Meestal komt de echte misselijkheid in week 6 opzetten..zo raar is dat dus niet En misschien wordt je wel helemaal niet misselijk..dat kan Urine met dekseltje er op in de koelkast...en voor testen de urine op kamer temp laten komen...dan pas testen 8) **kan je niet undercover bij een benzine pomp testje halen ofzo?**
dank je beastie. Tom, balen van die test.... Ik heb het nog nooi gedaan maar ik heb gelezen dat je je urine makkelijk kan bewaren. Als je een ovu testje over heb kan je die nu ook gebruiken (als je wil) zo is g4b erachter gekomen. Ik ben trouwens minder ziek als gisteren. Bijna geen keelpijn meer.
@ Tom: shit zeg, wat balen! Ik denk dat je gewoon niet veel moet drinken, want volgens mij is het niet goed als je urine er zolang staat! (maar ik kan me vergissen hoor!)
dit website is fantastisch als je engles leest. Alle vragen over ovu tests en zw. tests! http://www.peeonastick.com/hptfaq.html ook de soort vraag die je net stelde.
PS: ik heb nog wat ovu testen over...die neem ik mee zaterdag net als een boekje over zwanger worden..staat ook veel in over vruchtbaarheids behandelingen enzo...voor liefhebbers!! **als ik het niet vergeet want die hormonen.....**
Weer even een ego bericht! Ik heb net een afspraak gemaakt voor acunpunctuur voor stoppen met roken! ik mocht vanmiddag al, maar moet naar de gyn, dus dat wordt donderdag ochtend! Joepie!
goedemorgen! tezzz hoe was t meid!? tom balen dat de test mislukt is! hier heb ik geen test gedaan. mn temp was vanmorgen 36.9 dus zegt nog niet heel veel maar denk dat t game over is... aangezien die wel weer aan t dalen is. heb geen steekjes meer alleen enorm gevoelige borsten.....dus wacht t nog wel ff af
Tezzzz succes meis. Lola jij ook. Goed zeg stoppen met roken! Succes.. Blijft spannend Julita en Marieke.. We blijven PUPO
Ik drink nu een kop koffie en ga vanmiddag half twee een ovutest doen. Als de test psitief is dan zou er ene kans kunnen izjn dat ik gewoon zwanger ben toch?
ja tom dan is de kans wel groot ik twijfel.. of wachten tot morgenochtend met testen of strax testen... weet niet precies wanneer mn ei is geweest dus moet vandaag of morgen ongi worden...dan is t morgen verstandiger denk ik
Tom, balen dat je test verkeerd ging :-? Idd over 4 uurtjes een ovu-test... zal voor je duimen! Marieke, PUPO! Na 16 rondes ben jij nou wel eens aan de beurt! Hoe laat moest Tezzz, heel vroeg toch (staat me iets bij van 8.15 kinderen droppen op school en doorracen naar het zh?) Spannend... hoop dat ze een beetje gegroeid zijn. Lola, goed dat je gestopt bent! Mij lukt 't nog steeds niet er helemaal vanaf te blijven . Heb je nog wat kunnen maken van je essay? Beastie, alles goed daar? En hoe is het bij Go4baby met de misselijkheid vandaag? Ik ga even bellen met het ZH voor een afspraak, tot later!