@ Marieke: is wel een verstandig besluit idd! Even rust, kan nooit kwaad! @ Miepie: wat goed dat je bent gaan sporten! Lekker is dan eigenlijk he?! Nou ja, achteraf voel ik me meestal pas lekker! @ Go4baby: jij gaat ook sporten en dan ga jij het ook heerlijk vinden! @ Beastie: wat irritant zeg! Grrrrr! Jakkes, ik heb echt een off-day, voel me lusteloos, moe, verdrietig, saai, verveeld, depri en suf! Heb ook nog niets gedaan op mijn werk, ja met een collega geluncht - wat heerlijk was, het broodje - maar heeft me ook niet opgevrolijkt! Ik heb ook puisten, dus ik denk echt dat ik ongi wordt... Heb ook een steen in mijn buik gevoel, in mijn onderbuik. Niet leuk allemaal!
Wacht maar...(jij woont toch ook omgeving Alkmaar?)..als je vk geen echo app. heeft beland je waarschijnlijk bij het zelfde echo centrum! Want nu misschien naderende ongi...maar volgende keer hopenlijk harstikke zwangert!
@ Marieke: dat is waar! @ Beastie: de vk waar ik bij m'n tweede zwangerschap heen ging (die van bijna 16 weken) hadden wel een echo-apparaat! Gelukkig! Daar zou ik graag weer willen, ze waren zoooo lief! Na m'n MA kwamen ze nog langs om te kijken hoe het met me ging! En ik stond net op het punt om naar indian summer festival te gaan, dus dat was wel een beetje genant! Maar wel vervelend een vk zonder apparatuur! Is dat in alkmaar of hebben jullie daar ook vk-praktijken! * geintje* haha!
Inderdaad..errug lief..gebeurt ook wel dat ze echt helemaal niet van zich laten horen..netjes hoor! Wahahaha...nee hoor in Langedijk hebben we zelfs keus! En ik heb gekozen voor de gene zonder echo. app. De andere heeft de afwijking van me neefje nooit gezien op de echo en is dus na de geboorte ... 4 uurtjes later overleden aan z'n afwijking..duzzzz die andere werd het in iedergeval niet! Maar het gaan nu om 3d-echo.... just for fun! Enne dit jaar sla ik Indian over...
Hallo, hallo dames, Héhé, eindelijk even een momentje om bij te lezen en iets van me te laten horen...'t is echt weer business as usual op mijn werk. Vrijdag trouwens ook te horen gekregen dat ik tot 1 maart 2009 na mijn verlof 3 dagen mag gaan werken, maar dat ik daarna weer 4 dagen moet. Balen, want ik had gehoopt dat ik tot juli 2009 3 dagen zou mogen. Nou ja, dan maar de kinderdagverblijven op de hoogte brengen. Ik heb niet alles teruggelezen, maar wel dat Julita naar de gyna moet vanmiddag.....ik sluit me aan bij Go4baby: zolang het tegendeel niet bewezen is, ben je zwanger en ik hoop dat dat bloedverlies slechts een "afscheidsongi" is, en dat die rode tante zich vervolgens 8 maanden niet meer laat zien!
@ SC: mmm wel jammer inderdaad! Maar jij woont straks toch naast het kinderdagparadijs Of werken je ouders allebei nog? En aanmelden kan nooit kwaad lijkt me... ik heb me ook al aangemeld... maar dat schijnt hier echt nodig te zijn! @ Lola: rustig aan hoor... ik heb mn tas nog niet gepakt hoor... Maar misschien ga ik morgen wel. Heb ik nog niets staan. Rest van de week erg druk... @ Beastie: dan maar eentje zonder echo... die kan het in elk geval nooit fout zien Maar snap het wel ja, als er zo'n vreselijke blunder is gemaakt. Maar ja, niet alle dingen zijn te zien op de echo volgens mij. @ Marieke: precies, je bent er bijna, je bent er bijna, maar nog niet helemaal... koppiekaal... uhm... nou, dat hoeft ook weer niet, laten we aan Tezzz-man over... @ Julita: even een dikke hug! en back-to-work!
mmmmmiddag! eigenlijk niks te melden...wachtbankjestijd hier he wat een sportstievelingen hiero zeg! Ik doe echt helemaal niks aan sport. En behalve dansen is er ook weinig wat me aantrekt eigenlijk. Sportschool zul je me al helemaal nooit zien! Zwembad vinnik ook niet leuk Toen ik op dansles zat had ik wel een aardige conditie, maar helaas de dansschool hier is al een poosje opgedoekt (ze zijn met het geld met de noorderzon vertrokken ). Gelukkig houden mijn kids me nog een beetje in beweging! Ik hoop dat Julita op tijd terug is met goed nieuws . Aangezien m'n nichtje er is en mannetje vanavond een keertje vrij is, kan ik niet zo lang als anders achter de compi Heel slecht voor mijn verslaving overigens! Laterrrrrrrrrr! Liefs Tezzz
Euh dit was een hernia diaferagmatica...gat in het middenrif. Dat kunnen ze heeeeel goed bekijken bij de 20w echo! Bij mij is dat extra gecontrolleerd omdat het familie is van Mark.. en idd niet alles is te zien ...maar wel of het gezond is. Deze echo mevr had gezegt dat er nix mis mee was terwijl me schoonzus eigenlijk 8 maanden deprie is geweest. Na de geboorte hebben ze ook nix meer van zich laten horen. Maare ik wil gewoon me frummel nog een keer zien voor het vasthouden!
Gelijk heb je hoor, Beastie . Zou denk ik het liefste zelf een echo aanschaffen om elke dag even te gluren Hoop dat straks bij Julita alles goed gaat... kwart voor vier, toch? Ik ga weer aan de poets, tot later!
Mark heeft na de eerste echo gekeken op het internet wat die app. kosten...voor de gein! Nou je heb een best winnend staatslot nodig!! **iets met een 4 en 4 nullen ** Dat luikje...in je buik...om te kijken hoe of wat..dat zie ik nogsteeds wel zitten Heel handig! Yep..rond vier uur..Loopt natuurlijk uit bij een HA enz..dus tegen de tijd dat ze hier is....zijn de vingertopjes weer kaal!
@ Beastie: oooh gatver, wat erg zeg! nee dan zou ik daar ook niet heen willen! Jeetje, dat lijkt me echt verschrikkelijk! Ik zou bij mijn laatste mk eigenlijk rond 28 juni uitgerekend zijn, ik klaagde al dat ik dan niet naar Indian summer ging... (had ik nou maar niet geklaagd! Dus jij gaat normaal ook? Ik heb er nu al zin in! @ Cynthia: ooh , lekker 3 dagen werken, maar wel balen dat het niet zolang kan als jij had gehoopt! @ Go4baby: hihihi! @ Tezzz: nou lekker dansen met die kinderen van je, kan ook! Maar wat schandalig, dus ze zijn er gewoon vandoor met het geld?!
druk eens op je navel! Misschien gaat íe dan wel open! zucht...ik vind het gedoe van Julita ook wel erg spannend Ik hoop zo dat alles goed is daarbinnen! vingertoppen kaal, nagels op en alle haren van het hoofd tjee, als wij het al zo spannend vinden, hoe komt Julita dan in hemelsnaam de dag door?! er zit hier een heel irritant melodietje in de kamer. Ik dacht dat het m'n mobiel was die aan de oplader moest, maar dat is het niet...AAARG! Misschien mobieltje van nichtje? Kan het niet vinden. hmmm....zwaar irritant dit!
Ja eigenlijk zouden vrouwen gewoon een raampje moeten hebben. Kun je ook zien of je gewoon ongi wordt of dat je eindelijk zw bent enzo.... Tom balen... Beastie gelijk heb je.... Marieke, heel goed. Als je er zo overstuur van bent, moet je zeker niet alleen gaan...
@Lola: ja, de dansschoolhouder is een paar jaar geleden plotseling overleden en toen heeft zijn zoon de boel overgenomen. Maar dat liep dus niet en na een jaartje is íe er mooi vandoor gegaan! Met al het geld wat er nog was zonde van dat grote pand trouwens. Zijn eigenlijk 2 oude herenhuizen naast elkaar. Niet te verkopen haast. Staat nu al een paar jaar leeg dus. Als ik het geld had, dan wist ik het wel! Ik ben wel eens in het huis ernaast geweest. Gigantisch joh! Zo zonde! Melodietje nog steeds niet weg...grmbl...
Hee Beastie Of dat je verloskundige bent en altijd even de echo apparatuur kunt gebruiken hopla! of idd een luikje ideaal! @lola Ga je vanaaf ook weer hardlopen? Ik trek het niet hardlopen, ik fiets de enige rijbewijsloze van het forum moet toch van a naar b komen een geruststelling zonder rijbewijs kan je ook niet een portier van een politiewagen afrijen en wandel 25 km tochten... met een wandel vriendinnetje maar meestal houden we het gewoonbij rondje om het dorp 10 km of om twee dorpen 15 km. @Tezz kijk eens bij het speelgoed van de kids? @Julita spannend hoor..... hoop dat alles ok is! @memyselfandi Ik heb vanochtend heel diep mijn duim mee kaas geschaafd. mijn man kon het bot zien. Eerst heb ik er pleisters op gehad maar daar bloedde het door heen nu maar een verband erom gedaan Helaas kan ik dan niet soppen dus ben ik arbeidsongeschikt benieuwd wanneer ik van mannetje naar de arbo moet...
nou ik ben 2x geweest maar het is het enige festival in de noord kop zo'n beetje...en we kunnen het op het fietsie doen dus dat is wel heeeel aantrekkelijk.. Maar nu ben ik dan 37 weken heen...Mark gaat maar als ie dat wil...hij twijvelt..maare ik ga languit dan in de zon/bank Normaal ben ik een pinkpop ganger..8x achter elkaar geweest. de sfeer is daar echt leuk hoor. alleen da's in zuid-zuid-zuid limburg @ellen/tom...jah dat luikje hadden we al verzonnen toen we net de smep topic hadden uitgevonden (lang geleden) en nog niet zwanger waren... Ook bij naderende ongi en mankementen handig **vormt beeld van een luikje achter de balie bij de chinees...kroepoek bij?** @tezzz...op me navel drukken...maar dan vallen me billen er toch af!? @tom...aaaargrghrhg Kaasschaaf incident... **Kippenvel!** ..dus nu bloed je dubbel...dubbel ongi! Wat een ***dag!
Pinkpop, daar ben ik ook wel vaak geweest maar dat is wel langer geleden. Wij gaan nu elk jaar naar Lowlands. Vorig jaar had ik donderdags net mijn termijn echo (toen was alles met 11 wk nog perfect) gehad en vrijdags zat ik in de polder te genieten van muziek en cabaret. Maar 's avonds na de laatste band ging ik wel in mijn tentje met de oordoppen in slapen... bekkie af