@ Tom: bedoel je bij de Poll? Waar zet je op in, of mag ik dat bedenken @ Mupkuh: that's the spirit! (maar ook als je je niet aan de SMEP regels houdt kan 't gebeuren hoor )
kijk mupkuh das opzich een goeie instelling ik scheer gewoon met een mesje trouwens, zonder schuim of wat... krijg pas na 3 dagen jeuk hahahaha en dan doe ik t weer opnieuw... gaat we goed eigelijk!
Keessie poll: Leentje79 -> Jongetje, voor de verandering net nog op 16 April Beastie -> Jongentje...komt op roze donderdag 17 April CynthiaB -> Jongetje, op 17 april Ellenk -> Meisje geboren op 17 april go4baby -> Meisje komt om 23.52 uur nog net op de 16e diaantje17--> jongetje, op de 17e marieke---> meisje komt om 23.40u op de 16e Miepie80 ---> jongetje, om 5.31 op de DONDERDAG de 17e Tom78 ---> Het wordt een jongen en zijn naam is geen kees. Het wordt op ROZE donderdag geboren. En zal ongeveer zeven pond zijn Tezzz ---> jongen geboren in de nacht van woensdag op donderdag omstreeks 1.30 uur Zoooooooooooo, ben weer terug! (Kon jullie bijna niet vinden tussen al die haren! )
Ik gebruik altijd schuim van mannetje daarna douche ik die mannen geur er wel weer vanaf PS ik mag niet aan zijn scheermesjes komen dus ik heb een eigen setje
Keessie poll: Leentje79 -> Jongetje, voor de verandering net nog op 16 April Beastie -> Jongentje...komt op roze donderdag 17 April CynthiaB -> Jongetje, op 17 april Ellenk -> Meisje geboren op 17 april go4baby -> Meisje komt om 23.52 uur nog net op de 16e diaantje17--> jongetje, op de 17e marieke---> meisje komt om 23.40u op de 16e Miepie80 ---> jongetje, om 5.31 op de DONDERDAG de 17e Tom78 ---> Het wordt een jongen en zijn naam is geen kees. Het wordt op ROZE donderdag geboren. En zal ongeveer zeven pond zijn Tezzz ---> jongen geboren in de nacht van woensdag op donderdag omstreeks 1.30 uur Lola1982 ---> Jongentje komt om ongeveer 3:16, dus op roze donderdag!
Aiaiaiaii...huidje wel eerst strak trekken! ...Of nog beter LATEN doen Perfect! Was wel wat van plan met de lijst...komt goed!
Hallo dames, Wat een geklets allemaal! Ik scheer, elke dag! Sjonge jonge, wat een gedoe! Maar goed, het went he? Ik doe het met scheermesjes van gilet (groene voor vrouwen, die zijn echt fijn, van andere krijg ik echt bultjes en honderden ingegroeide haartjes!) Zelf mijn vriendje scheert zich daaronder mee, omdat die mesjes zo fijn zijn! Hier heel veel buikpijn, denk dat ik ongesteld wordt! Enne... Ik ga zo voor de verandering even wat hardlopen! Ik hoor nu al 3 dagen achter elkaar van 3 verschillende collega's dat ik ben afgevallen! Wonderbaarlijk, ik vind dat ik dikker ben, maar misschien heeft het hardlopen en het wat gezonder eten toch effect! Jippieeee! En ik rook nog steeds niet!
@ Tezzz: @ Tom: ik zie ik zie wat ik niet zie... En Tezzz zag het natuurlijk wel... ondanks dat haar 8) @ Ellenk: ik gebruik ook zijn scheerschuim met mijn eigen scheermes setje (maar soms gebruik ik stiekem die van hem... da's een veel fijnere :-$ ) Zo, wij gaan naar huis... 't is echt weer om op het terras te zitten met een witbiertje... :x dus proost, neem er maar eentje van me voor wie dat nog mag!
Wat betreft bultjes enzo. Ik heb ooit gehoord bij spuiten & slikken dat het met babyolie ook perfect gaat en je dan geen bultjes enzo krijgt. Ik doe het trouwens om de dag
@ Super Lola: Ik vind je zooooo stoer! Echt volhouden... ennne het leuke van hardlopen is dat je er aan verslaafd kan raken en dan ben je in no time super gespierd, slank en fit! En ik jaloers... Misschien moet ik dan maar eens van die dames scheermesjes gaan kopen... Ik heb heel snel last van rode bultjes en ingegroeide haren... dus ik scheer niet zo vaak!
Voor bultjes heb ik een goed middeltje gekregen van de huisarts... Ik zal zo even de naam opzoeken! bij mij groeit het zo snel in, heb ook snel last van ontstoken zweetkliertjes daaronder, dus ben ook al vaak geopereerd daaronder! nu trouwens bijna geen last meer van, dat spulletje gebruik ik ook amper
@ go4baby: hahahaha! Verslaafd ben ik nog niet! Maar ik kan me wel voorstellen dat je dat er van wordt! Enne, niet alle mesjes voor vrouwen zijn fijn! (vind ik dan) van sommige krijg ik nog meer bultjes dan van mannen mesjes... O.a. van Etos.. Die zijn waardeloos!
Ik gebruik ook mannemesjes.... Misschien ook maar eens de dames variant proberen dan.... Ik heb nog wel eens dat ik bloei
ik doe het eigenlijk bijna nooit In de zomer moet ik wel, maar het groeit bij mij zó hard dat je daar bijna niet tegenop kan! (helaas moet m'n kin wel elke twee daagjes anders mag ik m'n man en de kids niet meer knuffelen )
Hahahaha ken dat. Schat je prikt 8) Ik moet af en toe wel in de winter want dan gaan we zwemmen met de bevers en tja, staat niet zo mooi als er overal haar achter je zwempak vandaan komt