Hmmm, bij jou is het game over las/zie ik ... toch jammer! Kan je wel netjes bij je nieuwe baas de gang en daar een geheel verse start maken
Zo, even snel een berichtje. Ik moest wel zoooooveeeeel nalezen. Dit weekend was het een beetje druk in en om huis, dus geen tijd om achter de computer de kruipen. Ellenk, dikke knuffel. Maar 'k snap wel dat het met je nieuwe baan eventjes goed uitkomt. Julita, hoe gaat het met je? En met je man? Miepie en Wieffie, dikke knuffel. Tezz, succes vandaag bij de gyn. Marieke, wat was je temp vanochtend? En nog een late reactie. Klingel, ik moest ontzettend lachen om je PUPO vertalingen hahaha. Nou, ik kom straks weer even langs om te kijken of Marieke gepost heeft. Doei!
MOgge! Ik wacht op nieuws van Marieke, en Tom! Man is weer helemaal goed Leentje, dankjwel. Ongi is nogsteeds niet doorgezet, maar dat kan ook wel kloppen als je denk dat mijn nod pas op 8/9 april was. Dus gewoon flink veel dagen bruin slijm deze keer. nu ff ontbijten!
Heey meiden, jullie hebben wel erg veel gekletst. Kan iemand mij bij praten van de testers ? Ik zie dat ellen helaas ongesteld is geworden, dikke knuffel voor jou ! Hoe is het met Miepie, Marieke, Julita, Wieffie ? En is Tom ook gaan testen? Ik las trouwens wel even vluchtig in dat oude topic dat Marieke een streepje kreeg op de kruidvat pipette test, en toen zag ik het album. Meid ik wil niet rot doen, maar IK vind die testen voor geen meter te vetrouwen ! Ik heb nu 2 keer zo een streepje gehad. Hopelijk zijn je andere testen ook positief.
miepie had roze gespot dus game over ik bruin gespot ook game over wieffie test gedaan nega denkt zelf ook game over tom ishet mogelijk marieke ook
Aaah shit jammer zeg Julita, maar heb je ook niet getest voor de zekerheid? Want je had toch wat kwaaltjes.
Goeiemorgen! Marieke en Tom waar zijn jullie? Hier vannacht geen oog dicht gedaan, ik was helemaal bezig met mijn werk! Grrrrrr! En, ik had het ook zoooo benauwd! Mijn arme astma longentjes kunnen dat gerook van me niet meer aan denk ik! Dus vanmorgen peuken in de prullebak gegooit! Hopen dat ik het volhoudt, vandaag wel, ik heb piepende longen! (Wat zal vriendje blij zijn als ik niet meer stink!)
ik heb geen testen in huis en ik heb hier niet gekocht vanwege de toch wel duidelijke bruin slijm. Mocht het nooit doorzetten doe ik nogwel een testje, maar anders niet.
pffff wat een spanning hierzo zeg! Ik duim heel fanatiek verder en kom straks nog wel even om een hoekje kijken of we een roze feestje hebben
Het zelfde hierzo...had ookal om het hoekje gekeken bij de April mama's Zag dat je buddy bent met Nikita23..grappig want ze heeft de zelfde Vlos als ik Ben benieuwd hoe het jullie vergaat straks! 8) @jULITA.....K*T, maar weer weet je me te verbazen door redelijk nuchter te klinken Gebeurt ook momenteel zoveel in je leventje...
@ Mielenl: voor jou wordt het nou ook heel spannend! @ Julita: Ik hoop echt dat het niet doorzet hoor! Dat je toch nog roze mag! Want gek is het toch wel dat je nu al bruinige afscheiding hebt?! @ Ikdus: ik hoop het ook, ik ga er wel voor eigenlijk! Maar goed, ik bekijk het van dag tot dag, want tegen mezelf zeggen dat ik NIET mag werkt niet! Dus van dag tot dag, vandaag kan het gewoon niet, want dan kunnen ze me hier afvoeren! En morgen zie ik verder!
@beastie, ik was er gisteren wel helemaal kapt van anders hoor. Ik zou vanaf gisteren of vandaag pas bruin hadden moeten zien, maar het begon op vrijdag al. Dat vind ik wel raar. Maar hoe vaak hor je het dat meiden behoorlijk veel bruine afscheiding hadden en toch zwanger waren....niet vaak volgens mij.
ik was overigens vrijdag bij om bruin te zien want toen dacht ik nog aan innesteling...het was zodanig weinig en vroeg....nu is het wel een beetje een ander verhaal.
Julita: het kan wel allemaal nog hoor in theorie! Dus we gaan ervoor dat jij het ook in de praktijk laat zien! Zo toch mooi zijn!
Hallo hier ben ik dan. Vanochtend met een slaperig hoofd een cb digitaal uit de verpakking gehaald keurig geplast op de teststaaf. En vervolgens de teststaaf verkeerd om in de houder gedrukt fout ingezien en snel omgedraaid. Toen gaf de test het boekje aan dat betekend dat de test mislukt is Het teststaafje had een duidelijke streep een vage en het rondje was ook blauw... Ik baal als een gillende stekker want ik heb niet meer testen in huis. Ik ga nu mijn pinpas pakken en een bij matcare kopen. Vervolgens ga ik mijn ochtend urine van morgenochtend opvangen. Moet ik het dan in de koelkast zetten? Mischien heeft iemand enige ervaring hiermee? Vervolgens doe ik smiddags de test als die met de post gekomen is. Een andere test halen is geen optie want hier in het dorp woordt er vreselijk gekletst. Ik kan ook niet even op de fiets naar de stad vlakbij (10 km) want de kids zitten op school red ik net niet. Dus maar gewoon even wachten en ik moet zeggen dat ik mijzelf daar ook beter bij voel. Want morgen zit ik precies 14 dpo. En ik neem nooit meer een digitale test twee rondes geleden heb ik het ook al een keer fout gedaan. (Gelukkig had ik toen nog twee andere testen.) Qua verschijnselen is het alleen dat ik geen spotting of ongi heb. Verder qua krampen voel ik nu niets en ik ben ook niet misselijk. En dat was ik bij de andere twee verschrikkelijk. Aan GO4BABY te lezen kan dat natuurlijk ook later komen!
Terecht...ik was zelf in schock! Het kan echt nog 2 kanten op hoor....tis alleen zo vervelend al dat wachten en onzekerheid. En dan nog verhuizen, mannetje in ziekenhuis, vies huis .... Gaat niet in de kouwe kleren zitten, Dikke Knuff meissss
Tom, tjee wat stom dat die test is mislukt. Matcare kan ook best nog woensdag aankomen hoor. En je kan het elk moment van de dag doen. Gewoon weinig drinken en 4 uur je plas ophouden