mmmmmmmmmorgen! @Julita: hoe gaat het? Heb je al gebeld? @Marieke: zou idd wachten tot je vriend mee kan. Er is echt geen enkele mogelijkheid voor hem om woensdag mee te gaan? Want dan zit je natuurlijk wél weer een maand langer in spanning Ik zou zoiets ook niet in m'n eentje wilen doen hoor! @Miepie: nog 1 dagje wachten. We slepen je er wel doorheen hoor! @Beastie: vocht vasthouden is niet leuk. En beroerd slapen ook niet. Welkom bij de zwangerschapsongemakken! Ik hoop dat het snel weer beter gaat @Leentje: wat goed dat je keuken klaar is! Ik had je al gemist gister maar nu snap ik waarom! Jippie voor jullie! En nou de babykamer? @All: temp vandaag weer ietsjes lager. Hoop wel dat ik snel naar de 36.9 ga, anders ga ik me weer zorgen maken Maar goed dat ik donderdag bloed moet prikken (hoewel ik daar wel een erge hekel aan heb ) Vanmorgen de rommelkamer schoonmaken. Nichtje komt straks! Jippie! Later! Liefs Tezzz
@ julita dikke knuffel meis, kan me voorstellen hoe ongerust je bent! Ik duim voor je dat het allemaal goed zit. Bij de april mama's zit ook iemand die gedurende haar zwangerschap vaak bloedverlies had (bruin + rood, zonder krampen) en zij heeft nu een wolk van een dochter! Sterkte meis! @ marieke zo'n HSG onderzoek kan inderdaad heel vervelend zijn (verschilt per persoon hoor). Maar het schijnt ook dat heel veel vrouwen direct daarna zwanger zijn. Waarom weten ze niet precies, maar wie weet gaat dat voor jullie ook lukken Deze maand of volgende maand! @ miepie spannend hoor, nog een nachtje slapen dan zitten jullie bij de uroloog. Ik duim keihard dat hij (of zij) iets voor jullie kan betekenen! @ lola hoe gaat-ie? nog steeds geen tekenen van naderende ongi? @ tom jeetje zeg als je echt niet zwanger bent, dan houdt jouw lichaam je wel voor de gek zeg! @ beastie grappig gevoel he, de hik. Die van mij heeft het de laatste weken soms wel een kwartier a 20 minuten achter elkaar! En dikke voeten......tsja....wen er maar aan. Die van mij hebben 's avonds het formaat olifant (zelfs al zit ik de halve dag met mijn voeten omhoog)
Bij jou alles nog op z'n plek : Me zus heeft de laatste 4 maanden alleen op teen slippers kunnen lopen zo dik waren haar voeten..ben al blij dat ik nu pas ietsjes er van merk
meiden, ik ga vanmiddag kwart voor 4 naar de huisarts, ik mocht niet direct naar de gyn. Ik verlies nogsteeds heel veel dus het lijkt op dat ik ongi wordt. Ik moet er nu vandoor...
@ julita nogmaals......dikke knuffel meis! @ beastie ja alles nog op z'n plek. En teenslippers zijn idd ook een goed idee maar niet zo handig met sokken Ik kan overigens mijn schoenen (die oude uitgelubberde instappers) met een beetje moeite nog wel aantrekken (het vocht in mijn voeten verplaatst dan wat meer naar mijn enkels). Scheelt wel hoor, want om nou met dit weer op teenslippers naar buiten te gaan.....
Goede morgen.... Zo hier bezig aan mijn laatste weekje werken. hahaha..... Julita, ik hoop dat het weer wat rustiger is geworden bij jou... ik kan me voorstellen dat je hier niet vrolijker van wordt. Ik hoop dat ze je in het zh kunnen geruststellen.... Marieke, ik kan me voorstellen dat je je er vervelend bij voelt. Waarschijnlijk krijg je een paracetamol zetpil. Lola hoe hangt de vlag bij jou erbij? Tom, sterkte... verd... nog steeds geen uitsluitsel... Grappig jullie auto verhalen. Ik ben 5 jaar consultant geweest dus toen reed ik tussen de 30 en 45.000 km per jaar.... Dadelijk woon ik 7 km van mijn werk dat is wel ff wat anders.... Heerlijk.
@Tezz dus lekker aan het poetsen in de rommelkamer, heel erg leuk dat je nichtje komt logeren das idd weer een heel andere leeftijd, dan die kindjes van ons. Wel handig dat je oom zijn eigen zaak heeft @mielenl olifantenvoeten erg herkenbaar lekker met de beentjes omhoog! @Beastie oo ja de hik das zo vertederend als ze dat hebben. soms lag ik in bad en dan was de baby zo beweegelijk dat als je dr een badeendje opzette die er afviel door het trappen. @Miepie Toi toi toi morgen bij de uroloog @marieke Ik heb net mijn vriendin even gebelt (op haar werk) want die heeft net een HSG onderzoek gehad. Zij vertelde dat het wel pijnlijk was maar dat het wel te doen was. Zij was ook alleen er naar toe geweest maar had daar later wel wat spijt van Ik begrijp heel goed dus dat je nog even wacht een maandje zodat je vriend meekan @Leentje Heerlijk he zon verbouwd huis en als die keuken klaar is hmm Zo herkenbaar! Ik ben meteen naar de ikea gegaan en heb allemaal nieuwe accesoires gekocht toen mijn nieuwe keuken klaar was. Hoe ziet de jouwe eruit? strak of landelijk oid? @go4baby lekker sliepe @lola Hoest vandaag? @Julita Hoe gaat het nu met je? @memyselfandi Nou het de zijn in het land helaas. De ongi is in ieder geval laat doorgekomen want ik had op de 25 e een goede ovu test.. Ik denk dat ik binnenkort eens even met de huisarts ga praten. Ik moet overgens ook nog een uitstrijkje laten maken daar zal ik deze week meteen maar een afspraak voor maken. Verder ga ik nu snel aan het werk. Ik moet wassen, stofzuigen en de gang poetsen omdat we afgelopen vrijdag nieuwe kozijnen hebben gekregen. Vanmiddag aan het werk (de btw) Dus ik kan mijn lol wel weer op... ik ga liever buiten fietsen en met mijn vriendinnetjes (jawel dames ook hoogopgeleid en thuisblijfmoeder (Sharon Dijksma eat yout heart out) thee drinken in het zonnetje...)
Goedemorgen dames! @ Julita: ik denk aan je! Ik hoop dat het allemaal goed komt! @ Mielenl: Kleine keesje blijft nog even lekker zitten? Wie weet, komt keesje op de uitgerekende datum! (morgen aan je banner te zien?) @ Ellen: lekker rustig aan je laatste weekje! @ All: schade rijden, heb ik nog niet zoveel gedaan, maar de keer dat ik het deed reed ik zo in de deur van een politie auto! Was niet zo handig van mezelf! En wat betreft ongi, ik voel nog steeds niets... Misschien licht wat krampjes in mijn buik, maar niet iets dat ik denk van: goh, wat zal ik zwanger zijn of goh, ik wordt ongesteld! Wel slaap ik slecht, maar dat heeft vast te maken met dat ik net een junkie lijk, die een zware afkick heeft!
@ Tom: balen meid! Dus ronde twaalf is een feit? Idd, misschien wel goed om naar de huisarts te gaan! Dikke knuffel!
Sorry meiden had zon groot ding getypt dat ik niet had gezien dat Julita had gereageerd. Heel veel sterkte!
Bij mij ben je nog pupo! Zwangert tot het tegendeel is bewezen! Denk heel hard aan je, Knufff! ..(fijn dat je verteld heb dat het pas eind van de middag is...ander ben ik de hele tijd zo in spanning... ) @lola..als je het doe moet je het goed doen...gewoon hup in de politie-auto-deur!
@ Beastie: dat zei meneer-de-politie-agent ook! Was een beetje lomp! hahaha! Hoe doen je voetjes het? Straks wordt het mooi weer en kan je met een gerust hart op teenslippers lopen!
@Tom: niet mijn oom, maar wij hebben die eigen zaak. Wij zijn de oom en tante . Wat jammer dat de zijn gekomen! Potverdikkie! Jaag ze maar snel weer weg! @Julita: vanmiddag half 4? Ik hoop dat de ha je kan helpen of anders officieel kan doorsturen naar het zh. Ik duim m'n duimen eraf voor je! @Ellenk: gefeliciteerd met je laatste weekje! @Mielenl: nog steeds niks? Zeker erg gezellig in jouw buik @lola: de deur van een politie-auto inrijden is niet echt tactisch, nee En nou weer verder met de schoonmaak! Liefs Tezzz
Ja, goede morgen deel 2... @ Julita: verdorie! Hoop zo dat de ha je gaat doorsturen! @ Tom hihi moest even heel hard lachen om je kleine lettertjes... @ Mielenl en Beastie: nee, ik wil geen opgezwolle voeten! Ik heb nu al enorme voeten... Heb ook gelezen dat je voeten groter kunnen worden na je zwangerschap... Nu heb ik spijt... @ Leentje: lekker zeg dat de keuken (bijna) klaar is! Alleen de tegeltjes nog toch? En ik las gister iets in de zondag Telegraaf over babykamers. Al die nieuwe meubeltjes geven veel gifdampen af dus die zou je eigenlijk heel ver vantevoren moeten kopen en dan lekker hard stoken en veel ventileren! Ik wordt net gebeld dat mijn echo van vrijdag is verschoven naar maandag omdat de vk die de echo doet ziek is... Bleh... ik had me er zo op verheugd! Gelukkig heb ik een heel druk weekend dus dan vliegt de tijd ook zo wel om! Nu even de VK verzetten...
@ lola nee ik hou er serieus rekening mee dat het nog wel 2 weken duurt. al hoop ik op volgende week maandag ennuh slecht slapen? wil je niet gek maken hoor, maar eh.....ik was ook supervroeg wakker rond mijn NOD terwijl ik normaal gesproken wel een uitslaper ben Ik zal voor je blijven duimen hoor! Woensdag is jouw NOD toch? @ tom vervelend hoor, dat je lichaam je zo voor de gek heeft gehouden. dikke knuffel! Over autorijden.....ik heb mijn rijbewijs de 4e keer gehaald, terwijl ik voor mijn gevoel de eerste keer het beste had gereden van alle pogingen. Sindsdien 1 keer schade gereden met een bedrijfsauto (alleen een beetje verf eraf dus stelde weinig voor). Wel 2 keer een auto achterop gehad, in beide gevallen geen schade (alleen een beetje geschrokken) Mijn motorrijbewijs heb ik een jaar of 5 geleden in 1 keer gehaald, dat vond ik wel terecht (na die 4 keer in de auto )
Nog een keer goedemorgen! (nog even mijn bed ingedoken vanmorgen ) Julita, fijn dat je naar de HA kan, balen dat het maar niet ophoudt. Ik doe wel mee met Beastie ! Hele dikke knuffel! Tom, balen ... maar wel weer fijn dat je nu in elk geval zekerheid hebt. Beastie, voetjes van de vloer en je lekker laten verwennen door je collega's! Lola, spannend... ga jij er weer een roze donderdag van maken? Leentje, fijn dat je keuken zo goed als af is! Mielenl, Keessie toch aan het wachten tot de 21e? Ik ga zo (voor het eerst in 4 weken ofzo ) weer sporten, ga er vol goede moed tegenaan deze week !
Dat scheelt wel idd..dat we met ze allen richt zomer gaan Heb er geen last van...alleen gezien dat ze wat mollig weren me voeten..en soms een licht tintelent gevoel..en bij de zw-gym vorige week vertelde dat dat vocht vast houden is..enne heb liever me voeten dan me handen...die zijn al mollig! Je voeten kunnen er groter van worden...dus er is nog hoop! En waarschijnlijk scheelt het ook iets omdat in nov. bevalt! %^*$^%#^^#%#@ stomme echo menneer, slappe hap...ziek zijn en nu al weten Zorg maar dat je eerst echo heb en daarna door kan naar de vk..kan je lekker de hele dag baby praat doen! @miepie...niet te gek doen heeeé de eerste keer na een tijdje...spierpijn is ook een blessure Zal vragen aan die aziaat voor me of ie ook aan massages doet! @Tom...knuff meis...