mmmmmmmmorgen! @Julita: wat fijn dat je goed geslapen hebt. Wel apart dat je weinig voelt. Maar de ha had gezegd dat het met een week over zou moeten zijn he? Kan dus ook nog wel. Bij jou lijkt het gewoon heel geleidelijk te gaan. Ik baal nog steeds gigantisch voor je! Voor vandaag ook alvast een dikke knuffel van mij voor jou hoor! @Miepie: hoe is het? Hoe was het? Hoop dat je nog ff tijd hebt om het te melden! Zo benieuwd! knuffie! @Lola: ehm..zat dat nietszeggende lijntje op een ovu-test of een zw.sch.test? Als je een nietszeggend lijntje hebt, mogen we dan wel beginnen met je gek te maken? @Ikdus: Tja, nare dingen blijven hangen he? Wat vreselijk dat dat jochie taaislijmziekte heeft. Maar gelukkig wordt zijn levensverwachting met de jaren alleen maar groter! En dat je neefje hem waarschijnlijk nooit meer ziet: je emigreert, dus dat risico loop je natuurlijk sowieso. (Niet lullig bedoeld hoor, maar probeer maar eens een contact te behouden als je voor langere tijd naar het buitenland vertrekt, als je 6 bent ). Toen ik 20 was is een vriendin van mij (die slechts 3 maandjes ouder was dan ik) plotseling overleden aan een longembolie. Sindsdien hou ik altijd in mijn achterhoofd dat het van de een op andere dag zomaar afgelopen kan zijn, ook als je nog jong bent. Daarom probeer ik zo veel mogelijk te genieten van mijn leven en te doen waar ikzelf gelukkig van wordt. Mensen worden ziek, gaan dood of krijgen een miskraam. Dat is gigantisch balen, maar zelf kan je er niet in blijven hangen. Dan heb je zelf geen leven meer, terwijl jij zelf niet eens ziek bent! Het is misschien een beetje egoïstisch, maar dat is het dan maar. Geniet van je leven en je gezondheid en probeer anderen te steunen waarbij het (even) wat minder gaat. Meer kan je niet doen. Veel succes in Spanje! Enneh, als je je kinderwens nog even uitstelt is dat toch ook niet zo'n ramp? Je bent nog jong en er staat al zo veel te gebeuren in jullie leven. Dat kindje komt er vast wel, ook als je nog een jaartje wacht. @de rest: dikke knuf! (gewoon zomaar omdat jullie lief zijn! ) mijn temp was vanmorgen eindelijk 36.9. Jippie! Nou ben ik echt zeker dat m'n eitje is gesprongen. Wat een opluchting! Liefs Tezzz
Lola, ik heb in mijn album een test staan met de streepjes op 11 DPO. Ook een heeeeel licht streepje (was erg moeilijk te fotograferen), maar die werd wel steeds donkerder de dagen erna. Dus over een dag of twee weer een testje er tegenaan gooien (we gaan er natuurlijk niet van uit dat je ongi wordt) en dan zie je of het streepje al iets donkerder wordt (al was bij mij de streep op de tweede test weer bijna weg en de dagerna weer een stuk donkerder). Spannend hoor.
Ik heb vanmorgen geprobeerd een foto te maken, maar mijn camera gaf alleen een wazig beeld! Ik weet niet wat er met dat ding is! Maar het betekent echt niets hoor!
@ Tezzz: op een zwangerschapstest! @ Leentje: nou ja, zoiets was de mijne ook, misschien ietsje vager. Ik hoefde in ieder geval niet onder een lamp te gaan hangen om het echt goed te zien, zo zag ik hem ook wel! van een meter afstand zie ik hem niet, maar wel van een halve meter! Snapen jullie hem? Jaaaa, jullie mogen me gek maken! Daarom had ik het ook gezegd, jullie opjutten om mij gek te laten maken! hahahahaha! Moet zo wel op huisbezoek, maar met een uurtje terug!
moet je m even op de micro stand zetten lola...bij ons is dat t bloemetje tezzz jahoe zekerheid dat je je ei hebt gehad super meid!
@Lola: ff gek maken: dat je zo snel moe bent 's avonds kan heeel goed op een zwangerschap wijzen! Vage streepjes die je met het blote oog kan zien zonder lamp zijn niet zo heel erg vaag hoor! Oeioeioei...het wordt weer spannend deze week! Jippie! Donderdag weer testen? Roze donderdag? ah?
@ Beastie: Wellus! @ Marieke: ga ik vanavond even proberen als ik thuis ben! Ik voel nog steeds helemaal niets! Ja mijn darmen zijn van de rel en onwijs moe, maar dat komt van het stoppen met roken! Grrrr!
eeehm toen wij gestopt waren met roken lola konden we juist NIET slapen meid...... nu roken we weer en slapen we als een os hahaha maar goed.. ik hoor juist altijd dat mensen niet moe zijn en niet kunnen slapen als ze gestopt zijn... dus dat moet zijn is gewoon een symptoom bij jou
@marieke: ja, ikke in jippie-stemming! valt me trouwens op dat ik helemaal niet zenuwachtig ben voor de uitslag van de samenlevingstest. Volgens mij komt dat gewoon omdat ik er zo weinig waarde aan hecht . Heb in de loop van de tijd al zo veel verschillende verhalen erover gehoord dat zelfs bij een negatief resultaat ik toch niet van het ergste uit ga. Ik hoop wel dat mannetje z'n zaadjes niet hoeft in te leveren, dus positief is dus beter, maar negatief zou me nog weinig zeggen denk ik. En nou hoef ik me denk k ook geen zorgen meer te maken over mijn progesteron! Hoef ik me alleen nog maar zorgen te maken over het prikken zelf . En natuurlijk over wat ik de komende dagen ga voelen
@ Lola: ik zeg: roze donderdag @ Miepie: alles ok? @ Julita: gelukkig dat het niet zo heftig is allemaal. Kun je hopelijk gewoon naar je afspraken! Dikke knuff @ Rest: knuffs Ik ga maar 'ns naar kantoor... Tot straks
miepie zal wel niet meer langskomen denk ik ze moest om 11.25 al op school zijn. zal ze wel niet meer redden denk ik. Jammer
hmmm dan maar afwachten tot ze komt... geen nieuws is goed nieuws toch? ik ga dr zo ook even vandoor! ben de vanmiddag weer!
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger....15,63% zwanger *MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a surprise Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP)It's a surprise Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl! Mijntje \/ (ronde 5, 1x SMEP)It's a surprise Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a surprise Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP)It's a surprise Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP)It's a surprise 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC) \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a girl! Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP)It's a surprise Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) It's a girl! 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) Wendy \/ (ronde 6, ? x smep) Parels \/ (ronde 14, 1 x smep) 14 SMEP - kandidaten 11 Ongi.... 3 Zwanger 21.4 % zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van April: 1. Nynke1980, ronde 9, NOD 2 apr 2. Ikdus, ronde 4, NOD 4 apr 3. Marieke1610, ronde 16, NOD 6 apr 4. Ellenk, ronde ?, NOD 6 apr 5. Wieffie, ronde 10, NOD 8 apr 6. Tom78, ronde 11, NOD 9 apr 7. Stoetel, ronde 4, NOD 9 apr 8. Julita (ronde 14, veel x smep) 9. Elba, ronde 11, NOD 13 apr 10. Goofychick, ronde 5, NOD 14 apr 11. Nataschie, ronde 3, NOD 14 apr 12. Lola1982, ronde 5, NOD 16 apr 13. Klingel, ronde 2, NOD 19 apr 14. Queenie, ronde ?, NOD 21 apr 15. Tezzz, ronde 6, NOD 22 apr 16. Krientje, ronde 9, NOD 22 apr 17. Dag, ronde 5, NOD 24 apr 18. Marina71, ronde 6, NOD 25 apr 19. Nyncke, ronde 6, NOD 29 apr 19 SMEP - kandidaten 8 Ongi.... 0 Zwanger ....1 negatief....1 twijvel.... 1 MK ...% zwanger ************************************************************************** SMEPpers van Mei, in Mei krijgt elke smepper een ei! 1. Ellenk, ronde ? , NOD 4 mei 2. Marieke1610, ronde 17, NOD 10 mei zooooo, UP!