hahaha keesie nu al aan de lijn hahaha... word alsmaar spannender lola wanneer ga je weer testen dan? je bent gewoon roze hoor
@ Mielenl: aha, nu snap ik 't. Je moest de datum en het gewicht voorspellen... En wie weegt dat na dan om te controleren of het klopt... ? Je kunt als ie te zwaar is ook meteen z'n nageltjes knippen en zn haartjes uhm scheren... scheelt misschien wat... *nee, sla me niet, ik bedoel het niet serieus* Werk is klaar. Ik ben trots op mezelf. Hadden een heel irri uitzoek factuur geval en dat is allemaal gelukt. Kom maar op met de champagne... de kinderchampagne... Er zijn nog Hamka's over... dus Lola, als je heir heen rent, is het er al af en kan je het makkelijk opeten En laat je nou niet op slechte gedachten brengen door mij... Ga zo bij de Appie wel iets verantwoords halen... vriend zou bellen als ie op station is... nog niets... duurt wel lang zeg! Nou, lieverds, ik ga naar huis. Spreek ik jullie daar wel weer
Elba, ik wil je toch alvast feliciteren! Ik snap je onzekerheid, maar hopelijk vliegen de dagen voorbij en blijft klein Elbaatje zeker nog heeeeeeel veel weken zitten. Lola, als het streepje lijkt op die van Mielenl, dan lijkt het toch helemaal niet op een indrooglijntje. Dan leek die eerste test van mij nog meer op een mislukte test en dat was ook niet. Maar ik blijf duimen (en typ daardoor ook heeeeeel langzaam). He Mielenl, vind je het nu niet spannend worden of valt het mee? Heb je nog genoeg te doen of ben je lekker aan het relazen. Ik moest net wel even lachen om jullie afsluiting van de berichten. Toedeledoki!
Navond! Haha, jullie zijn allemaal lekker ongezond mee aan het doen Pizza was lekker, maar zit nu wel errug vol Go4baby, ik doe ook mee met mijn mannetje... was eerder al een paar x gestopt, maar hield het niet vol, deels omdat hij thuis gewoon lekker doorpafte (en ach, 1 sigaretje na het eten kan dan toch wel? :-?) Mielenl, geen pizza voor jou komende week ... misschien dat je dan het "streefgewicht" haalt
O, volgens de uroloog was zink slikken trouwens onzin. Niet in bad vond ie wel een goed idee (arm mannetje )
@julita: heel veel sterkte ermee. @elba: gefeliciteerd. @lola: zoals tezzz al eerder zei een streep is een streep. @rest: vandaag bij de gyn geweest en de eitjes zijn nog geen cm, dus mag vrijdag weer terug komen. Heb nu wel wat steken onderin de buik en mn (.)(.) doen pijn, maar dat was volgens de gyn een goed teken.
nnnnnnnnnnnnavond! was ik weer ff. Nichtje lekker naar het bad gestuurd dus kan ik eindelijk even aan mijn verslaving voldoen @Elba: toch maar vast heel voorzichtig gefeliciteerd hoor! Je hoort zo vaak van een beetje spotting, hoeft echt nog niks te betekenen! Pupo-stand aan! @Go4baby: caffeinevrije colalight? getsie! Wil je niet van die vieze woorden bezigen? Ik ga overigens nu pas mijn eerste glaasje cola van de dag nuttigen! Goed he? @Miepie: ik had eerst ook niet door dat het een mannetjes-echo was Hoop dat ze wat kunnen zien. @Nyncke (met ceeeekaaaa) ): mijn eitjes waren ook onder de cm op dag 13. Buikpijn is goed! Dan groeien ze! Ik wens je veeeel buikpijn toe de komende week @Mielenl: misschien kan keessie vast hurkoefeningetjes doen? Hij strekken en jij weer terugduwen! @Marieke: roken is hartstikke fout! (maar oh zo lekker ). Wij zijn er toch 2 x zwanger mee geraakt. Maar hoe minder hoe beter natuurlijk! Ben er nooit helemaal vanaf gekomen tijdens mijn zwangerschappen, maar heb wel m'n best gedaan. Ben sinds ik gestopt ben met de pil al op een half zo zware sigaret overgestapt en heb extra filters. Zou fijn zijn als ik helemaal kan stoppen, maar als ik eenmaal verslaafd ben aan iets, ben ik ook ECHT verslaafd! (kijk maar naar mijn aanwezigheid op dit forum ). Hierbij beloof ik plechtig te proberen helemaal te stoppen met roken zodra ik net zo'n streepje heb als Lola! @Lola: hoe is 't? Al buikpijn? Al rood? Nee he? Gebeurt voorlopig ook niet hoor! @Julita: alles goed meis? @Leentje: tegelwerk in de keuken al gedaan? Babykamer al besteld? @iedereen die ik misschien vergeten ben: knuffels! En weet je wat ík tegenwoordig vaak zeg? Toedeloeiiiiiii! Liefs Tezzz
@ Lola: en nog Hamka's op... ? Wij zijn lekker gezond wezen uiteten! Zalm, verse spinazie en tomaatjes, was heerlijk, met huisgemaakte frieten met majo naturlijk... (van die dikke plakken aardappel met schil, jammie!) @ Miepie: goed hoor! Gewoon lekker samen stoppen, dat is ook het beste vol te houden! Als je straks zwanger bent moet je sowieso stoppen en met een baby in huis mag je echt niet roken... dus het is toch nodig! @ Tezzz: nu is de kans, heb je alle steun van Lola en Miepie! Go Tezzz (en dan hou je die cola en het forum over... en 't SMEPpen (for fun natuurlijk). Teveel verslavingen zijn ook heel ongezond! Zo, ik duik mn nestje in! Ga weer lekker broeden Liefs en lekker slapen allemaal!
Moge! Zooooooooo was gezellig hierzo gister avond Met cola, schips en pizza! Da's mooi...vind het zelf ook altijd erg fijn als ze vertellen wat ze gaan doen en hoe...mentaale voorbereiding Tja jullie gaan ook naar amerika van de zomer...of nazomer voor een half jaar...toch? Zou zo mooi zijn als ... Gaan jullie knallen of rustig aan? @Elba..jaaaaaa! Voorzichtig gefeliciteerd Zwanger het huwelijk in? hahaha een moetje!! (we zijn gewoon super positief...want 1 mk is meer dan genoeg deze maand!! spotting happens soms..) @julita...hoe is het vandaag? Doegie!
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger....15,63% zwanger *MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a surprise Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP)It's a surprise Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl! Mijntje \/ (ronde 5, 1x SMEP)It's a surprise Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a surprise Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP)It's a surprise Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP)It's a surprise 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC) \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a girl! Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP)It's a surprise Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) It's a girl! 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) Wendy \/ (ronde 6, ? x smep) Parels \/ (ronde 14, 1 x smep) 14 SMEP - kandidaten 11 Ongi.... 3 Zwanger 21.4 % zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van April: 1. Nynke1980, ronde 9, NOD 2 apr 2. Ikdus, ronde 4, NOD 4 apr 3. Marieke1610, ronde 16, NOD 6 apr 4. Ellenk, ronde ?, NOD 6 apr 5. Wieffie, ronde 10, NOD 8 apr 6. Tom78, ronde 11, NOD 9 apr 7. Stoetel, ronde 4, NOD 9 apr 8. Julita (ronde 14, veel x smep) 9. Elba \/ (ronde 11, veel x smep) 10. Goofychick, ronde 5, NOD 14 apr 11. Nataschie, ronde 3, NOD 14 apr 12. Lola1982, ronde 5, NOD 16 apr 13. Klingel, ronde 2, NOD 19 apr 14. Queenie, ronde ?, NOD 21 apr 15. Tezzz, ronde 6, NOD 22 apr 16. Krientje, ronde 9, NOD 22 apr 17. Dag, ronde 5, NOD 24 apr 18. Marina71, ronde 6, NOD 25 apr 19. Nyncke, ronde 6, NOD 29 apr 19 SMEP - kandidaten 8 Ongi.... 1 Zwanger ....0 negatief....1 twijvel.... 1 MK ...% zwanger ************************************************************************** SMEPpers van Mei, in Mei krijgt elke smepper een ei! 1. Ellenk, ronde ? , NOD 4 mei 2. Marieke1610, ronde 17, NOD 10 mei zooooo, UP!
Goedemorgen! Ik was benieuwd naar de temp. van Lola, maar ik kom straks weer even spieken. Julita, hoe gaat het met je. Nog een dagje en dan hop naar Duitsland om vervolgens zaterdag je man weer te zien. Wel een fijn vooruitzicht. Hoe was het bij de bakkerswinkel?
Goedemorgen! Nog niet bijgelezen, maar zag de vraag van leentje! Mijn temp was vanmorgen 37,1 aardig hoog! Dus, ik wacht nog rustig af vandaag! oeoeoe, spannend! Meestal wel bij opstaan ongesteld, nu niet! (wel krampen!) Maar ook bang dat mijn cyclus gewoon weer langer is, zoals de afgelopen maanden 2 keer is gebeurt!
@ Go4baby: uhm... Wat jammer je aanbod gister gemist voor de overgebleven hamka's! @ Miepie: hartstikke goed dat je ook gaat stoppen! Ik kan het iedereen aanraden, ik voel me nu na 10 dagen al stukken beter! (alleen ongelovelijk moe!) @ Nynke: ik hoop dat je eitje goed groeit! @ Marieke: als ik vandaag of morgenochtend niet ongesteld ben, ga ik morgen testen! Hopen op een roze donderdag! @ Wieffie: hoe gaat het met je buik? Wordt het al wat rustiger of heb je nog steeds veel last? @ Julita: hoe gaat het met je? @ Beastie: hoe is het met je dikke voetjes? @ Mielenl: Hoe gaat het met jou en keesje? @ de rest: hoooiiii!
@ Leentje: ik zit op 13 dpo geloof ik! Maar weet niet hoe lang mijn LF is... Ik had altijd, stipt een cyclus van 32 dagen, maar nooit een idee wanneer mijn ei echt was! En ik heb 2 maanden een verstoorde cyclus gehad! Dus voor het zelfde geldt is vandaag mijn nod niet! Pfffff.... Irritant eigenlijk dat wachten!
mogguh meiden! ROZE WOENSDAG !, kom maar op Lola met die test ....kan niet anders ... duimpjes draaien hier over uren.... Hoe gaat het met de rest? Hier weer paniek in de tent...net nu ik me zo had voorgenomen dat ik lekker zou gaan uitslapen... Jac heeft gisteren nieuwe koolmonoxide melders opgehangen..begint dat kreng op zolder tepiepen, steeds om de 2 minuten ofzo.... ...(nou is dat natuurlijk de bedoeling.....maar niet als ik wil uitslapen! grrrrr) Iets met de batterij denk ik , want het lampje brand niet wat aangeeft dat er iets ergs aan de hand is .... ..maar nou hangt ie net op een hoogte waar ik niet bij kan...boven het trappen gat..dus zonder testunten kan ik er niet bij.... Zie mezelf nu niet op een ladder staan..en Jac is toevallig vandaag net laat klaar....ZUCHT ! pfffffffffffffffffffffffff mannen.....
@ Diaantje: vandaag geen test! Jeetje wat balen zeg! Dus de hele dag gaat dat ding piepen! Echt balen als je jezelf voorgenomen hebt om uit te slapen! Grrrrr! Kan je er geen steen tegen aan gooien, in de hoop dat ie ophoudt!
ben er bang voor hahahah, doe vandaag maar de radio lekker hard..iets minder voor de buren...maar minder iri voor mij hahahha