Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    In het NL ken ik alleen de "vroege miskraam" (als het voor de 6 weken is geloof ik). Maar geloof niet dat dat hetzelfde is...

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ha zei dat er een op 10 kans was dat je zwangerschap in een MK eindigt. Best hoog dus, maar toch jammer dat ik daar net bij moest horen.

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Een missed abortion is eigenlijk een vroege miskraam, ik denk ook dat ze het bij jou een ma zullen noemen en geen mk, dat was bij mij ook zo en toen ging het ook rond 4 weken mis. Maar in feite gebeurt er hetzelfde en het sucks evenveel!

Een voordeel waarvan ik hoop dat het bij jou helemaal tot z'n recht gaat komen, is dat sommige vrouwen extra vruchtbaar zijn na een ma of mk. Dus laten we daarvoor duimen dan....

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik dacht zelfs dat het 1 op 6 was. Ik weet dat het bij IVF zelfs 25% is, maar weet niet of de kans bij IUI ook hoger is (lijkt mij niet, omdat het verder wel een natuurlijk proces is).

5. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Oh, dat hebben ze bij mij anders uitgelegd....bij mij was het ook spontaan, en hebben ze het wel een ma genoemd. Zou kunnen hoor, wat jij zegt, het klinkt wel logisch eigenlijk.

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    bij IUI zou het in principe hetzelde moeten zijn. In het 'miskraam' topic staat er ook dat de kans 1 op 10 is, dus dat zal dan wel...
    Volgende gaat het vast goed.

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Volgende gaat zeker goed ;)! Februari-beebje voor Julita!

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik denk dat dat van mij dan maar een vroege mk is.
    Ik wilde het ook even weten zodat ik weet wat ik nu onder mijn banner moet zetten.
    Ik weet niet eens wat voor een banner ik doe want ik weet nu niet wanneer cd 1 is.

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ik had dit ook wel eens gehoord en hoop dat dit waar is, maar ik vraag me af of we het ooit zonder IUI zouden kunne redden.

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ik heb me nu net helemaal vol gegeten aan drop...en voel me lekker misselijk....haha, kijken of ik dat eens af ga leren dan.

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, teveel drop eten leer je nooit af ;)!

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hoi Dames,

Julita: ik moest net nog heel hard aan je denken! Ik vind het zo naar voor je!
    je kan het beste vanaf vandaag tellen, vandaag begon je toch echt te bloeden met stolsels? Dat wordt gezien als cyclus dag 1.

Idd MA is als het vruchtje/kindje niet meer leeft, maar wel nog blijft zitten en je gecurreteerd moet worden/of dmv pillen opgewekt moet worden.
    MK is als het spontaan komt!

Bah, doe rustig aan, laat je lekker verwennen!

13. Niet meer actief

Shit zeg Julita, wat is dit naar :(
    Dikke knuffel voor jou !
    Kan het echt niet meer goed komen ofzo dat hij zich gewoon te hard innesteld of dat je een tweeling hebt in je buikkie en daarom een zwaardere innestelingsbloeding hebt.
    Ik had zo gehoopt dat het bleef zitten :(

Meiden ik heb verder niet bijgelezen.
    Ik kom ook niet meer, ik heb er geen behoefte meer aan ik voel me ontzettend klote.

Het beste vriendje van mijn neefje heeft taaislijm ziekte, en ik wou vroeger dus nooit een kindje vanwege MK, en doodgeboren beebs of ziektes waardoor ze lijden of vroeg dood gaan.
    En dit komt gewoon heel hard aan hij is 6 jaar en hij weet zelf nog niet dat hij die ziekte heeft.
    Ik baal hier zo ontzettend erg van dat zo een lief kindje deze ziekte moet hebben. Gelukkig is de levenverwachting nu wel hoger dan 20 jaar.
    Maarja wat heb je daar aan, je zal gewoon straks de rest van je leven weten dat je korter leeft dan je mama of je broer :(

En ook hier in het forum lees je helaas ( per ongeluk ) dingen die je niet wilt lezen.
    En ik ben bang dat als ik nog meer van die dingen lees, dat ik weer ga twijfelen of ik ooit een kindje wil.

Dus voor iedereen een dikke knuffel, en ik zal wel weer eens wat van me laten horen.

14. jammer dan je niet meer zoveel komt ikdus!
    wat klote voor t beste vriendje van je neefje :(

meid iig suc6 met de verhuizing en veel geluk in spanje!
    en tot horens!

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Ikdus: jeetje, wat erg voor het vriendje van je neefje!
    Het is echt een nare ziekte, tegenwoordig zijn ze veel verder met medicijnen en behandelingen!
    De levensverwachtingen worden steeds hoger!
    En het is natuurlijk klote om te weten dat je een bepaalde leeftijd niet haalt, maar het mooie is, mensen die dat hebben, die korte levensduur halen vaak meer uit het leven dan dat wij het doen!

Voordat ik je niet meer zie wil ik je wel het allerbeste wensen, met je kinderwens, met de verhuizing etc. ! Ik hoop dat je zo nu en dan nog wel eens komt kijken op het forum als je straks in Spanje zit!

16. Niet meer actief

Thnx meiden..

Ja zal zeker af en toe online komen hoor.
    Ga jullie anders veel te veel missen.
    Ik hoop alleen wel dat tegen die tijd meer meiden hier zwanger zijn hoor !

Dus iedereen ik duim heel hard voor jullie nog harder dan normaal.
    Want ik wil dat iedereen snel zwanger is en het goed verloopt !
    Dat is mijn wens voor jullie ;)

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Lief van je Ikdus, voor jou natuurlijk hetzelfde, als je erover uit bent of je wel of niet een kindje wilt!

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @ikdus, ik denk niet dat het bij mij deze keer nog goed komt, maar heel gauw weer wel hoop ik. Ik wens je het allerbeste in Spanje!
    @lola, ik verlies sinds gisteren/vandaag die stolsels dus dan zit ik zo rond cd2 denk ik. Ik wacht sowieso even met een banner. Ik denk dat mijn eisprong ook wel wat later zal komen dan.
    Ik ben nu heel moe en ga lekker hier bij mijn ouders op de bank hangen met veel lekkers. Mijn tranen zijn al wat gedroogd en mijn man reageerde gelukkig heel rustig. Hij probeert het van de positieve kant in te zien dat ik we een stapje dichterbij zijn nu!

19. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Pffff....ik schrok van je bericht Julita! Wat een klote situatie zeg. Is het zover en dan wordt het je weer afgenomen. Ik hoop nu dat de dagen voorbijvliegen en je op zaterdag snel bij je man bent. Want het is vervelend dat je eventjes uit elkaar zit nu. Wel fijn dat je bij familie zit. Dikke knuffel!

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Julita: ja dan zit je wel al op dag 2 idd!
    Je cyclus kan zeer ontregeld zijn na een miskraam, maar het hoeft niet!
    Doe je goed, laat je flink verwennen, rust even uit, want geestelijk en lichamelijk is het een klap!
    Wat fijn dat je man rustig reageerde en het van een positieve kant bekijkt!

Deel Deze Pagina