mijn meisje is zo'n meisjesmeisje dat de kans daarop mij heel klein lijkt ff kijken wat het voor mijn zoontje is...
Hi Smeppertjes, Ik ben weer ongi geworden, joehoe eindelijk na 40 dagen. Zit er aan te denken om deze ronde wel weer te gaan smeppen. maar laat het nog even bezinken.
@Mupkuh: wat fijn dat je lijf de goeie hormoontjes weer terug heeft gevonden! En nou lekker kalm aan doen en smeppen naar je zin hoor!
@ Tezzz: nee als ze een meisjemeisje is dat is de kans klein! Ik ga eens kijken wat m'n broertje van 7 moest zijn, die loopt het liefst in prinsessenjurken, houdt van roze en van k3 en heeft een prinsessenkamer... Denk dat er bij hem iets fout is gegaan!
Ik heb zo'n buurjongetje van 5. Hij heeft nu ook een roze fiets met een mandje voorop. Anders wilde hij geen fiets
@ Ellen: hahaha! GEweldig! Mijn broertje was boos toen hij een blauwe step kreeg! Hij HAAT blauw! Houdt alleen van roze! Drabber!
Zo Klingel, jij zit weer op het laatste stukje van de wachtbank. Wel spannend hoor. En die test moet je gewoon even achter slot en grendel leggen, anders maken we jou dadelijk ook gek met een vaag lijntje . Diaantje, voel je je verder wel goed?
Kletskonten! Ik lach me wel weer slap om jullie met die rekensommetjes... Hoe oud was ik dan op mn verjaardag... Dan kom ik op 2 of 3 uit, dus wordt het gelukkig een jongen of een meisje... niets anders 8) Ga weer aan het werk!
@ beastie ik ben benieuwd.......volgens die theorie van jou is keessie een jongetje! @ lola ga jij maar vast roze koeken en priklimonade in huis halen voor donderdag
Pfffieuwww...gelukkig maar! Bij me broer en me zus en mij klopt het allemaal! Maar me neefje Henk zou een meid moeten zijn...hij wordt volgende week 2
** inbraak ** Hallo Dames,ik kwam even vlugtig kijken bij 't smep-topic!ook omdat ik hier begonnen ben Maar voor de zwangere dames is er ook nog 'n ander forum:nl: Bevallingslijst forum daar kun je kletsen met mama's die in dezelfde maand als jij uitgerekend zijn. ik zit zelf bij de augustus mama's Ik dacht ik meld het even omdat ik er ook lang over gedaan heb voordat ik dit forum gevonden had Veel succes met smeppen dames ** uitbraak **
@Lola, He...ships..lola! ..maar je had het zelf al gezegt! @bemy, lief dat je aan ons denk maare blijf liever bij me lieve smep-meiden hangen...hangt zo lekker!
@Lola: he! En roze donderdag dan? @Bemy: fijn om van een smepzwangere te horen! Hoop dat alles goed gaat? @Beastie: ben blij dat je hier zo fijn hangt!
FF gechecked met vorige week .... verwacht haar toch ff voor 5-en hierzo ...maar geen garanties van mijn kant! =;
Bemy, lief dat je het aangeeft, maar ik blijf hier ook maar ronddwarrelen. Lekker gezellie. Lola, hoe gaat het met je buikkrampen? Ik hoop nog voor 5 uur iets van Miepie te horen, anders wordt het wat later in de avond.