@ Tezzz: woei! dat is een erg lekker fijne uitslag! Feli's voor jullie! @ Beastie: Jippie! Echt super fijn dat je nu eindelijk die afspraak hebt staan voor de 3D! Ik heb mezelf een lekker dagje vrij gegeven. Zou met mn moeder op pad, maar mn vader wilde haar ook nog vermaken geloof ik dus dan doe ik dat volgende week als hij weer terug is naar La F. Ga zo lekker eindelijk mijn balkon's schoonmaken en plantjes potten. Doe ik uit voorzorg maar hadnschoenen aan. Ik weet nooit of de kat van drie hoog van het balkon naar beneden heeft ge.... En die Mielenl ligt nu lekker met man te genieten van die kleine Mika. Heerlijk hoor! Vind het zo leuk dat de eerste SMEP baby er is! En ze hebben heerlijk zonnig weer!
ohhhh daar vraag je wat...pfff..is alweer zolang geleden.. ...als ik me goed herinner begon het bij mij ruim een week voor mijn NOD... Maar of dat dit goed nieuws is of juist slecht....
@ go4baby...veel pot plezier!...hmm..klinkt anders dan ik bedoel... gooi die deuren maar open..en haal de zomer lekker op je balkonnetje !
Ik had volgens mij vrijdag /zaterdag me ei..zondag bloed sjachie...en dinsdag dingen in me buik Vond het heeeeeeeeel snel enne werd ook gezegt dat dat te snel was...maar toch hé ** ffego** ik krijg straks de gestapo op visite (check en intake kraamzorg ) hoorde van me collega dat ik stromend water op de verd. moet hebben waar ik wil bevallen....grrrr we hebben oud huis met badkamer enzo beneden en geen wasbak boven ...hoop zo dat dit een oude voorschrift is...een bed beneden hebben staan voor x weken zie ik niet zitten.. **
@Diaantje: tja, daar zit ik nou dus ook mee. Heb nooit eerder zo duidelijk m'n ei gevoelt en de laatste keer dat ik 'm daarvoor voelde is al een half jaar geleden! Weet dus ECHT niet meer wanneer ik toen weer krampjes ging voelen. Aangezien de meestem hier het wel voelen, dacht ik: laat ik het hun maar vragen! @Go4baby: Yep! Handschoenen aan! ('t is ook kouder dan je denkt trouwens hoor ).
@ Diaantje: wat een mooie buik heb jij! @ Go4baby: Geniet lekker van je vrije dag! Gaaf he? De eerste smep baby! Echt heel leuk! @ Tezzz: zooo, jij was lekker sociaal! Was der kerel vreemd geweest! En wat super van je goede uitslagen! Jippie! Enne... Over ongi-krampen, dat verschilde bij mij heel erg, vaak kreeg ik het al ruim van te voren, voor mijn nod... Toevallig deze ronde niet, pas eergister, maar goed, de andere keren dat ik zwanger was had ik ook al vroeg ongi-pijnen! Nou aan mij heb je dus niets! @ Beastie: super dat je alsnog in de buurt terecht kan! lekker je kleintje bewonderen over 2 weken! Kan het nog niet helemaal bevatten hier! Een kerstkindje!
@Beastie: ja, nou, precies! Weet niet wat ik er van moet maken. Maar dat zeurderige gevoel (al is het maar licht) is er wel . Niet continu, maar wel af en toe. Raar. Ik schrijf het nu in elk geval in Ff. Mocht het 'slecht nieuws' zijn, dan weet ik het in elk geval voor de volgende keer!
@Lola: jaaaaaa, echt met kerst uitgerekend he? Wat vind je daar eigenlijk van? 't is misschien niet handig, maar wel heel bijzonder of niet?
Tezzzzzz ik had ongeveer een week naar nod alleen steekjes in de liezen en moe. Moeilijk in slaap komen en 's morgens vroeg weer wakker. Ik heb soms na ei nu wel last van vanalles maar dat zegt bij mij dus eigenlijk Nee.... volgens mij is het ook voor iedereen anders.
ziet er mooi uit hoor! Ga zo maar eens richting priklab. Hopen dat ik niet te lang moet wachten . Daarentegen ook weer niet dat ik zo kan doorlopen, want dan ben ik veel te vroeg op school om de kids op te halen
Whahahaha, ziet er mooi uit dat balkonnetje! @ Tezzz: tsja, kerst is niet echt handig! Heel december en Januari vind ik niet leuk! maar goed, ik denk dat ik nu niet mag klagen! het maakt me niet zoveel meer uit, als ik maar eindelijk een klein wondertje mag baren! (eerst broeden natuurlijk)
@ lola: gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ! roze donderdag GIL, ik wou dat ik al mee kon doen! kben de volgende op de SMEPlijst ale: BRRR zenuwachtig! hele week al rare spierpijn in buik. zal wel enorm vroege pms zijn? of spanning? kweetniet heb nog nooit gevoeld. arghhh! ik ga werken.. vannacht verder lezen en reageren op iedereen! @ beastie: HUMOR @ de rest: succes! en liefs klingel
@ Diaantje: hiiii gaaf buikkie! Echt netjes kogelrond! Mooi hoor! Ga ik ook voor! @ Beastie: ja, zoiets moet het worden Heb net een VOOR foto gemaakt, maak ik straks een NA foto. Maar er staat nog niet zoveel in bloei... komt nog wel! *was even banaan pauze aan het doen* @ Lola: leuk he, dat net in de maanden dat je denk... doe maar effe niet, het effe lekker wel gebeurt En lekker genieten van die roze wolk! @ Klingel: spannend! Hoop dat je het goed voelt allemaal! @ Tezzz: deze keer voelde ik niets... de vorige keer heel duidelijk een weekje na mn ei de innestelling! Echt toen wist ik het zeker... en daarna afwisselend links en rechts wat steken! DUIMJEROZE! De tuinvrouw gaat weer lekker verder! Heb oranje roze handschoenen aan en lekker een shirtje met korte mouwen want mn armen zijn toch wit... Hoop dat ze lekker een kleurtje krijgen! Toede-bloei!
@ Beastie: ja ik had hem gewoon gebeld en gezegd! Ik merk wel bij de 4e keer dat ik niet weer iets leuks kon bedenken om het hem te zeggen! hahaha! Suf he?! Hij was heeeeel blij! Als het aan hem lag, moet ik nu plat en nooit meer iets doen, tot aan de bevalling! En ik ga morgen bellen voor een echo! Ik wil pas over 3 weken, ik mocht al met 6, maar dan heb je net die onzekerheid met het hartje dat net nog niet klopt enzo! Dus extra stress die ik niet wil!
@ Go4baby: precies, zal je altijd zien! haha! Enne, dit zonnetje doet hard zijn best, want hij heeft best veel kracht, je armen zullen lekker bruin worden vandaag! Ik ga verder rapporteren, straks ook nog 1 1/2 uur werkoverleg! Gatver! Toedels!
hadden jullie mij nog niet gemist? Hmmmm moet toch wat doenaan mijn herkenbaarheid een naakte man als plaatje nemen ofzo hmm zal es ff kijken... LOla van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ooo wat heerlijk een kerst kindje is toch hartstikke leuk!!!! @Tezz goed van je dat je even met de mede moeder bent meegegaan. Dat odet mensen toch wel goed denk ik.. Kon je goede adviezen geven of was het meer van een luisterend oor bieden? @Beastie eindelijk een 3D echo!! En niet zon vervelende muts aan de telefoon? Hoe is het gegaan met de rompertjes gestapo? @rest dikke tut @memyselfandi Vandaag met mijn mem wezen shoppen zaten met wel vijf plastic tassen in de trein... mijn consumptie gedrag liep behoorlijk uit de hand En nieuwescheermesjes gekocht ik zal toch proberen het woud daaronder te kappen. Heeft gelukkig geen invloed op de klimaatverandering. Alhoewel???