Hoe kan ik nou serieus soppen als jullie hier gezellig zitten te kletsen ? Tom, auw! Ik was altijd een Parkpop-ganger... afgelopen 3 jaar ofzo niet meer geweest. Misschien dit jaar weer...
Tom gaat dat mopje over jou dat van het zit in een hoekje het is rood en wordt steeds kleiner? maar goed pijnlijke bedoening. Des te meer reden om jezelf vandaag eens te verwennen
heb 3 weken geleden ook zo'n kaasschaafincident gehad het korstje is er nu bijijijijna af kids halen!
@ Tom: Ik werkte bij de hema, en daar hadden we een kaasmes en daar sneed ik mijn hele hand door midden! (nou ja, zo ongeveer) mijn handpalm lag in 2. 15 hechtingen ofzo... Maar ik kan je vertellen zo'n kaasschaaf doet veel zeerder! (heb ik ook wel eens gehad!) Dus ik voel met je mee! @ Beastie: ja, voor mij is het een kwartiertje fietsen! Ik hou er wel van, vooral de laatste jaren met dj chuckie etc. Nu is er nog een blacklist stage ook! I'm lovin it! (ik ben wat meer van de dance!) @ Ellen: je mop vind ik wel geinig! hahahaha!
@ Tom: ieks! da's niet zo feestelijk... Heb je wel een leuke pleister om dan weer je verband mee vast te plakken? Hoop dat het snel heelt. Is echt een rot plek! Merk je opeens hoevaak je die duim nodig hebt! @ iedereen zonder kijk luikjes... mn zusje is veearts en werkte eerst bij een praktijk met een mobiele echo (voor de koeien) kon ze gezellig bij mn schoonzusje kijken naar mn neefje... Nu werkt ze helaas ergens anders... en kan ze 'm niet mee nemen Ik zei heel leuk: nou, dan kom ik toch gewoon in 't stro liggen, gezellig naast een drachtige koe... Mag dat dus niet he! Er is een zeldzaam virus waardoor je vruchtje kan worden afgestoten! Dus u zijt allen gewaarschuwd... (weet zij dan weer omdat mocht ze zelf zwanger zijn ze dus niet op de boerderijen mag werken). Het komt sporadisch voor maar toch... @ Tezzz: nou, kopen die tent en er gewoon een dans walhallah voor zwangeren van maken @ Julita: duimerdeduim! Knuf! and back-to-work again!
Jah! Zwangerschaps/smep - dansen. (klinkt best hip! misschien wel een hit!) ... en daarna puffen aan de bar! (of was het uitpuffen!)
hihihihi, hier ben ik ook weer..... Beetje aan het spijbelen Heb nog 2 klusjes die ik voor vrijdag af moet hebben. 1 is bijna af dus moet ff op de handrem. Anders splitsen ze me zo nog wat in de maag Volgens mij krijg ik als afscheidskado een vulpen. Is ook niet zo vreemd want had er zelf om gevraagd. zit nog te dubben of ik woensdag zelf aan het bakken ga voor de taarten..... Is wel veel werk maar wel leuk...
Was aan het zoeken naar een andere ziektekosten verzekeraar. want zit nu in een collectief (dat is al duur maar zonder korting helemaal) dus wil per mei andere verzekeraar. Nu zegt de nieuwe verzekeraar dat het niet kan. Maar ik ben vorig jaar ook overgestapt.. Shoot me maar lek....
was het niet zo dat dat voor 1 januari gedaan moest worden....dus dat jij pas weer per 1 jan. kan overstappen? En vorig jaar was het toch nieuw? hadden ze het toen mogenlijkheid tot overstappen niet verlengt? Zo iets staat me bij ...maare niet schieten..lek zijn is nie leuk!
net ff gegoogled en idd moest je voor 1 januari overstappen. wel lastig als je wil veranderen AAAAAAAAAAAAAAAAH het stomme melodietje gaat maar door! Heb inmiddels mobieltje van nichtje ook aan de oplader maar blijkbaar heeft ze een bericht en zo lang als je die niet leest geeft íe steeds weer dat melodietje! En ik ga toch echt niet haar berichtje zitten lezen! hoe zou het met Julita zijn?
Ja, op zich wel, maar mijn ouders kunnen maar twee dagen per week oppassen, dus ik moet 2 dagen kinderdagverblijf erbij....
Kwam ook even spieken of er al nieuws van Julita was... Tezzz, in een dikke sok onder een kussen leggen ofzo... misschien dat je het dan niet meer zo hoort
heb 'm al boven gelegd...maar ik hoor het toch! hmmm...wanneer zou ze terug zijn? Duurt vast nog even...