Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Lola: kun je je een beetje concentreren? Hihihi leuk he, zo'n geheimpie!
    Fijn dat je vriend ook zooooo blij was! Vanavond lekker samen genieten!

@ Beastie: ben heel benieuwd wat de beval-gestapo je beveelt ;) Kan toch niet waar zijn dat ze zo ingewikkeld gaan doen dat je beneden moet gaan bevallen? Dan zou ik als ik jou was maar een bevalbad gaan huren. Kun je alvast elke avond samen voorpret hebben... ;) (ik zit daar wel over na te denken, lijkt me super relaxt!)

@ Tom: ja, hihihi naast een mannen naam nu ook maar een mannenlijf als avatar... Nee, hoor, ik vind je avatar heel schattig!
    En af en toe mag je best even lekker shoppen! Succes met de ontbossing... Moet hier ook nodig gebeuren... Misschien is mn termijn echo ook nog wel inwendig... as. maandag!

Zo, weer aan het werk! Het schiet al op! Echt heerlijk, ik wou dat ik een tuin had, kon ik echt lekker de hele dag buiten pielen!

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    jaha, daar was mij weer!
    Nou, ik heb de hoop dat ik ein-de-lijk eens niet met een blauwe arm zal lopen van het prikken! De prikdame heeft een extra klein naaldje gebruikt (baby-naaldje) ;) Uitslag krijg ik pas bij het volgende bezoek aan de gyn (wanneer dat ook mag wezen :rolleyes: ). Eerst maar eens de komende week afwachten dus!

@Tom: dus je hebt lekker geshopt? Moooi! (Lekker he, jezelf af en toe eens heerlijk verwennen? ;) ) Ja, die moeder heeft een behoorlijk probleem, of eigenlijk haar man heeft een probleem. Hij zit tegen een burn-out aan met als gevolg dat íe haar en de kids behoorlijk afsnauwt de hele tijd. :( Zij kan er weinig aan doen, maar zit dus wel met de gebakken peren :( Nie leuk!

@Klingel: owwww nog een paar daagjes! Wanneer wil je gaan testen?

@Lola: groot gelijk dat je nog ff wil wachten tot er een hartje te zien is! Lijkt mij ook het fijnste.

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

G4B: had ik dat eerder geweten. Had je regelmatig bij ons mogen helpen. We hebben nu vrijwel de gehele achtertuin bestraat (wel mooi hoor, grote antraciet stenen en we hebben nu dus bloembakken) We hebben alleen nog een plek gereserveerd voor een evt. zandbak.

In onze voortuin zag ik al weer een heleboel mooie paarse bloemetjes staan die volgens mijn moeder toch echt onkruid zijn... Ze moet me ook altijd helpen want ik trek gerust het verkeerde eruit....

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Fijn Tezzz, bij mij kunnen ze ook nooit een ader vinden of ze rollen weg dus ik weet helemaal wat je voelt....

@Lola, 7 weken lijkt mij ook fijner. Mijn gyn doet ook pas 1e echo met 7 weken, is voor haar zelf ook alles beter te zien zegt ze ;)

5. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    @Lola, verstandig dat je nog iets langer wacht. Dan heb je echt super geduld!

@Tezz, ik heb even terug gekeken. Ik had de zondag voor mijn NOD krampen waarvan ik dacht dat het ongikrampen waren. Wel een beetje vroeg maarja. En als ik terugkijk dan waren ook net iets andere krampen dan anders. Die zondag was dan....even denken...7DPO. Maar ik merkte elke maand iets anders dus ik verwachtte er niks van.

@Tom, het begin hier op kantoor warmer te worden. Heb je je al ontbost, want ik bgin denk ik iets te merken van een soort broekaseffect ;).

@Klingel, spannend hoor, die laatste dagen op het wachtbankje. Dan ben jij de volgende waar we voor gaan duimen.

@Beastie, gaaf zo'n 3D echo, ik ben erg benieuwd hoe het is.

Nou, ik moet nog even heeeel hard werken. Zoals Go4baby zegt: Toedebloei

6. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0

7. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ellenk hahaha. Ik herken dat wel. Bij ons vorige huis werd de tuin ook steeds kaler.

Beastie, ze gaan bij jou toch nog niet kijken of alles klaar is enzo, want dat red ik echt niet. Alleen een inleidend gesprekje of niet?

Tezz, nog geen blauwe plek ;).

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemiddag!
    Tom gezellig dat je er weer bent ;)
    Go4baby, als je klaar bent op je balkon en zin hebt in nog meer tuinieren..... :)
    Lola, al een beetje aan het wennen aan het idee?
    Tezzz, fijn dat het bloedprikken meeviel... wanneer hebben jullie de volgende afspraak?

Ik ga even bellen naar het ZH. Vergeten te vragen of de afspraak moet zijn na de bloedonderzoeken en echo, of dat we ook nog moeten wachten op beide zaadonderzoeken (eind mei :confused:)

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    hmmm... wordt morgen, was al niemand meer :-S

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miepie: Ik heb geen idee wanneer ik weer een afspraak heb! De gyn zei alleen dat als ik niet ongi werd ik een zwangerschapstest moest doen. Maar wat ik nou moet doen als ik wél ongi word, weet ik eigenlijk niet! Als ik ongi wordt, zal ik wel bellen om het te vragen :rolleyes: . Ik heb in elk geval al wel een herhalingsrecept klaarliggen voor de clomid, dus zal dan in elk geval wel weer verder kunnen. Maar zeker weten doe ik het dus niet!
    Weet je al of je op alle uitslagen moet wachten? Anders wordt het weer zo lang! :(

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    :( wat een werktijden zeg!

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, nou, ik zit ook alweer thuis hoor ;). En ze beginnen vroeg 's ochtends....

Bij jou dus ook wat onduidelijkheid over hoe en wat :-S Als we op de uitslagen van beide bloedtesten moeten wachten wordt 't op z'n vroegst de laatste week van mei, maandje wachten dus. Ik ga daar voorlopig maar vanuit, maar zou het wel erg fijn vinden als we al eerder terug kunnen komen, de uitslagen van de echo is er gelijk en van de bloedtest met een week, dus eind april.

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Miepie: hoop inderdaad dat je meteen de afspraak hebt na de echo en het bloedonderzoek. Bij de echo kunnen ze toch meteen laten weten wat ze zien lijkt me.
    En pfff eind mei pas weer zaadonderzoek. Maar ja, het heeft ook even tijd nodig om weer op volle sterkte te komen nu hij gestopt is met roken!

@ Lola: 7 weken is inderdaad wel fijner. Kun je tenminste het hartje zien. En daarna krijg je weer een termijn echo omdat het daar rond 7 weken nog te vroeg voor is, en dan weer een combinatietest echo bij 12 weken... Zo komen we de tijd wel door! (zo gaat het bij mij in elk geval, en ik moet zeggen, dat vind ik wel prettig!)

@ Ellenk: ik laat alles wat bloeit echt lekker bloeien! Komen soms opeens de mooiste dingen uit voort!

@ all zonder groene vingers: ohhhh maak me niet gek met jullie betegelde tuinen... vre-se-lijk :) ;) Ik zo langs komen om er een groen bloeiend paradijsje van te maken!

Heb al een eerste klein balkon drama... :cry:
    Had vorig jaar een kleine pot in een hele grote pot gezet. In die kleine was een enorm groene plant gekomen. Dus die wilde ik eigenlijk wel even in een andere bak zetten, maar de wortels waren door het gaatje van de pot in de grote pot gegroeid en moest ik dus afbreken... Ik dacht dat overleeft ie wel, vast genoeg wortels... Nu, lekker in de nieuwe pot, hangt ie al helemaal slap. Heb er een gieter water bij gedaan dus hopelijk komt ie vannacht weer op krachten... Bloeit zo lief paarse bloemjes straks! Zit nog met twee planten die heel hoog worden en die ik in aparte bakken moet doen... even potgrond zoeken...

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Go4baby, hier een (iets té) groene tuin... je bent van harte welkom hoor, veel werk om het in mijn eentje bij te houden ;).
    Plant overleeft het vast wel, ben af en toe verbaasd over hoeveel ze kunnen hebben.

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    't is maar goed dat die planten NIET bij mij staan ;)

16. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Huh wat fout gegaan .

Ik ga namelijk een knappe braziliaan vragen of hij mijn oerbos wil kappen ipv dat andere oerbos.. Hmmm toch wel een goed idee...

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ben heeeeel benieuwd Tom! ;)

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Goedenavond meiden!
    Even snel een berichtje van mij. Alles goed hier, Mika doet het prima, alleen de bv wil nog niet erg lukken helaas.
    Tezzz, jij blijft natuurlijk recordhouder met je 50 minuten, maar 2 1/2 uur is toch ook best rap he ;)
    Het complete verhaal zal ik nog wel een keer ergens neerzetten.

Ik zag trouwens ook dat het roze donderdag is geworden:
    Lola, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Echt super hoor, dat het smeppen bij jou ook succes heeft gebracht :) Ik duim voor je dat alles goed zit. Krijg je nog extra controles ivm jouw verleden?

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Mielenl: nogmaals gefeliciteerd! Heb je veel last nog? 2,5 uur is heel netjes hoor! :)
    Bv heeft vaak ff tijd nodig om op gang te komen. Blijf rustig en probeer te ontspannen. Mijn dochter wou eerst ook niet pakken maar heb ik uiteindelijk toch 4 maand gevoed. Bij mijn zoontje ging het ook moeizaam. En geen nood! Als het ECHT niet wil, kun je altijd nog afkolven/ overstappen op de fles. Daar worden ze ook wel groot mee hoor ;) Succes met jullie kleintje enneh...pak zo veel slaap als je kan ;)

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    tezzz ik ben nog steeds vol goede moed over de bv hoor! Veel last heb ik niet (volgens mij niet meer dan iedere andere pas bevallen vrouw ;) ), en erg moe ben ik ook (nog) niet.

Ik heb trouwens even snel teruggelezen, ik zag dat jullie een echte keessie-poll hadden lopen....stelletje zotten :)

Deel Deze Pagina