Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmmorgen!

@Mielenl: wauw, de eerste smepbaby eindelijk in aantocht? Jippie! Ik wens je een voorspoedige bevalling, die niet al te lang duurt. En als beebje nou vannacht na 12 uur komt hebben we sowieso een SUPER ROZE DONDERDAG! Yessssss!
    @Lola: Op een SUPER ROZE DONDERDAG mag jij ook SUPER ROZE testen hoor! ;)
    @Beastie: volgens mij wíl die mevrouw van het echobureau jullie gewoon niet hebben. Als ik jou was zou ik mooi een ander bureau zoeken!
    @Elba: PUPO!
    @Diaantje: flink terugpiepen! PIEIEIEIEIEP!
    @Julita: hoe gaat het? Veel last?

@All: goeiemorgenknuffel van mij! ;)

Vandaag temp 37.0. Jippiejajeee! Nog steeds blij met m'n ei! Bedacht me gisteravond opeens dat ik morgenochtend kan bellen voor de uitslag, maar nichtje is dan thuis :( Weet nog niet hoe ik dat ga doen :rolleyes: Mezelf opsluiten op de slaapkamer ofzo denk ik. Die stomme logistieke problemen ook altijd!

(blijf toch maar bij: ) Laterrrrrr!
    Liefs Tezzz

2. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, moet je doen hoor! Ga je ook een album maken straks, met echofoto's en buikfoto's erin?

Ik heb een zw.dagboek, maar eigenlijk denk ik er maar eens in de twee, drie weken aan om erin te schrijven. Eigenlijk zonde..

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Kijk je uit dat je niet als een tonnetje over je buik heen rolt als je moeilijk gaat staan doen op een stoel of een trappetje? Dat moeten we niet hebben he?

Maarre...kan me wel voorstellen dat het héél irritant is.

4. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Yeah tezzz! Die hoge temperatuur die houden we erin he? Die gaat gewoon niet meer zakken! Think pink......

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Hooooo stop! Neee niet doen! :( In rookmelders zit volgens mij een radioactieve stof...waarschijnlijk ook in die andere melders! Zoek ff een handige buurman/vrouw met lange armen! :rolleyes:

EDIT!
    FF gegoogled...waarschijnlijk loos alarm van mij...ze worden bijna allemaal gemaakt met Foto-elektrische detectie (dus geen radioactieve stoffen). Pffffieeeuw...maare zou toch iemand vragen

6. goeiemorgen!

mielenl spannend meid! hoe is het nu met je?
    suc6!

diaantje, en is t gelukt om dat ding van de muur te meppen? hihi lijkt me idd erg irritant de hele dag ernaar te moeten luisteren!

tezzz hihi ja daar moet je even iets op vinden... ga je gewoon op de wc bellen ofzo hihi

7. ooo is dat zo ja beastie?
    neeee diaaaantje niet doen dan!

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Zo een heb ik ook...maar er staan vaak vragen in als "wat vond mama erg lekker en wat juist niet!" nou dat verschilt per hormoon prikkeling....maar idd moet er binnenkort wat aan doen :rolleyes: (heb het baby-boek van "Ik hou van jou...tot de maan en terug" ;) )

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    heb pasgeleden m'n dagboekje van m'n eerste zwangerschap gelezen. Was best leuk maar ik ben gestopt met schrijven toen we verhuisd zijn in maand 6 van mijn zwangerschap. Toen had ik andere dingen te doen! Soms valt er ook weinig te vertellen he ;)

ga ff broodjes halen op de markt. Vanmiddag is werkelijk iedereen thuis (mannetje, kindjes, nichtje én opa en oma), dus ben er vanavond weer!

Liefs!

Tezzz

10. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0

Dat zeggen wij ook tegen de kinderen ik hou zoveel van jou tot d maan en terug zo lief.. Daar is een boek van dat hebben wij hier thuis.

Moas suc6 voel je niet wat kriebelen?

11. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Waarom zijn mijn letters zo groot.... pfff

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Tom: je hoeft niet zo te schreeuwen! ...ben niet blind... ;)

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    morgen Tom! ;) Alles goed? Helaas ga ik nét weg!
    laterrrr!

14. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ah, wat een lief boekje! Ik weet even uit m'n hoofd niet hoe mijn boekje heet, maar eigenlijk vind ik het niet zo'n leuk boekje. Er staat heel weinig ruimte in om iets op te schrijven, en vooral veel informatie. Maar ik ga nog zoeken naar een leuk babyboek....

15. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    "Week 35: buik is weer groter geworden."
    "Week 36: buik is wéér groter geworden."
    enz. enz.

Wordt inderdaad vrij eentonig....:)

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Maare dit is het verhaal waar het baby-boek op gebaseert is...niet dat je de verkeerde koopt! 8)

Wahahahah...ja weinig "nieuws" :)

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahaahahaha... tja dat krijg je dan...
    -> mama moet nu aan papa vragen haar schoenen te strikken....

Mielenl: Succes meis en zet hem op!
    JAAAAAAAAHHH ik ben ook voor roze donderdag!
    Moet lukken zou je zo zeggen. Ben je je bloedprop ook al kwijt?

Zo ik geniet van een lekkere vrije dag dan nog 2 dagen werken .......

18. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    "mama moet nu aan papa vragen haar schoenen te strikken"

:) jaja, ik ben bang dat ik dat aan mijn moeder moet gaan vragen. Aan de andere kant: in de zomer heeft mijn zusje zomervakantie. Ik denk dat ik daar maar een slaafje van ga maken in de maanden mei t/m augustus..... :evil: Nu nog kijken of ik haar ook zover krijg dat ze mijn benen scheert als ik het niet meer kan :D

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Idd SC niet meer aan gedacht. Kun je zien hoe je toch steeds daar niet vanuit gaat. :oops:

Zo had ik een klein schokje over mezelf na het lezen van de Pelican Brief en daarna het kijken van de film. Het was nl. nooit in mijn gedachte opgekomen dat die reporter ook wel eens door Danziel Washington zou kunnen worden gespeeld. Ik die nooit kijk naar ras/huidskleur/religie... Zo zie je maar je spiegelt toch veel aan je eigen omgeving.

Mmmm zo'n slaafje best handy.... Ik hoop dat je dan nog wel bij je bikinilijn kunt ;)

20. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    mogge tezz ben ook weer weg kids zijn vanmiddag thuis en ik ben echt heel \chaggie

Deel Deze Pagina