Houdou, dat ken ik wel. Zeggen jullie dan ook 'ons mam' en 'ons pap'? Bij mij heeft die man gekeken hoe mijn gewrichten gingen, of het soepel of stroef ging en of ik pijn had bij bukken, op één been staan, lopen enz. enz. Ik heb nog geen oefeningen gekregen want ik moet eerst volgende week terugkomen, maar volgens mij heeft het inderdaad met beweging en houding te maken. Ik ben er alleen nog niet precies achter wat zeg maar de essentie is...
Voor de zwangere en PUPO's en bijna zwangere en de zwangere to be..etc etc ik heb een leuk tesje die je zelf kan doen je schrijgt het getal 49 op plus de maand van bevruchting min je leeftijd (periode van bevruchting) dan dit getal min 1 uitkomst min 2 en zo ga je door min 3 min 4 tot je niet meer kan is het oneven = jongen is het even= meisje (vb...van mij) 49+10-32=27 27-1=26 26-2=24 24-3=21 21-4=17 17-5=12 12-6=6 6 is even en het zou dus een meid zijn...en dat zegt ook me gevoel....afwachten maar!
Wij zeggen inderdaad ons pap, ons mam en ons oma. En mijn zusje noem ik bijvoorbeeld ons Kris. En als ik het tegen Nick over zijn zus heb zeg ik "jullie Suzanne". Als ik het zo typ klinkt het een beetje raar, maar dat is er al vanaf vroeger ingestampt.
Oh oh, bij mij komt 5 uit. Een zoon. Toch maar even bij de 30 weken echo navragen of het goed gezien is .
hihihi...schijnt ook bij meisjes heel moeilijk te zien...dat de balletjes nog errug kleinzijn en voor schaamlipjes wordt aan gezien...je weet maar nooit! Houd je wel lekker bezig! doei
Telt 0? Anders is het 7, of 0! hahaha! Aaah, leuk een meisje beastie! Wat toevallig dat je gevoel het ook zegt!
Ik wordt wel vroeg wakker hoor, dus in die zin, slaap ik ook slecht! Ik kom wel in slaap, maar ben in het weekend gewoon ook om 7 uur wakker, net als doordeweeks! Door het stoppen is dat denk ik! Heb ik nou nooit! Ik moet wel lachen om iedereens reacties! hahahahaha! Ik wil ook gaan voor roze-donderdag, maar ik krijg nu toch wel een ongi-gevoel! Nu pas, meestal heb ik die meteen na ei tot menstruatie! Dus mijn lijf doet wel weer lief!
mogguh/middag meiden.. Nou heb de beastie test gedaan..8...dus een meisje..PFFFFFFFFFF..hele opluchting..anders is het het eerste mannetje die een half jaar in het roze moet hahahaha @ Julita..fijn dat het qua pijn ontzettend meevalt... @ lola...nou meis..rozer krijg je ze toch niet? ....YESSSSSS ! (had je die van mij moeten zien in het begin ) Hier alles flex..zoals mijn kids zeggen..doen eht lekker rusitg aan en zitten/hangen/liggen onze tijd uit hahaha Hoor af en toe heel subtiel ..NOT.... dat ik vocht begin vast tehouden in gezicht enzo..maar heb het er voor over... Nog ff...... NOU MEIDEN KOM MAAR OP MET DIE TESTEN !...VAAG OF NIET ...WE ZIJN ER GEK OP ! ROZE DINSDAG/WOENSDAG ...HERE WE COME ! [-o<
Ja, ja en de meerderheid van onze smepvriendinnen krijgen volgens mij een meisje 8) Ik heb ff doorgerekend en alleen als ik in mei wordt bevrucht (klinkt dat stom) dan krijgen we een meisje en in april, juni en juli een jongen...
hi SMEPpinnen! hoe gaat het ermee? gelukkig weer wat roze maar ook een roze die weer rood werd... sterkte meid! hier moe moe moe en dizzy en stomme rug/buik/spierpijn. ..en een ultra matcare test die ik niet durfwil gebruiken... humzzzzz liefs klingel
@ Diaantje: ik heb altijd zulke stomme lijntjes, maar meestal moet ik ze zoeken, nu hoefde ik niet te zoeken in fel licht! Ik laat me lekker gek maken door jullie! Is toch leuk?! Raak ik morgen zo in de stress als ik ongi wordt, dat ik moet roken!
@ Tezzz: oeps, misschien wilt ze nog een jongetje worden en wordt ze later ook een zwangere man, net als die amerikaan!