meiden, ik heb een afspraak ......in de bakkerswinker! Ga ik alsnog! Miepie, ik ben nu weg, ik lees vanaaf je resultaat maar ik denk aan je meis. @lola=PUPO!
@Julita: oh wat grappig! Geef je ons een verslagje of het leuk was daar? @all: zullen we van de donderdagen gewoon de roze-test dagen maken? Mogen we gewoon maar 1 x per week testen! (en kunnen wel de rest van de week gebruiken om iedereen gek te maken)
Lola, ik wil ook wel een roze donderdag! Julita, veel plezier vandaag, hopelijk heb je niet te veel last. Beastie, hoe krijg je zo'n gifje in je berichtje? Ik krijg het nooit voor elkaar, het blijft dan een stil plaatje. EDIT: het is me gelukt! Even een konijntje met een wortel (refereert een beetje naar zateradg.
Ik ben voor ..... Als ik een donderdag haal weet ik al wel zeker dat ik zwanger ben 8) want ik wordt het steeds op zo-ma of 1 keer op di
Meissie...had het ook liever anders gezien. **mocht het nou heel raar en anders lopen ..dan is de lijst zo weer aangepast!** Je heb wel 3 mooie posi testen gehad...dus zwanger worden kan...en gaat ook gewoon gebeuren! Veel plezier..en check ff of het wat is voor een meet & greet! 8)
kijk dat vind ik een goeie! de roze donderdag! dus we mogen niet meer testen dan alleen op donderdag? dus als je op vrijdag je nod hebt moet je nog helemaal tot donderdag wachten? woeii dat houd niemand vol
hahah ja oke dat kan ook ja... maar nee heb met mezelf afgesproken niet meer zo vroeg te testen... ga eerst maar weer eens op zoek naar mn ei!...
Hee, wat lees ik? Is er roze op komst? Mooi zo, hoe meer roze hoe beter! En ik heb altijd geleerd: streep is streep! Moed houden dus! Verder alles in orde met iedereen? Ik lees dat Julita naar de Bakkerswinkel is? Leuk, kan zij ons vertellen hoe het daar is. Enne, Julita, ik hoop dat je het allemaal een beetje een plekje kunt geven! Tezzz: een hoge temperatuur, eindelijk! Eindelijk bewijs dat dat eitje gesprongen is! En nu maar duimen op de goede afloop he? Smeppen heeft in ieder geval wel goed gezeten toch? Ben zelf vanochtend naar de Cesartherapie geweest. Volgende week moet ik terug, en in de tussentijd moet alles ongeveer in slow motion: lopen, zitten, enz. enz. om te zorgen dat de overbelasting niet erger wordt. Ben benieuwd!
@Leentje: die kijkt wel verdrietig zeg! @Marieke: dus jij gaat netjes wachten tot de eerst volgende donderdag? 8) Ik weet niet precies wanneer m'n eitje gesprongen is (denk zaterdag maar ff denkt donderdag al) dus als ik volgende week donderdag nog niet ongi ben, zal ik er wel een testje aan wagen denk ik! Oh, ik hoop zoooo dat ik op roze donderdag kan testen! Ik ga er vandoor. Zo alweer kids ophalen en ik moet vanmiddag danig aan de opruim! Zo'n rotzooi hier! bah bah bah
@Cynthia: we mochten niet 3 daagjes achter elkaar van de gyn, maar denk dat we prima gesmept hebben! (stiekum toch nog 2 daagjes achter elkaar ) Ik hoop dat de cesar je helpt! want je moet nog wel een paar maandjes he! nou echt weg...
Hahahaha, wel grappig. Ik zeg thuis en op mijn werk eigenlijk bijna nooit doei tgen mensen, meestal zeggen we hier houdoe tegen elkaar. Maar dat ziet er zo boers uit als ik dat typ. Tezz, zorg jij dan maar volgende week voor een roze donderdag. Cynthia, ik moet nog een afspraak maken voor Cesartherapie omdat ik snel last van mijn rug heb en een verkeerde houding heb. Ik heb eigenlijk geen idee wat het inhoudt. Meer toch een soort therapie voor je houding? Hoe gaat het met je huisje? Ben je al voorbereidingen aan het treffen?