doe t maar lekker rustig aan julita! laat je lekker verwennen daar! hoe is het met mielenl en keesje? word wel spannend nu he!
Lieve julita, hier nogmaals een dikke vette knuffel! Ook van Mark, hij vind het ook zo oneerlijk! Hoop dat je snel je mannetje vast kan houden..maar je familie is nu een goed alternatief...bij gebrek aan... Wat is dit stom! :x Enne drop eten, keihard huilen, janken en aso sjachie zijn mag...opkroppen is ook niet goed..laat maar gaan die tranen! PPfff...knufffie! Edit: toch kan ik het niet laten om soms nog iets positiefs te zien... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=89025
Dames, fijne avond! Ik ga mijn bed opzoeken! het schijnt dat je van het stoppen met roken nogal moe kan worden, nou dat heb ik ontdekt hoor, goh, kan amper mijn ogen open houden! Maar ja, dat betekent weer een dag op mijn tellertje!! Slaap lekker allemaal! Liefs Lola
Lieve Juul, Ik wil je ook graag ff heel veel sterkte wensen! Wat een ontzettend k*t nieuws meid We leven hier ook met je mee en hopelijk mag je snel gaan genieten van een mooie goede zwangerschap. Ikdus, wat verschrikkelijk dat zo'n klein kindje met zo'n ziekte moet leren leven Toch denk ik dat je niet teveel moet stilstaan bij alle elende die mensen helaas overkomt. Ik denk dat je anders geen leven hebt. Beter dat je je niet door angst laat leiden! Natuurlijk gebeuren er verschrikkelijke dingen maar dat is voor mij iig geen reden om mijn leven anders te leven. Nog 2 weekjes tot je vertrek, meis wat gaat dat snel! Moet je nog veel regelen?
Avond! @ Julita: heel goed dat je je lekker op de drop hebt gestort! Raakt het zout voor je tranen niet op En laat ze maar lekker gaan af en toe. Ik ken het! Het is een verwarrende tijd met eerst die blijdschap en dan het verdriet, een lekkere rollercoaster... Ik vind in elk geval dat je erg sterk bent en volgens mij kun je je gevoel en emoties goed uiten. Dat lucht wel lekker op en helpt bij het verwerken! Straks helemaal als je je mannetje weer stevig vast kunt pakken, kun je het samen een plekkie geven! Maar ik weet zeker dat het binnen niet al te lange tijd weer raak zal zijn als jullie in CA de boel weer op orde hebben! En eet nog maar even lekker veel drop, nu kan het nog... Lieve knuff! @ Wieffie: hoe'st met jou dan nu? @ Diaantje: en bij jou alles ook nog rustig? Kleine meid hard aan het groeien? Nog steeds volledige rust? @ Miepie: duim voor je! Nog even lekker slapen en dan is het alweer zover! Hopelijk is het wat je man denkt en kan het verholpen worden! Slaap lekker allemaal! Tot morgen! Sweet dreams!
Ja, dat klopt daarom wil ik afstand nemen, want als ik teveel narigheid ga lezen ga ik er echt weer over twijfelen. Eerst het nieuws van dat jochie en dan Julita, dan word het me toch op een moment even teveel en zie ik de positieve dingen niet meer van zwanger worden en kinderen krijgen. Vanmiddag lag ik samen met mijn vriend en neefje van 3 lekker in bed te slapen en toen voelde ik me weer helemaal goed. Maar als je dan hoort dat het beste vriendje alleen om mijn neefje vroeg toen hun Juf op bezoek was in het ziekenhuis is het zo zielig. En dan denk ik ook weer er aan dat ik mijn beste vriendinnetje op 6 jarige leeftijd ben verloren. Gelukkig zal dat jochie nog lang niet sterven aan deze ziekte, maarja het is toch moeilijk. Wij vetrekken over twee weken naar Spanje en mijn neefje ziet zijn beste vriendje dan waarschijnlijk nooit meer en anders heel kort, en ze weten beide niet( hij weet zelf dus ook niet dat hij die ziekte heeft en wat hem te wachten staat ) dat het jochie dus korter zal leven dan normaal, maarja. Ik hoef gelukkig niet veel te regelen, alleen geboorte akte halen en uitschrijven bij de gemeente en bij agis. Maar dat komt allemaal één van de laatste dagen En hoe is het met jou? Ben je ongesteld geworden of niet ( weet niet zeker of ik dat gelezen heb ) En jij hebt ook mooie vooruitzichten. De tijd vliegt voorbij en dan zit je op de DR
Goh, willen mannetje en ik vroeg slapen, vliegt er een helicopter met zoeklicht continu boven ons huis! Ik schrok me rot, zomaar de hele tijd het zoeklicht in mijn gezicht! (gordijn stond open) en wat een herrie! Vind het wel een beetje griezelig hoor! Heb maar alle ramen goed dicht gedaan, straks is er iemand ontsnapt ofzo! En slapen kan ik er niet van, van die herrie, maar ook mijn nieuwsgierigheid.... Sjonge.... Wat is er nou weer aan de hand>
Jeetje is het morgen alweer 15 april, dus mag je naar de uroloog Miepie. Ik wil een uitgebreid verslag lezen morgen Lola, tjee snel nieuws kijken ?! Of heb je dat al gedaan hahhaa nu ben ik ook nieuwsgierig.
@ Ikdus: hahahaha, ik ging al kijken op rtv-nh, maar ik zag niets! Nu is het eindelijk weg, na een half uur! Was ook wel spannend, was prison break aan het kijken en daar was ook helicopter (ik zal niet vertellen wat die deed, want misschien volgt iemand het hier!) en het was zooo spannend.... Dus ik schrok me rot van het licht in mijn gezicht.. Vriend lag al in coma, dus die maar wakker gemaakT! @ Miepie: idd, morgen veeeeel succes in het ziekenhuis! Ik duim voor jullie op goed nieuws!
Whahahaha, ik was ook een beetje geschrokken! Weet niet waarom, maar het voelde best naar zo die helicopter de hele tijd boven het huis en boven het park met die lampen naar beneden, die van link naar rechts zwaaide! Bah... maar hij snurkt alweer, slaapkop en nu ben ik veelste nieuwsgierig om te slapen!
Zo nieuwsgierig als ik was ging ik ook ff teletext kijken bij sbs, tjee wat erg van die jonge man die sinds 25 april 2007 vermist is en met toevallig een duikoefening is gevonden, bah bah bah.
Vind dat zulke stomme dingen, het lijkt dan echt als of de politie een vermissing niet serieus neemt.
Ja he? Maar goed, misschien is die jongen wel erg uit de buurt gevonden waar het heel onlogisch was.... Want ze zoeken natuurlijk niet in alle meren etc.
Tjaa, dat is waar. Ik heb geen idee of het in de buurt was. Aan de ene kant vind ik het best logisch dat ze in alle meren en bossen gaan zoeken, maar aan de andere kant er zijn meer zaken. En van een 21 jarige jonge denk je haast dat hij er gewoon vandoor zal zijn gegaan en dan zoeken ze vaker niet zo grondig. En ben jij nu niet heel erg moe?
Ja alle meren en kanalen enzo, dan zijn ze wel jaren bezig denk ik! Want die zijn er best veel! En idd, iemand kan er ook zomaar vandoor zijn! Wel heel erg! Ja, ben best moe, schijnt ook door het stoppen met roken te komen heb ik begrepen! hahaha! Ik ga nu ook even slapen, want half 7 gaat de wekker weer! (althans die van mij, van vriendje gaat wat eerder) dus ik ga mijn nieuwsgierigheid aan de kant schuiven en hopen dat het morgen op teletekst staat! heb wel alle ramen en deuren goed dicht, straks staat er een ontsnapte man in mijn slaapkamer! Slaap lekker!
Hahaha bedoelde eigenlijk in de stad die meren enzo Niet door heel NL hoor . Ik hoop dat het bij jou door iets anders komt wanneer ga je testen en hoe is je temp? Nou slaap lekker Lola, werkse morgen.