Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik ga dan nu nog maar even het 'geen bloed geeft moed' en PUPO principe inschakelen.
    De kansen zijn niet gek groot, maar je weet het maar nooit.

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    pffff marieke en tom jullie houden mij wel in spanning hoor! Maar ik hoop ECHT dat jullie geduld wordt beloond :D

hier nog geen signalen van een beginnende bevalling. keessie is sinds een paar dagen wel ontzettend actief, en dat is wel heeeeeeel leuk hoor :) (dat ga ik straks denk ik enorm missen, dat gedraai en getrappel in mijn buik).
    Mijn man moet donderdag en vrijdag naar Duitsland voor z'n werk dus ik hoop stiekum dat het voor die tijd begonnen is ;)

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hierzo alles oke hoor meissie, lief dat je het vraagt!
    Vanmiddag contract bespreking voor na me verlof :rolleyes: ben benieuwd wat er uit rolt...als er wat uit rolt!

JAAA bellen jij ;) Hoop dat jullie snel aan de beurt zijn!

Ik denk dat Keesje wacht tot papa weer veilig thuis is...op z'n minst :)

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mielenl, al aan de tonic en ananas? :)

Beastie, hoop dat het lukt die 20 uur eruit te slepen... zou wel erg lekker zijn!

Afspraak staat, volgende week dinsdag om 9 uur 's ochtends. Nogal een verschil met de gyn, daar duurt het toch minstens een maand... hier konden we evt. zelfs donderdag of maandag al! (maar kan mijn man niet ;)).

Ga van de week ook op school aan mijn direct leidinggevende vertellen hoe en wat, zodat ik zonder verdere uitleg af en toe lessen kan missen om mee te gaan naar afspraken...

5. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    go4baby wil jij mij eens vertellen over de ovutest die je gebruikte als zwangerschapstest?

6. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ik ga spinazie wassen en koken eitje erbij gehaktballetje hmmmm.
    Heerlijk eten tussen de middag..!
    Zie jullie vanmiddag weer!

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Tom, die staat volgens mij nog in het album van G4b.
    Je teststreep moet net zoals in je zoektocht naar je ei echt dikker/donkerder zijn dan de controlestreep.

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Misschien is Mielenl wel aan de ....smep :confused: :)

Tja 20 uur is zat en straks...**kijkt ff verder** als frummel naar school gaat zit ik toch met ophaal en breng tijden...dus zit ik 3 dagen op me werk om die 20 uur te maken...24 gaat dan niet lukken denk ik.
    Misschien doe ik de eerste jaartjes wat thuiswerk voor hun erbij.

Wauw, best snel! :thumup: Lekker! ;)
    Is denk ik een goed plan, beetje respect qua werk in deze tijd is ook best fijn!

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Yep, heb er ook een paar thuis...uvo test moet wel super vet zijn! ;)

10. mielenl spannend meid! de laatste loodjes :D

tom geloof idd dat je ovu test dan echt super positief moet zijn...

miepie ook spannend om te vertellen of niet?
    bij mij op t werk weten alleen 2 collega's het. mijn leiding gevende nog niet.. wil ik ook nog even zo houden..

julita pupo!

hier nog wel wat steekjes gehad onderin de buik.. nu weer aan de rechterkant..
    was t maar morgen dan had ik ten minste zekerheid!

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    wat een ellende dat wachten he Marieke...

12. nou echt wel! word er gek van... bij vruchtbaarheidsbehandelingen zeiden ze ook al dat de temp vaak gewoon zakt en je toch zwanger bent... sjonge dus nu ben ik weer terug bij af hahahhaa

13. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    yup...ik heb ook opeens weer een klein beetje hoop ( vaak is dat precies het moment dat ik dan toch ongi wordt....zal je zien)
    Ik heb sinds gisteren dat als ik opsta dat het zo bijna helemaal zwart wordt voor mijn ogen en mijn maag doet al een aantal dagen heel raar. Heel veel lawaai enzo en soms gewoon niet lekker.
    Gelukkig is de keelpijn wel weg.

14. jaaa julita die was dus gewoon oud bloed en je bent nu gewoon zwanger! testen met die handel!

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    haha maak me lekker gek Marieke! Ik heb geen test in huis en ik wacht nu in ieder geval tot woensdag. Dan ben ik in Parijs en daar zijn de testen ook een stuk goedkoper. Als dit innesteling is/was dan moet ik toch nog een paar daagjes wachten.

16. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ik heb ook steken rechts onderin ,, Marieke op dit moment!

17. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    JULITA MARIEKE EN TOM gaan voor ROZE!

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmmmmmmorgen!

Nou, vanmorgen dus extra vroeg opgestaan om nog ff te kunnen douchen en de kids op tijd in hun kleren te heisen. Vlug naar school gebracht (kan vanaf 8.15 dus toen waren we er ook) en daarna als de wiedeweerga naar het zh. We waren precies op tijd om 8.52 (Om 8.55 afspraak)! En toen dus wachten. En wachten. En wachten. Om 9.30 maar eens gevraagd hoe lang we nog moesten wachten! Bleek dat m'n mappie dus was blijven liggen! En weer wachten. Na 10 min. ging de assistent maar vragen aan m'n gyn of ie nog tijd had. Had íe dus niet, want had een spoedoperatie. En weer wachten. 10 minuten daarna komt de assistent me melden dat ik een andere gyn krijg. Best! Maar dus wel weer wachten. Uiteindelijk waren we om 10.10 uur aan de beurt! :confused: Geen stijl! Gelukkig vonden ze het zelf ook best wel heel erg en schaamden ze zich diep! Toen dus eindelijk fm. Ik dacht al "kan maar beter goed nieuws zijn anders wordt ik heeeeeel boos! " MAAR HET WAS GOED NIEUWS! Mijn rechtereitje (waar ik afgelopen dagen dus steekjes had) was heel goed gegroeid! Zit nou op 13/14 mm! En donderdagzaten ze nog onder de cm! Jippie! Nou moet ik dus donderdagochtend terug komen (lekker pas om 10.00 uur, waar klagen al niet goed voor is! :) ) en dan gaan ze ook een samenlevingstest doen. Als ie dus goed is hoeft mannetje z'n zaadjes ook niet meer in te leveren! Jippie! Helemaal blij!

@Tom: balen dat je test mis ging zeg! Bij sensitest zijn de tests er eigenlijk altijd wél binnen een dag.
    @Miepie: lekker snel terecht zeg! Moet zeggen dat je hier bij de gyn trouwens wel snel aan de beurt bent (qua data dan dus, NIET qua afgesproken tijd :evil: ;) )
    @Lola: stoppen met roken? Goed he! Bij miju wil het oo nog niet zo lukken. Ben maar eerst eens begonnen met het minderen van de cola :rolleyes:
    @de rest: heb maar heel snel doorgelezen, want mannetje is even de auto wegbrengen naar de apk (was íe al vergeten door dat ei-gedoe!), dus heb ik nu weinig tijd achter de compi. Knuffels all around!

Liefs Tezzz

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    wat goed Tezzz!
    vervelend dat wachten...dat moest ik ook altijd en daar schaamden ze zich NIET voor.

@Tom en Marieke, we zijn weer helemaal terug bij af....hahaha

20. tezzz jeetje vervelend dat wachte.. wij weten er hier alles van hihi
    maar fijn dat je ei gegroeid is meid! hopen dat verder alles goed is en dat ie lekker op tijd springt :D
    eindelijk een kortere cyclus meid! en gewoon roze worden hoor!

Deel Deze Pagina