Hé Mielenl, goed van je te horen! Fijn dat (bijna) alles goed gaat. en wat betreft de poll... zat dan wel verkeerd qua datum, maar precies goed qua tijd... half zes! (alleen was je 12 uur sneller )
@Mielenl: ik was na m'n bevallingen ook helemaal niet moe, maar volgens de kraamzusters moest ik tóch tukkies doen Na de eerste week begreep ik pas waarom! Op de een of andere manier heb je na de bevalling zo veel adrenaline dat je door kan blíjven gaan. Maar daarna ben je echt op! hihi ja, was een 'last-minute-poll'! Leentje heeft gewonnen want zij zat er het dichtste bij! Blijf het toch apart vinden dat de meeste zwangeren een meisje in de buik hebben en dat juist jij (MOAS ) een jochie krijgt! Ga maar gauw weer Mika knuffelen nou he! Hij moet van ons allemaal nog knuffies krijgen, dus je bent nog wel ff bezig
*zucht* MOET de kids uit de speeltuin trekken, want ze moeten naar bed. Niet leuk. Speeltuin wél leuk. Laterrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Hoi ervaren smeppers, even een vraag... Waar kan ik vinden wat SMEP betekend? Ik wil namelijk snel zwanger raken en volgens mij helpt dit wel goed mee als ik hier zo de berichten lees. Ik weet alleen van geen toeten of blazen! Alvast bedankt voor de info. Luna
Hoi Luna, op pagina 1 (of 2 ) staat de uitgebreide uitleg... en het heeft tot nu toe idd meestal een redelijk mooi gemiddelde gegeven! EDIT: Engelse uitleg op pagina 1, NLse op pagina 2
@ Mielenl: wauw, 2,5 uur... Waar is die intekenlijst Fijn dat alles goed gaat! De bv komt wel hoor! Mn schoonzus (precies dezelfde dag, 1 jaar eerder) had dat ook en het is helemaal goed gekomen! Duurt gewoon even voor het op gang is. Maar Mika heeft genoeg reserves om nu met wat minder te kunnen dus dat komt goed! Lekker genieten en nogmaals genieten en we kijken uit naar je bevallingsverhaal met tips hoe we ook tot zulke rappe tijden kunnen komen Naast 't SMEP'n heb je vast nog een beval methode bedacht @ all: balkon tuin klaar! (en daarna geborreld met limo bij de buren op de stoep in het zonnetje. Wat een heerlijke dag! @ Miepie: hihi zou me heel gezellig lijken. Maar de komende twee weken voor ik naar NY ga ben ik rete druk! Dus hoop dat het van het weekend lekker weer wordt en dat je lekker tijd hebt om de boel te organizen
Hee Mielenl, fijn dat met Mika alles OK is en dat je jezelf ook goed voelt. Problemen met bv ... ik hoop dat het allemaal nog op gang komt. *ff egobericht* Deed weer het eerst ovu testje vandaag. En... meteen harstikke posi. Gelukkig gisternacht gesmept. Vanaaf kan helaas niet mannetje voetballen en kantine. Dus morgen hem weer zover krijge *einde egobericht*
Ow bedankt Miepie, duuuuh dan had ik ook wel even verder kunnen kijken dan mijn neus lang is. Ik was van 105 naar 60 gegaan dus achterstevoren en ik dacht waarom vindt ik nu niks.....blonT. Ik laat jullie zo weten of ik mee ga doen! Groetjes Luna
@ Ellenk: joehoe!, roze donderdag brengt ook nog een ei! Wat lekker snel! En als 't vanavond niet lukt, dan stiekem de wekker wat eerder morgen... @ Beastie: hoe was't nou met de beval gestapo? Ben zo benieuwd wat ze allemaal komen doen dan. Hoorde van een vriendin ook dat ze gaan kijken of je wel genoeg kleertjes enzo hebt... Ook zo wonderlijk. Alsof je nu al de hele garderobe zou hebben... Als je nog niet weet wat het wordt, dan koop jewat neutrale dingene en na de geboorte lekker de rest lijkt me... Maar ja, ik zal wel gek zijn
Ja die gestapo. Mijn vriendin mocht haar wiegje niet gebruiken. weet niet meer waarom... dat daar haar hele familie al in gelegen had (zelfs 2 jaar geleden nog een neefje) maakte niets uit.
Hoi Dames! Ben ik weer! Ik begin wel weer te wennen, al vind ik dat ook weer eng! maar deze keer zit het goed, vorige keer elke x in ronde 4, nu in ronde 5=lievelingsgetal (klinkt kinderachtig zeg!), nu dus 4x ongi geworden en het is mijn vierde zwangerschap! En we hadden nog iets bedacht met 4, maar dat ben ik even kwijt! 4e maand in ieder geval! Enne.... Tsja... Het is gewoon goed nu! Ja toch? @ Go4baby: waarschijnlijk mag ik dus idd met 7 weken, dan nog tussen de termijnecho bij de VK nog een echo en idd dan ga ik nog wel een combi test doen ivm mijn late mk vorig jaar juni! Komt helemaal goed! @ Mielenl: wat leuk je te zien! Nog gefeliciteerd! Wat fijn dat mika het zo goed doet en dat je je goed voelt! lekker genieten! En hoe is het met al die oerwouden hier? Ik zei laatst dat ik (bijna) elke dag scheer, maar net ging ik plassen en ik keek: Wooow, heb ik toch ook al weer een paar dagen niet gedaan en wat groeit dat hard! Ik was in de kruidvat en voor de dames die het gister over ontharingscreme hadden, die is in de aanbieding bij het kruidvat! Dan weten jullie het! hahaha!
@Lola: jaaa, jij gaat gewoon lekker bevallen van een kerstkindje dit jaar! @all: getverdegetver! Ik bedenk me net dat ik morgen waarschijnlijk helemaal niet in de gelegenheid zal zijn om in te loggen hier en overmorgen ook niet! Dit is heeeeel slecht voor mijn verslaving! Bah bah bah! Nou, heel veel liefs van mij in elk geval! Zal jullie missen SNIF! Laterrrrrr! Tezzz
nee he? Maaaaarrr ik ga wél leuke dingen doen! Morgenochtend psz, morgenmiddag lekker eten en morgenavond heeft m'n man weer spelletjesavond met onze beste vriend (ikke dus bankhangen ). En zaterdag overdag gaan we onze beste vriend z'n verjaardag vieren in een overdekt speelparadijs met al onze beste vrienden! En dan 's avonds door naar mijn schoonouders om alvast hun 37ste trouwdag te vieren! Dus het is niet zo dat ik nou niks te doen heb Ben ik dus zondagmiddag weer terug! (Of misschien tóch nog ff tussendoor ) Maar nou moet ik echt gaan. Mannetje en nichtje zijn zo thuis! (veel) Laterrrrrrr ! en alvast slaap lekker iedereen! Tezzz
Tezzz: oooh dus dat is wel met een goede reden! Leuk! Veel plezier! Ohja, ellen: veel klusplezier! Ik hoop dat je mannetje raak geschoten heeft gister en anders morgen een herkansing!
Ik kwam even koekeloeren en wat zie ik een mooie banner bij lola, wauw geweldig. GEFELICITEERD ! Ben weer weg knuffels voor iedereen.