de uroloog...
goedeavond! hier heerlijk de hele middag bij mn zus in de tuin gezeten in de zon! en daar ook meteen een kinderwagen opgehaald.. een teutonia..schijnt een goed merk te zijn en t ding ziet er zo goed als nieuw uit! helemaal geweldig dus.. staat nu maar opgeborgen bij mn schoonouders op zolder.. julita, meid wat een onzekerheid! hopelijk krijg je morgen gewoon goed nieuws bij de gyn meid! ik duim voor je! tom nog steeds geen ongi? mooi balen meid! hopelijk test je alsnog positief binnenkort!
wat een rust hier... heb net even t topic bij vruchtbaarheidsbehandelingen over dat hsg onderzoek gelezen.... 80% van de dames daar hadden ontzettende pijn/onwel worden enz enz ook kreeg iedereen daar zon beetje pijnstilling voorgeschreven... ik heb dus nix gekregen... ik zit hier dus half te janken zo bang ben ik want ik moet alleen... er kan wel een kennis mee maar dan wil ik me niet laten kennen... nu ik dit allemaal gehoord heb van mensen die ik ken die dit hebben gehad en ik dit allemaal gelezen heb denk ik dat ik t toch uitstel tot mn vriend mee kan... tot nu toe heb ik bijna alles alleen gedaan en dat vond ik echt niet erg... maar nu ik dit allemaal weet wil ik dit echt niet alleen doen... heb al dagen buikpijn van de angst... je moet er wat voor over hebben maar om dit alleen te doen gaat me een beetje ver... klinkt nu misschien heel kinderachtig hoor dames.. en ik ben opzich heel wat gewend qua pijn.. maar ik ben echt doodsbenauwd nu... dus ik denk dat ik t toch maar een maandje uitstel zodat mn vriend volgende maand wel meekan... ik weet t ik ben een jankert hahahahaha ga nu lekker naar mn bedje! truste dames!
Marieke, idd niet alleen gaan als je je er niet prettig bij voelt hoor! Dan maar een maandje wachten.... Echt ontzettend balen dat je mannetje woensdag niet kan! Iedereen: goede morgen! Lekker geslapen?
Mogguh! Heerlijk geslapen maar iets te vroeg wakker.. de kleine wordt nu naar schoolgebracht en ik lig weer even lekker in bed. @ Miepie: slik, is zeker even de uurtjes aftellen! Maar maak je niet gek hoor! Je komt hiermee, langs welke weg dan ook, lekker weer een stap dichter bij jullie kleintje! Hou dat maar in gedachten! Hele lieve knuff! @ Marieke: sluit me aan bij Miepie! Lekker een afspraak maken voor als jullie allebei kunnen! Veel fijner. Zwanger worden is toch ook jullie 'project'? @ Julita: hoe is 't vanmorgen? Ik ga nog even slapen, tot later!
Goedemorgen! Ik ben degene die de groepsfoto op het toestel heeft staan. Ik heb nog geen tijd gehad om de computer aan te zetten dus hij volgt z.s.m. Nu ben ik op het werk dus ik probeer het vanavond even. Toen ik zaterdag thuis kwam was heel de keuken klaar (behalve wandtegelwerk)! Echt helemaal super! Gisteren heel de keuken gepoetst en aaaalllle keukenspulletjes ontdaan van stof en in de kastjes gedaan. Dus het is al weer heel wat minder rommelig. Julita, ik snap goed dat je onzeker bent, ik hoop dat ze je bij het zh snel kunnen geruststellen. Ik heb de eerste keer mijn rijbewijs gehaald, volgens mij had ik 30 lessen nodig. Ik had wel geluk met de instructeur van het examen want ik had wel wat kleine foutjes gemaakt. Ik rijd jaarlijks ontzettend veel, maar ik rijd gemiddeld 1 keer per jaar een deuk in mijn auto. Maar dat is altijd tijdens parkeren, tegn een boom of paal of stoeprand ofzoiets. Maar ik ben al weer anderhalf jaar schadevrij (ga even op zoek naar onbehandeld hout om af te kloppen). Marieke, als je er zo tgenop ziet en je hebt echt buikpijn van de angst, dan moet je gewoon later met zijn tweetjes gaan. Doei
Moge! Hé Julita... Denk aan je! Laat je wat weten als je wat weet? @Miepie... Ohoohhw doktor komt wel dichter bij zo..., beter dan 2 maanden wacht tijd Spannend hoor! @Marieke...dan stel je het lekker uit...en wie weet met de hand van je vriend die je tijdens het onderzoek kan fijn knijpen valt het maybe toch mee... 8) @leentje.. Lekker...gehele keuken er in Top! Rijles dingen enzo...in 1x gehaald (Mark in 5x ) Ik ben de gene die de schades rij (kleintjes hoor...op totaal los afgelopen Juli na dan)...maar ik ben ook de gene die door rijd En de gene die borden leest op de weg...dat doet Mark dus niet ..als die vannuit friesland naar huis rijd mist ie gerust de afsluitdijk en rijd via a'dam @All...denk dat kleine frummel de hik heeft! hihihi...ik voel regelmatig een tik in me buik...dat scxhijnt de hik te wezen! Beroerd geslapen...kussen onder me matras gehad om met voeten iets omhoog te slapen ivm dikke voeten (vocht) gevolg ..slapen met opgetrokken benen