Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Oh, stond er een beetje onduidelijk; geen echo bij mij, maar een "scrotum-echo" (staat echt zo op de verwijskaart ;)!).... echo van z'n zaakie dus :)

Uroloog raadde voor mij hetzelfde aan als de HA; even wachten op de uitslagen van mijn man en dan een afspraak maken met de fertiliteitsarts / gyn.

Beastie, het was wel echt een heel fijne man. Nam de tijd, maar wel heel gericht bezig. Vroeg zelfs hoe groot onze kinderwens was ivm snelheid van onderzoeken (of we er hard in wilden knallen of rustig aan zeg maar ;))

Zo, einde ego-berichtjes, wordt vervolgd ;)

Tata!

2. was ik weer!

miep fijn dat t goed was bij de uroloog.. minder dat je nu dus de molen echt ingaat!

volgens het rekensommetje zou ik als ik deze maand bevrucht word een meisje krijgen.. hahaha
    ikzelf ben een jongetje hahahaha

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hihi, Marieke, heb voor jullie de oorzaak ontdekt, je hoeft niet meer naar de gyn; het is biologisch onmogelijk voor 2 jongetjes om een kindje te krijgen :) ;)

4. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Julita, wat naar, dat het mis is gegaan! Leef met je mee. Lekker huilen. Is het beste wat je kunt doen.

Zit een beetje met het zelfde. Had gister een positieve test. Maar heb vandaag een bruine spotting en voel me ook anders (eerst voelde ik wat bij het plassen, nu niet meer). Ben super nerveus.
    Moet dus afwachten. Moeilijk,
    Heeft iemand een tip. Of is iemand zwanger geworden die dit ook heeft gehad?

Alvast bedankt, groetjes Elba

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hé Elba :) Toch een heel voorzichtig gefeliciteerd! Hoop dat het bij jou bij een beetje bruin blijft.... en je over 36 weken een prachtig klein mini-Elba'tje in je armen mag houden!

6. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    @Elba voorzichtig gefeliciteerd

@Miepie dus meteen de peuken weggegooit>
    mijn hub heeft mij twee keer zon beetje met de peuk in de mond zwanger gemaakt.... En nu hij gestopt is lukt het bij ons ook niet echt snel...
    Scrotumecho ik ben benieuwd hoe dat gaat :oops:

Nou Latex! das bij ons erg hip.....

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik ook, Tom ;) Ga weer gezellig mee volgende week (zal wel moeten terug rijden na het bloedprikken :rolleyes:)

*biecht: Man is weg vanavond en ik zag dat ze bij de Domino's pizza's in de aanbieding hebben... rarara waarom ben ik komend half uur niet online ;)?*

Hoi hè! (schoonzusje uit Brabant ;))

8. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Dank je wel jongens voor de felicitaties, hoop dat alles goed komt maar heb er een hard hoofd in,
    Da's toch vreemd van die peuken tom, dan zou het juist beter moeten gaan.
    Smakelijk! Lekker pizza,

Groetjes Elba

9. elba gefeliciteerd! hopelijk blijft alles gewoon goed gaan meid!

miep. hahahaa ja 2 jongetjes gaat een beetje moeilijk he! al hen ik laatst wel een stuk gezien over een man uit inda die een baarmoeder had en die dus geincimineerd werd lol

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Miepie: oh meis ben blij dat jullie een goed gesprek hebben gehad en dat de boel in gang is gezet! Fijn dat volgende week die echo al gemaakt kan worden.

En super complimenten voor je man dat hij de sigaretten direct heeft weggegooid! Samen stoppen dan zeker of niet ;) Of was jij al gestopt...
    Zet alle PUPPO gedachten aan dat het stoppen lukt en tot verbetering van de zwemmers leidt (al is dat natuurlijk pas over een aantal maanden zichtbaar, of niet?)

Dikke hug voor zoveel wilskracht!

@ Elba: hier ook een voorzichtige feli voor je! Ik duim dat het PUPO blijft!

Vanmiddag lag de bevestiging van onze inschrijving voor het kinderdagverblijf al op de trap. Hadden de buren al mooi gesorteerd :rolleyes: (met de andere post...) Fijn als er dan logo en naam op zo'n envelop staat die is gericht aan de Familie 'mijn achternaam-zijn achternaam...' (we delen het trapportaal met drie bewoners) Lekker discreet... :(

11. ik moet eerlijk zeggen dat ik wel blij ben om te lezen dat er meer mensen roken die zwanger willen worden...
    ik voel me soms net een crimineel als ik een sigaretje rook en de mensen weten dat ik zwanger wil worden... dan krijg ik meteen weer een hele preek...
    nou zijn we al veel minder gaan roken.. maar zeker in die stress periodes van onderzoeken is t soms zo heerlijk om even een sigaretje op te steken... al weet ik heel goed dat t slecht is hoor!
    maar goed dat wilde ik even kwijt hahaha

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Miepie: hmmm lekker pizza, lees het nu pas goed... Hier ook een mannetje op pad en later thuis... ik zit nog braaf op werk en heb trek! Maar hij belt net dat ie weer naar huis komt vanuit Den Haag... dus over een uurtje... gaan wij ook naar de pizzeria... ;)

Sj*t... zie nu dat ik ben vergeten om verjaardagskaart voor mn neefje op de bus te doen... Ik ga even kijken of er nog een postkantoor tot 19 uur open is.... stom stom stom... zijn 1e verjaardag en ik kan ook al niet komen.... Maar hij heeft zn cadeautjes al gehad gelukkig.... *voelt zich ietsje minder schuldig!*

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Even snel dames! ;)

@ Miepie: wat fijn dat het allemaal in werking is gesteld! Toch positief!

En wat goed dat ie meteen zijn peuken in de prullebak heeft gegooid!
    Hij mag mij altijd om advies vragen! whahahaha! ;)

@ Ellen: hier gaat het super het niet roken! Taal er eigenlijk niet naar....
    Wordt wel soms wat depri, maar dat zal erbij horen!
    Ik ga als een speerrrrrrrrrr!

Die test van vanmorgen, ik zat hem nog eens te bekijken, maar het is wel een indrooglijntje hoor! (denk ik, wel wat roze, maar echt heel licht!)

Nou ik ga even hardlopen, vriendinnetje staat al klaar geloof ik!

Laterrrrrrrrr! :D

14. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Lola: jij bent echt super goed bezig! Alweer lekker hardlopen!
    Het is nu gewoon SUPER LOLA: SL :( hmm afkorting klinkt minder!

Postbus was nog niet geleegd... zoef...

Ik zit hier nu heel slecht aan de Hamka's en de cola light cafeinevrij... om het nog een beetje verantwoord te houden...
    (Tezzz, ik vind die cola goed te doen, maar ik heb dan ook bijna nog nooit gewone cola gedronken...)

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Go4baby: ja alweer gelopen! hahahaha!
    Nee, die afkorting doet het niet idd!
    (we hebben een kort rondje gedaan! maar toch bijna een half uurtje!)

Oooh, gelukkig dat het postkantoor nog open was! Nog net op tijd!
    Aaaah, lekker hamka's ik had laatst een grote zak opgegeten! (heb je dan ook weer als je stopt met roken, die vreetbuien!)

Ik zit nu aan de chocolade koekjes! Lekker handig, heb ze er toch al af gerend!

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    :) :) Keep on running!

Hier is de zak al half op... probeer me in te houden... ;)

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ miepie helaas nog niet gelijk een mogelijke oorzaak gevonden maar wel heel fijn dat de boel nu in gang gezet is!

@ elba voorzichtig gefeliciteerd met je zwangerschap, bruine spotting hoeft niets te betekenen, heb ik ook gehad (met ong. 5 weken). Ik hoop voor je dat het bij jou helemaal goed zit en dat de spotting snel over gaat.....knuffel!

@ go4baby foei!......aan de hamka's......en dan zeker ook nog een pizza naar binnen werken? tssssss ;) Ennuh ja lekker discreet van dat KDV, hadden ze de bevestiging net zo goed op een ansichtkaartje kunnen zetten, scheelt weer een envelop!

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Go4baby: shit, ik wil nu ook hamka's....
    Ga vriendje op pad sturen! ;)
    Van dat kdv is idd niet zo handig! Suf hoor!

@ Mielenl: aaah, keesje blijft echt zitten tot de 21ste zodat jullie mooi dat goud winnen!
    Wat goed zeg! :D

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Trouwens die test van mij leek wel op die eerste van mielenl!

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ lola zou best kunnen hoor, dat keessie wacht tot de 21e.....maar dan moet-ie nog wel een beetje sporten want de VK schatte het gewicht op 3800 gram ik heb 3650 ingevuld

Deel Deze Pagina