Ha, daar sluit ik me bij aan! CynthiaB -> Jongetje, op 17 april Enne even for the record: ik denk dat de naam NIET Keessie gaat worden
Keessie Poll: Leentje79 -> Jongetje, voor de verandering net nog op 16 April Beastie -> Jongentje...komt op roze donderdag 17 April CynthiaB -> Jongetje, op 17 april
Keessie Poll: Leentje79 -> Jongetje, voor de verandering net nog op 16 April Beastie -> Jongentje...komt op roze donderdag 17 April CynthiaB -> Jongetje, op 17 april Ellenk -> Meisje geboren op 17 april
Ps nog ff over de zorgverzekeraar verhaal. heb net bericht terug. Idd nadat je uit een collectief moet ivm wijziging werk dan mag je wel zelf op zoek naar een andere zorgverzekeraar.. Auw bikinilijn harsen/waxen lijkt me zo pijnlijk. Ik wil wel straks in de zomer mijn benen harsen maar bikinilijn brrrrrrrr. Idd met scheren ben je wel elke dag aan het bijwerken...
Eerlijk is eerlijk, het doet wel pijn. Maar dat duurt maar een minuut of vijf, daarna ben je er weken vanaf.
Waar jullie verhalen over gaan na het breken van de vliezen... hihihi echt weer typisch waar wij vrouwen ons zorgen over maken! Ik denk dat ik tzt dan gewoon van die ontharings-creme neem. Flink insmeren zonder goed te kijken lukt me nog wel denk ik. Maar dat lijkt me niet gezond nadat je vliezen zijn gebroken @ Mielenl: zet'm op meid! Ik wens je veel sterkte en energie en een spoedige bevalling met een super mooi resultaat! We denken aan je! En wat de poll betreft... ga ik zo replyen...
Keessie Poll: Leentje79 -> Jongetje, voor de verandering net nog op 16 April Beastie -> Jongentje...komt op roze donderdag 17 April CynthiaB -> Jongetje, op 17 april Ellenk -> Meisje geboren op 17 april go4baby -> Meisje komt nog net op de 16e Tja, ik moet weer net iets anders...
ohhhhh wat een wereld idee..zal morgen even een jerrycan halen van die creme..met zo'n jungle heb ik dat wel nodig hahahaha Even voor de poll...ik denk ook een jongetje ..geboren op de 17e...
Leentje79 -> Jongetje, voor de verandering net nog op 16 April Beastie -> Jongentje...komt op roze donderdag 17 April CynthiaB -> Jongetje, op 17 april Ellenk -> Meisje geboren op 17 april go4baby -> Meisje komt nog net op de 16e diaantje17--> jongetje, op de 17e
tis idd ook wel lekker makkelijk...maar die creme stinkt zooooooooo :thumbdown: (ook de niet stinkende, volgens verpakking....vind ik stinken ) bijna pagina 100!
Oh ja dat is waar ook...maar er meot echt wat gebeuren hoor...VK denk minstens dat ons kleintje krullen heeft als ze eruit komt En zeker met de knip/hechting in het achterhoofd......
Leentje79 -> Jongetje, voor de verandering net nog op 16 April Beastie -> Jongentje...komt op roze donderdag 17 April CynthiaB -> Jongetje, op 17 april Ellenk -> Meisje geboren op 17 april go4baby -> Meisje komt nog net op de 16e diaantje17--> jongetje, op de 17e marieke---> meisje komt om 23.40u op de 16e
Hmmmm ik scheer het te weinig zegt dat wat over de staat van mijn uiterlijke verzorging? wel duss... helaas shame on me halfzware shag onder mijn doos hangen Het wordt een jongen en zijn naam is geen kees. Het is nu vast al aan het rommelen. Het wordt op ROZE donderdag geboren. En zal ongeveer zeven pond zijn @GO4baby ben je wel voorzichtig met die enge chemische creme? Niet teveel daaronder smeren hoor... Mischien help het wel om een bevalling op te wekken maar lijkt me niet gezond omdat teveel onderin te smeren... HET ruikt naar roundup
TOM! Daar heb je wel een punt! Maar ik heb jaren over zo'n tube gedaan (soms was ik 't scheren zat en dan deed ik even die creme). @ Beastie: en ja, het stinkt behoorlijk... maar ja, ik heb ooit zo'n speciale waxstrip voor mn bikinilijn opgeplakt en toen werd het echt een drama met allemaal bloeduitstortingen enzo... dus harsen lijkt me niet fijn! En scheren ga ik daar echt niet doen.. ik had laatst al een snee naast mn snee... (nieuw mesje... ook nooit doen...) Maar ik denk dat ze wel wat gewend zijn hoor... misschien kun je ook de tondeuse erover halen op een kort standje... Niet dat we er in huis hebben... misschien heeft Tezzz daar ervaring mee Of haar man... Jongens wat een verhalen... maar het is wel iets dat ons bezig houdt... Ik ga maar eens opzoek naar een biologsiche ontharingscreme ofzo...
Mielenl, wat spannend! Heel veel succes... Diaantje, kan me voorstellen dat je er gek van werd... groot gelijk dat je dat ding er vanaf hebt gemept! Tezzz, mooi dat je temp zo hoog blijft! Goed ei geweest Lola, bij jou blijft het ook spannend... [-o< Elba, hoe is het met jou vandaag? Julita, hoe is het met jou? Nog even en dan zie je je mannetje weer.... Wat een verhalen over ontharen ! Hier ook weer hoog tijd de epilady er weer eens bij te pakken . Hier geen scheermesjes, behalve voor onder mijn armen ! O, en ik doe natuurlijk ook mee met de poll: Keessie poll: Leentje79 -> Jongetje, voor de verandering net nog op 16 April Beastie -> Jongentje...komt op roze donderdag 17 April CynthiaB -> Jongetje, op 17 april Ellenk -> Meisje geboren op 17 april go4baby -> Meisje komt nog net op de 16e diaantje17--> jongetje, op de 17e marieke---> meisje komt om 23.40u op de 16e Miepie80 ---> jongetje, om 5.31 op de DONDERDAG de 17e
Zullen we wachten tot MIELENL haar spruit komt aankondigen op pagina 100?... of redden we het om er 200 van te maken de komende dagen... Kan er bij de SMEP lijst niet ook even een overzicht komen met de uitgerekende data?
Keessie poll: Leentje79 -> Jongetje, voor de verandering net nog op 16 April Beastie -> Jongentje...komt op roze donderdag 17 April CynthiaB -> Jongetje, op 17 april Ellenk -> Meisje geboren op 17 april go4baby -> Meisje komt om 23.52 uur nog net op de 16e diaantje17--> jongetje, op de 17e marieke---> meisje komt om 23.40u op de 16e Miepie80 ---> jongetje, om 5.31 op de DONDERDAG de 17e
Zet mij er even bij wil je GO4baby Anders moet je bij de reform winkel om ontharingscreme vragen.. (Hihi je weet wel aan zo'n vrouw die zelf nog nooit aan enige vorm van ontharing heeft gedaan met de geiten wollies in de sandalen)
Ik denk dat ik wel wil smeppen deze maand. De vorige keer was het hoppa meteen raak. Dus dat is wel een goede stimulans toch.