Hé lieve meiden! Lola, vind jouw redenatie helemaal logisch en je gaat zeker gelijk krijgen en een mooi kerstkindje op de wereld zetten! Ikdus, alles goed? Go4baby, je bent altijd welkom hoor! Tezzz, heel fijn weekend... gaat wel leuk worden zo te horen Ga nu lekker mijn bedje in, we blijven tegen beter weten in toch maar braaf ons smep-schema volgen dit keer... dus moet er snel induiken voor mijn man alweer in slaap gekukeld is Trusten!
@ Lola: kies maar vast een mooi kerstkribbetje uit... Die wel goedgekeurd wordt door de kraamgestapo @ Ellenk: ik wil straks het weigje waar ik in gelegen heb ook gebruiken dus als ze daarover gaan zeiken... wordt er hier eentje boos! Nou, ik duik mn bed in. De gezonde buitenlucht heeft me helaas een hoofdpijntje bezorgd Kan toch geen zonnesteek zijn! :-k #-o Liefs en tot morgen! @ Tezzz: nou, dan 'zie' ik je maandag pas weer want ik ben zat en zon de hele dag op pad Veel plezier dan de komende dagen!
Elba ook zwanger wat leuk Gefeliciteerd ! Hoe is het met Tom en Julita ? Hey Miep met mij is alles goed en met jou? Hoe was het bij de uroloog? Lola, ja komt zeke dichterbij heb er al zin in ! Plaats je nog foto van je test in je album morgen ofzo? Zal voor je duimen dat de beeb zich nu goed vast zal houden ! Zijn er nog meer zwangere bij of niet? Ik kom morgen wel weer even snel langs vliegen. Slaap lekker iedereen, knuffelss.
hallo was ik even mielenl wat leuk dat je komt buurten! fijn dat alles goed is meid! hopelijk gaat t snel beter met de borstvoeding! jij hebt ook altijd wel een vroeg ei he ellenk.. wel fijn! nu mannetje maar zo ver krijgen hahaha hier lekker t bed in. morgen weer vroeg dag! truste dames!
griebels wat een kletselarij hierzo de afgelopen 12 uur dat ga ik eens even rustig bijlezen hier in het holst van de nacht. lees leuke dingetjes van mooie balkonnetjes, posi ovu-testjes, drukke weekendjes en nog veel meer! hier ook druk weekendje: morgen werken van 12 tot 00, zaterdag goede vrienden over de vloer van 12 tot ?, zondag hele dag in de zon met stapel boekjes. kortom geen tijd om te testen! liefs klingel
even een vraagje, wij zijn deze ronde begonnen met SMEPPEN, dag 8 begonnen met klussen, dag 9 niet, dag 10 's avonds ei gevoel links onderin me buik. Ovutest gedaan (vlgs de SMEP regels) Positieve test. Normaal een cyclus van 28 dagen. zou nu dus eerder mijn ei hebben, vind het zelf wel erg vroeg. We hebben vanavond natuurlijk wel geklust. Iemand hier antwoord op? Kan het zijn dat ik zo vroeg in me cyclus me ei heb, nu ook kortere cyclus dan? Snap ff niks meer van me lijf.... Bedankt voor het lezen. Liefs, pooh
@ Pooh: 24-48 uur na een positieve ovu test springt je eitje! Dus dan kan het zijn dat je een langere LF hebt, zodat je toch nog op een cyclus van 28 dagen komt, of idd hij is wat korter! Maar er zijn hier meiden die er wat meer verstand van hebben, dus die kunnen je er ongetwijfeld meer over vertellen! Goeiemorgen dames! Goh, 6 uur was ik klaar wakker! Kwart over 7 hoef ik er pas uit! Wat een leuke kwaal! Grrrrr! Vandaag mag ik fijn de hele dag naar school! Fijne dag iedereen! Ik kom vanavond wel weer even buurten! Toedels!
Goeiemorgen! Lola, jij bent inderdaad erg vroeg uit de veren ! Wel lekker geslapen? Pooh, wat Lola zegt... eisprong is normaal 24-48 uur na je positieve test. Maar als hij de dag ervoor ook al positief was geweest (dag 9 niet getest?) dan kan het idd zijn dat ie op dag 10 gesprongen is. De banners gaan uit van eisprong 14 dagen vóór NOD, maar dat kan ook 10 of 18 dagen zijn, wisselt per vrouw. Kan dus ook best zijn dat je gewoon weer een cyclus van 28 dagen hebt (en tot nu toe dus gewoon "verkeerd" geklust hebt omdat je eisprong eerder is dan je dacht ) Hoest met de rest hier? Allemaal lekker geslapen? Mijn temp deed ineens raar :-? Was al mooi omlaag aan het gaan voor mijn ei (zit nu op dag 11), maar vanmorgen ineens 36.6 (0.4 hoger dan gisteren). Heb nogsteeds eipijn en nog geen + test gehad, dus neem maar aan dat het gewoon een rare uitschieter is :-?
Mogé! Hhihihih, lola vroeg wakker..tja dat krijg je ervan @Miepie...heerlijk geslapen...maar te kort had nog wel even willen blijven liggen. ..Was ook moe van het slenteren door de stad op koop avond..op zoek naar een ledikantje. @Pooh...sluit me aan bij Miepie en Lola...**lekker makkelijk** maare sta ik al op de smep lijst? @G4B...wist niet dat je zo nieuwschierig was naar de kraamgestapo Maar viel mij mee, schijnt per regio te verschillen. Je krijgt dus vragen over , roken , huidieren en dat je 2 kruiken in huis moet hebben (ik heb er nog maar 1). De eerste 3 dagen krijg ik 8 uur en daar na 5 uur per dag hulp. In eerste plaats is ze er voor me baby en mij en daarbij neemt ze een deel van het huishouden op zich. (niet alles ) Nix over kamertje..ze raden wel aan de frummel in het begin op je eigen kamer te hebben ivm borstvoeding (ik vertelde dat ik dat wel wilde maar dat Mark zich druk maakte betreft kunnen slapen) Daar was ze makkelijk in.."nou dan zet je toch het wiegje weer in het kamertje" Wiegje heeft ze nog niet gezien...nog niet af en ledikant is nog niet gekocht! hahah kan ze er ook geen commentaar over geven Betreft stromend water..moet ik overleggen met de vk..maar op de site van me vk staat er nix over 8) ze rade me wel aan om beneden te bevallen omdat in ons huisje het wel erg benauwd kan zijn tijdens een bevalling boven...maar daar zijn we zeker nog niet uit! (vind ik nix 6w een bed in de kamer in de weg...grrr)
Goedemorgen! @ Klingel: heel lekker dat je veel afleiding hebt en niet kan testen! Roze maandag is ook een mooie dag hoor @ Lola: hihihi, ja, hoort er allemaal bij! Veel plezier vandaag op school! Je zult wel met een grote glimlach rondlopen @ Miepie: hmm is jouw temp aan het touwje springen ofzo Maar 1 uitschieter zou ik ook niet zo serieus nemen. @ Beastie: gelukkig viel het mee! Wel handig dat je wiegje en ledikantje nog niet had. En twee kruiken in juli... zeker vullen met koud water dan als het buiten 30 graden is Let je er wel op dat als je nieuwe meubels koopt de gifdampen er eerst goed uitgeventileert moeten worden! Ik las er iets over in de krant (had ik al eerder gepost) maar die dingen zitten vol gif (alle meubels die je nieuw koopt trouwens hoor!) Dus goed stoken met de ramen open op 't babykamertje! Hoop echt dat de VK het prima vindt als je lekker boven bevalt. Al zul je na de bevalling wel weer op eigen krachten naar beneden moeten om te douchen, zeker als je daar peentjes hebt liggen zweten! Ach, en dan moet Mark maar heen en weer sjouwen met natte handdoeken voor de afkoeling! (oh, wat hoop ik op een koele juli... ) Ik ga zo de bolle buik van een vriendin bewonderen. Is over drie weken uitgerekend. (en ze heeft vorige week de kraamzorg geregeld... ben benieuwd wat die gestapo te melden had dat ze uberhaupt nog iets heeft kunnen krijgen is mij na al jullie verhalen (Leentje) echt een wonder. Ik ben heel benieuwd want de laatste keer dat ik haar zag was ze 17 weken en toen was er nauwelijks nog wat te zien. Doeidoei
Vond het ook overderven 2 kruiken...maar ja als de kleine zich zelf niet warm kan houden...dan zit je. Hag het ook gelezen van de gifdampen...vandaar dat je ook alle kleertjes eerst moet wassen. Maar ach ..tis de telegraaf..niet alles geloven in de telegraaf! Commode en kast staan al een tijdje uit te dampen. 8) Wie weet in Mei en Juni wel heet en Juli een aangename 20 graden Is zo weinig over te zeggen...maar echt vanaf week 37 mag je thuis bevallen...en vanaf dan een bed a 80cm hoog misschien wel 5 weken in me woon kamer tw hebben wachten...nee dank u! @Mielenl...jou ietsje vergeten Kom,t helemaal goed hoor met je bv...Mika moet ff bijkomen van de bevalling...je bv moet nog even opgangkomen...en straks...op rolletjes zeg ik je Knuffels voor jullie 3en
pfff...vrijdag...bijna weeeeekend!! **rustig zo zonder Tezzzz** Feest, laatste werkdag voor Ellen bij ouwe baas!, straks een verse!
jaaaaaaahhhhhhhhhh.......... Krijg dadelijk een lunch aangeboden. Heb net mijn laatste klus afgeleverd. Is wel grappig Loonbelasting Audit ben ik vorig jaar mee gestart en sluit ik nu ook mee af.... wel weer symbolisch.. Nog 6,5 uur!
Hallo, Even snel een berichtje van mijn kant. Ik vertelde net bij de vk dat ik een andere kraamorganisatie had, vertelde ze mij dat de meeste mensen afgelopen tijd een brief hebben gerekgen dat ook zij de uren niet kunnen garanderen. Ik ben benieuwd! Het is hier ontzettend moeilijk om je uren te regelen, ook al ben je super op tijd. Maar we wachten af. Klingel, fijn dat jet het zo druk hebt, dan zit je zo op je NOD. Elba, hoe is het met je bruine afscheiding, is het gestopt? Beastie, fijn om te horen dat het met de gestapo wel meeviel. Wij gaan vanavond voor de eerste keer naar winkels voor spullen. Ik koop gewoon als eerste twee kruiken, dan ben ik ze al voor . En Tezz die twee dagen niet op het forum kan komen. Ik durf te wedden dat ze voor 19.00 uur vanavond zeker 1 keertje komt spieken haha. Dus Tezz, als je dit leest voor 19.00: verloren! . Een fijn druk weekend! Ellenk, veel plezier nog in je laatste uurtjes bij deze werkgever, geniet van je lunch. Ik ben er weer vandoor! Oh ja, Miepie, hoe gaat het met het stoppen met roken (en hoe gaat het met Miepieman?). Go4baby, als ik dadelijde tijd heb om de tuin op orde te gaan maken en ik heb tips nodig, dan weet ik wie ik kan bellen/mailen/faxen/smssen. En Tom, hoe gaat het met jou? En hoe gaat het met je omaatje? Kan ze haar verdriet al een beetje een plekje geven.
Heb je alweer gewonnen deze week! Ben nét thuis en kon het niet laten om tóch nog ff te lezen voor man en nichtje thuis zijn! (Kids hebben nog niet eens brood gehad ) @klingel: dus jij gaat voor een roze maandag? Is ook leuk hoor! Als het maar roze is! @Go4baby: hoofdpijn over? @Pooh: denk dat dat wel kan kloppen hoor, dat je gewoon misschien steeds te laat geklusd hebt! Een lf kan ook 18 dagen zijn en met je ei op dag 10 kan je dus best een cyclus van 28 dagen hebben. Hopen dat je nu dan precies op tijd bent geweest! @Ellenk: gefeliciteerd met je laatste dagje! Bij ons viel de kraamgestapo ook wel mee. Mijn moeder zei dat ze heel erg zouden gaan controleren, maar hier zijn ze niet eens boven geweest! 2 kruikjes zijn wel echt nodig, omdat als je kindje niet zelf op temperatuur kan blijven hij/zij continu een kruikje achter de rug of bij de voeten moet hebben. Dus je moet ze snel kunnen omwisselen. En pas op he! Die kruiken worden goed heet! Bij ons zaten ze alleen te zeuren dat de baby op de badkamer aangekleed moest worden als hij/ zij daar ook in bad ging Volgens hun zou de baby al ernstig ziek worden ofzo van die anderhalve meter tussen de badkamer en het aankleedkussen! Naja! Gewoon overal ja en amen op zeggen! In de praktijk hebben de kraamhulpen genoeg praktische oplossingen voor problemen die zich mochten voordoen! (Zo kun je bijvoorbeeld hele kleine babytjes ook makkelijk even in de wastafel leggen in een handdoek. Mijn dochter viel dan altijd heerlijk in slaap ) Zo. Geloof dat mijn tijd nou wel bijna op is Veel liefs voor allemaal! En tot snel! (hoop ik) Tezzz