Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    JOEHOE ROZE DONDERDAG!
    :whistle: \:D/ :whistle: :baby: :baby: :baby: :whistle: \:D/ :whistle:
    LOLA: GEFELICITEERD!!!

Ik ben zo blij dat het raak is! En we duimen met zn allen dat het helemaal goed zal gaan nu!
    En ben zo trots op je dat je gestopt bent met roken en super aan het sporten bent! Echt complimenten!

@ Beastie: lijst is echt super! jij ongekroonde lijsten koningin! =D>

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Idd Beastie goed werk!

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ go4baby: :oops: :oops: Dank je!

Ik ben wel blij dat mijn stoppen met roken zo snel beloond wordt!

4. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    JOEHOEEEEEEEEEEEE ! blauwe woensdag en roze donderdag !

Mielen meis, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon MIKA !

Lola..van harte meis met je zwangerschap ! ( told you so... ;) )
    Laat het maar langzaam over je heen komen, lekker op je roze wolkje en we duimen allemaal dat frummel lekker gaat groeien in je buikje !

Zo ga er weer vandoor....kom straks weer buurten !

liefsss

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nou dames,

Ik ga maar eens op huisbezoek!
    pffffff, hoop dat ik me kan concentreren!

En heel bizar, al 11 dagen niet gerookt en vandaag voor het eerst al de hele ochtend trek! Is toch ongelovelijk?

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    LOLA GEFELICICICICICITEEERRDDDDD!

7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Wauw, wat is er veel gebeurd hier!

Allereerst, Mielenl, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Mika! Geniet van je kraamtijd!

En natuurlijk lola, van harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap!
    Ik ga heel hard duimen dat alles goed gaat en dat je in januari een mooie wolk van een baby in je armen mag sluiten!

8. LOLA GEFELICITEERD!!!!!

super meid! we wisten t wel :D

ik ga ook maar eens stoppen met roken, misschien heeft t bij mij ook wel effect hihi

9. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

Hallo meiden!
    Ten eerste van harte gefelicteerd Lola met je zwangerschap, SUPER!
    Hoop dat alles goed gaat!
    Ik lees zo af en toe eens mee met jullie, maar kan het echt niet allemaal bijhouden, jullie tikken zo veel! :D Dus hoop dat ik niemand vergeten ben met feliciteren...
    Ik heb een vraagje aan jullie:
    Heb vanmiddag mijn tweede afspraak bij de gyn, vanochtend een keer getest (wel 4 tot vijf dagen te vroeg) en zie echt een heel ieniemienie streepje, die je echt bijna niet ziet met het blote oog, tis ook niet rose zeg maar, maar meer een grijzige lijn... wel binnen de toegestane tijd.
    Is er iemand bekend met de sensitest dipstick zwangerschapstesten. Dacht zelf dat ik misschien zo'n voorgedrukt lijntje zag die moet opkleuren bij geneog HCG? Iemand? Doe zowiezo nog een test op mijn NOD (as maandag)
    Mijn andere vraag is, stel dat je zwanger bent, kan een inwendig onderzoek dan kwaad?
    Bedankt alvast voor jullie reactie! X Jikke

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Jah, Jikke...het is hier soms zo gezellig dat er niet tegen in te tikken valt! ;) **zei ze trots!**

Grijze lijntjes worden ook wel indroog lijntjes genoemt...zou er persoonlijk niet zo'n waarde aan hechten.. Bij een sensitest moet ie toch echt roze zijn. helaas...maar je was ook errrug vroeg met testen dus wie weet :D
    Een inwendig onderzoek kan geen kwaad .... en je kan je zorg ook uitspreken naar de gyn..houd ie er vast rekening mee en zal voorzichtig zijn ;) suc6!

11. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

Hoi Beatie, Thanks voor je antwoord,
    ik hecht er ook niet veel waarde aan en weet dat ik veels te vroeg ben, maar dacht als ie nou positief is dan scheelt dat vanmiddag wat onderzoeken ed bij de gyn... Tja die stomme indrooglijntjes ook altijd ;) Ben in ieder geval blij om te weten dat mocht ik (ooit) zwanger zijn, een inwendig onderzoek geen kwaad kan...

12. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Even een vraagje tussendoor.

Smep --> 3 dagen achterelkaar klussen zodra de ovulatietest positief is.

Wanneer wordt de ovulatietest positief gerekend?
    Ik had eergisteren (dinsdag) niks, gisteren (woensdag) een licht streepje en vandaag weet ik nog niet.
    Geldt dat lichte streepje al? Want gyn. heeft met fm gemeten en gezegd dat ik woensdag/donderdag de eisprong zou hebben...

Groetjes!

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :D :D :D Joeoeoehooeee! 4 mei, jawel op een zondag ... kan ik voor een 3D-echo terecht in Heehugowaard ;) die wilde me wel zien!

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Een ovu-test is pas positief als de test trreep net zo dik en gekleurd is als de controle streep...Maar als je gyn zegt dat ie woe/don springt tja...wie zijn wij dan om te zeggen dat je dat niet moet doen...vertrouw je gyn...die heeft de eitjes zelf gezien (Heeé dat rijmt :rolleyes: ) Waarschijnlijk heb je met de ovu testen je LH-piek gemist. ;)

Wat doe je hier..smeppen jij!

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hanna, Misschien heeft de test idd je LH piek gemist of heb je vandaag een super positieve. Sommige hebben een heel korte piek. Die kun je wel proberen te ondervangen door 2 keer per dag te testen.
    Veel SMEP plezier

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Leuk hoor ben ook benieuwd ...... ;)

17. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Haha, ik zei toch dat het nog wel zou lukken! Leuk hoor, nog maar 2 weekjes wachten! En ik zit tien dagen na je....:)

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmmmmmiddag!

Was ik ff blij dat ik vanmorgen in alle vroegte nog een minuutje tijd kon vinden om ff het forum te checken! Lola, nogmaals gefeliciteerd! :) En nou hebben en houden he ;)

Ik ben al lekker sociaal geweest op de vroege morgen. Een moeder van school was vanmorgen lang niet zo vrolijk als anders met begroeten en toen ik vroeg wat er was, zei ze: vraag het maar niet! Even later fiets ik langs haar heen en wil nog ff goeiedag zeggen, zie ik dat ze brullend de buggy loopt te duwen! Dus ikke: weet je zeker dat je er niet over wil praten? Dat wou ze dus bij nader inzien tóch wel ;) Heb tot 10.00 uur bij d'r gezeten. Gelukkig gaat het nu weer iets beter met 'r, hoewel het probleem wat ze heeft natuurlijk niet opgelost is (probleem met mannetje) :( .

En toen dus heel snel boodschappen gedaan, want: Ik kon vanaf 10.00 uur bellen voor de uitslag van de samenlevingstest!
    Mijn verslag:
    Assistentgyn: Mocht u de uitslag telefonisch krijgen van de gyn?
    Ikke: ja, dat zei íe wel...:(
    Ass.gyn: Nou, ik heb uw map hier. Als assistengyn zijnde mag ik geen oordeel geven over de uitslagen. (Ik denk uh oh :(). Maarreh...(ging ze verder)...ik zie hier een dikke vette plus staan bij de uitslagen! Die heeft de gyn er zelf bijgeschreven, dus ik denk dat het wel goed is!
    Dus ikke helemaal blij! Mannetje stond ook 'joepie-gebaren' te maken in de kamer! Ik zeg tegen de ass: Dát is fijn, want de gyn zei dat als het goed was, mijn man niks meer hoeft in te leveren! Waarop zij zei: nou, ik zie hier dat de beweeglijkheid 25 % was, dus dat zou best kunnen.

WIJ ZIJN BLIJ! MET MIJN EI EN DE ZAADJES ERBIJ!

Nou zo nog ff naar het priklab voor progesteron. Is pas om 14.00 uur open :rolleyes:

EN de zon schijnt!

Prachtige roze donderdag vandaag! :)

Liefs Tezzz

P.s. @Beastie: gefeliciteerd met je aanstaande echo! Op een zondag nog wel! Hebben ze vast lekker lang de tijd!

19. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Goed nieuws tezzz ! :thumup: :thumup: :thumup:
    En nou plopper de plop aan de klusser de klus...(kan het nog meer? ;) )

heb nieuwe buik foto's in mijn album staan.... :D

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    vraagje: vanaf hoeveel dagen na jullie eisprong begonnen jullie alweer ongikrampjes te voelen? Zaterdagavond was m'n eipijn opeens over, maar vanaf dinsdag zijn de vage krampjes al weer terug :rolleyes: Weet nou niet helemaal of dit nou goed nieuws is of juist heel slecht nieuws :rolleyes: dus, VERTEL!

Deel Deze Pagina