he meiden, kwam ff checken hoe het met julita is gegaan...mar helaas nog geen nieuws zag ik... Hoop zo dat het goed is gegaan......
dag meiden hier ben ik dan, en niet met goed nieuws. Ik heb een miskraam. Op zich verbaast het me niks ik was vanmorgen practisch ongesteld dus dat kan ook niet anders... Heel erg bedank tvoor het duimen en meeleven het doet mij goed.
ik moet over een week weer naar de docter om te kijken of alles goed gaat. Het zou niet meer dan 1 week moeten vloeien volgens de ha.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah sh*t Julita! da's echt balen zeg! MEGA DIGIKNUFFEL!!! (maar je weet nu dat het kán he? )
Ah, Julita, iedereen was zó blij voor je.....een hele dikke knuffel en heel veel sterkte..... Bah, niet leuk!
@tezzz, dat is zeker en ik ga ook daar op proberen te focussen. Het is maar goed dat we sowieso deze maand overslaan vanwege dat we in Zurich zitten. Bedankt voor de knuffels.
Ik moet er helaas vandoor voor vandaag. Nemen jullie de knuffels voor Julita over van me? Julita: ik denk aan je! Sterkte meid @Miepie: alvast veeel succes morgen bij de uroloog! Hoe laat moet je? liefs Tezzz
He verdorie! Wat ontzettend verdrietig is dit! Echt heel ongezellig zeg dat dat frumpie niet bij je kon blijven! Een hele dikke vette lieve warme knuffel! En hopelijk is het gewoon weer snel raak, want ondanks het verdrietige weet je nu dat het zomaar wel kan lukken! Hoe voel je je er verder onder? Wel fijn dat je, ondanks dat je niet bij je man bent, wel lekker bij je moeder/ouders bent. Even een liefdevolle warme deken om je heen! Liefs en een schouder g4b
@ Julita: een MA is een missed abortion. Dat is wanneer het niet vanzelf los komt. Dat had ik dus (kan ook als er wel een vruchtje was). Wordt dan bij een echo gezien dat er geen vruchtje is of geen levend vruchtje. Bij een MisKraam komt het spontaan af. Bij jou is het dus waarschijnlijk een miskraam..
Julita, wat onzettend klote! Hoopte zo dat jouw gevoel niet zou kloppen Hele hele hele dikke knuffel!
bedankt meiden. Ik moest bij de ha heel erg huilen want toen realizeerde ik het me pas werkelijk ofzo. Ik had het ook niet zo makkelijk bij de familie bezoekjes want daar moest ik er vrolijk bij zitten terwijl je ondertussen even een miskraam hebt. Nu nogsteeds kan ik niet ophouden met huilen, maar dat gaat vast snel weer over.
ik zat net te kijken en ik geloof dat als het zo vroeg gebeurt dat ze het een 'chemical pregnancy' noemen in het engels. Is daar een speciaal woord voor in het NL?
Huilen mag hoor, Julita... Het was je zó gegund, was zó blij voor jullie dat het eindelijk gelukt was . *bied schouder aan om op uit te huilen*