Mijn temp was vanmorgen 37,1... Dus wel lekker hoog! ooooh, in die stad! Ja, daar geef ik je helemaal gelijk in! hahahahaha! Jij ook lekker slapen voor later!
ja lola t word best spannend voor je als ik t zo zie... eng is dat he als ze met zon helicopter boven je hangen... heb ik ook es gehad en toen zochten ze idd iemand... deurtjes en raampjes dus maar goed sluiten idd hihi
Goeiemorgen! Julita, hoe is het? Nog erge krampen? Dikke knuf, ook van Miep-man. Lola, wat een spannende verhalen ! Is het nog lang doorgegaan, of heb je nog een beetje kunnen slapen? En wat deed je temp vanmorgen, weer hoog? Ikdus, kan me voorstellen dat je de nare verhalen liever een beetje uit de weg gaat... komen altijd tegelijk en dan lijkt de wereld zo oneerlijk . Succes met de voorbereidingen voor Spanje! Hoest met de anderen? Wij vertrekken over een uurtje naar de uroloog... wel raar, normaal zit ik nu al in de auto naar school. Lekker rustig opstarten dus vandaag . Moet even kijken of ik gelijk langs kan komen na het ZH; moet om 11.25 weer beginnen op school, dus hangt er even vanaf hoe lang het duurt en hoeveel ie uitloopt (heb geleerd van jouw verhaal, Tezzz )
Ik heb geen tijd meer want ik mioet de kids naar school brengen.. Maar ik wil heel graag Julita heel heel veel sterkte wensen, en ik geef je een hele dikke knuffel. En een dikke kus op je voorhoofd. Het kan me niet schelen dat vloeken niet mag maar dit is gewoon kut!
Goedemorgen, Julita, hoe gaat het nu met je? Hoe is het met het bloedverlies? Heb je veel buikpijn? Miepie en Miepie-man, succes vandaag bij de uroloog. Lola, spannend hoor. Heb je nog veel moeite om geen sigaret te pakken of valt het mee? Diaantje, hoe is het met je meisje, wanneer moet je weer voor een controle naar de vk? Ikdus, wat een rotnieuws van het vriendje van je neefje. En het is erg vervelend om al die dingen te horen en te lezen, maar het is inderdaad fijner om het naast je neer te leggen. Dicht om mij heen zijn de laatste jaren veel mensen overleden, vooral aan die rotziekte. Maar als ik aan ga denken dat andere mensen dicht om mij heen ook zo ziek kunnen worden dan word je zo belemmerd door je emoties. Dan durf je bijna niemand los te laten of alleen iets te laten doen. Succes met de grote verhuizing.
Moge! Julita...denk nogsteeds veel aan je...dikke knuff Miep...je zit naast julita in me gedachte! Veel suc6 vandaag, enne je weet het....we wachten hier met spanning! In de Rekerhout te Alkmaar noord terug gevonden..nou ik wist het al jaren...daar lopen altijd van die ouwe ventjes! (bejaarde soos)
Goedemorgen... Miepie heel veel succes voor Miepie-mannetje vandaag. Julita, hoe gaat het vandaag meis? Lola, ik weet niet waarom maar heb wel een goed gevoel over jou.. Las dat het MA/MK verhaal is opgelost. Heeft idd niets met hoe vroeg te maken. Zie helaas onder mijn banner Nou ik ga maar weer eens aan het werk. (nog 3 daagjes) Jahoee
Goedemorgen! Even snel, ik heb overleg zo! @ Miepie: geweldig, die bejaarde man, ik moest er net heel hard om lachen! Sjonge jonge... Ja dat is praktisch achter mijn huis, dus dan wordt je wel wakker gehouden! hahaha! @ Leentje: nog niet gerookt, gister dacht ik dat ik aan de anti depressiva moest, maar nu gaat het wel weer! @ Ellen: oooh hoezo? Ik hoop dat je gevoel gelijk heeft! hahaha! Vanmorgen was mijn temp 37,1.. Mooi hoog! Oooh, ik moet gaan! Fijne dag iedereen! Julita: hoe voel je je vandaag?
lieve julita wat vind ik het vreselijk voor je dat jij nou net bij die 10% moet horen! Fijn dat je bij je familie bent nu, lekker uithuilen en de boel een plekje geven.....Dikke knuffel meis! miepie (je bent nu natuurlijk al LANG weg) heel veel succes vandaag bij de uroloog lola knap hoor, dat je het niet-roken volhoudt ondanks de spanning nu Maar ik weet zeker dat je het kunt hoor als IK het zelfs kan..... nou, D-day is aangebroken maar helaas, nog steeds niets aan de hand hier maar ik hou het nog prima vol hoor, verveel me nog steeds niet dus ik wacht wel af wanneer keessie buiten wil spelen
Net blauwe muisjes gehad van een collega...de spruit heet Bart. Geboren op D-day (alleen het was een heftige zwaare bevalling dus details ga ik maar niet delen) Het is vandaag wel redelijk weer hierzo om buiten te spelen!
Tis hier weer droog maar het heeft net heel veel geregend... Ik moet eht aan de poets dus even een ego berichtje ik lees vanmiddag wel; weer bij en hoop dat we meer horen van Miepie. En ik moet onder het poetsen steeds denken aan Julita... Heel veel sterkte echt niet leuk dat het misging.. @memyselfandi Even de dokter gebelt ivm lange LF 20 dagen. hij wil toch graag dat ik deze maand ga tempen dus een kaartje bij ga houden. Dus dat ga ik maar doen na die maand moest ik even bij hem langs komen. nou oant sjen!
Hallo, ik heb lekker geslapen en ben net pas wakker. Het is ook nog mooi weer. Het rare is dat ik veel minder pijn heb dan bij een normale menstruatie en het gaat allemaal vrij rustig. De bloedingen zijn niet zo heftig dat ik niet het hyis uit kan ofzo. Ik ga vandaag naar A'dam om met een vriendin te lunchen, zij weet er niks van, dus nu maar hopen dat ik het wel droog hou.
@ Julita: wat vreemd dat je minder last hebt dan een normale menstruatie, vaak is het toch wel heftiger... Ik ben een beetje dom geweest. Heb vanmorgen getest met zo'n dipstick, maar ik zit pas op 10DPO ofzo iets... heb geen idee hoelang mijn LF is want heb nooit eerder aan ovu testen enzo gedaan... Anyway, nu heb ik zo'n dom nietszeggend lijntje... Hoe stom kan je zijn.... Ik weet wel dat het niets zegt en niets voorstelt maar wou het toch even delen!
Jawel, maar aangezien ik vaker domme streepjes had die niets betekende, maak ik me maar niet druk! Wou het toch even melden! Ik wordt morgen gewoon ongesteld!