Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmiddag!

Zouden we toch de hele dag in zo'n overdekt speelgebeuren doorbrengen, taait de rest om 14.00 uur al af?! Naja! Toen zijn wij dus maar vast richting mijn schoonouders gegaan. En aangezien ze nog lang niet thuis zijn, zit ik nou lekker hier! ;)

@Tom: nou ben ik ook wel benieuwd naar de namen van je kinderen!
    @Klingel: spannend zeg! Ik hoop dat je morgen twee prachtige streepjes op je test hebt staan!
    @Lola: Jij bent heus wel hartstikke zwanger! ECHT WAAR!
    @Miepie: nog wel puf over om te smeppen na zo'n uitgebreide reünie? In elk geval hoop ik dat je het leuk hebt gehad (aangezien je nu natuurlijk allang weg bent ;) )

Vanmorgen was m'n temp net boven de 37 . Heb nog steeds die vage buikkrampen. Niet steeds 1 kramp, maar eigenlijk continu een beetje zeurderig gevoel :( Het lijkt op m'n eipijn maar dan lichter maar wel de hele tijd aanwezig. Zo benieuwd of dat nou goed nieuws is of slecht! Ik kan op z'n vroegst donderdag testen. Nog een paar daagjes afwachten dus!

Liefs Allemaal!

Tezzz

2. hallo
    was ik ook ff!
    spannend tezzz :D jij word gewoon roze hoor!

hier eigelijk nix te melden...

ga zo pannenkoeken bakken.. vrienden komen eten..
    dus tot later of tot morgen!

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Avond!

Rustig geweest hier!
    Miepie; hihihi even testen in de kroeg ;) Ja, we kunnen wel een lijst aan leggen van de gekste plekken ;)

Wij gaan lekker eten!

Vond net nog een leuke site om de ontwikkeling van de baby te volgen:
    http://yourembryo.blogspot.com/2007/06/ ... tages.html

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hooooi! :D

Hoe is het hier?
    Iedereen een leuke zaterdagmiddag gehad?
    En iedereen nog een leuke avond voor de boeg?

Hier ga ik rustig aan doen, ben kapot en straks komt een vriendinnetje!

Ik zie alleen dat mijn banner op 4,3 weken staat, vanmorgen stond ie nog op 4,1... Wel knap dat ie zo hard gaat! Ben ik wel sneller door die 12 weken!
    ik heb zo'n buikpijn :( !

Doeiii!

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Lola: hmmm niet fijn die buikpijn!
    Hoop dat het snel voorbij is!

Lekker rustig aan en gezellige avond!

6. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    @Lola doe het rustig meid, ik heb gehoord dat eht erbij kan horen pijn in je buik! En idd die banner kan snel hoe kan dat nou?

@GO4BABY lekker uit eten heerlijk. Veel plezier vanavond!

@Marieke hoe gaat het met je? alweer lekker aan de smep of eerst even rust tot die BM foto?

@Tezz Volgens mij ben je gewoon roze hoor! Dat zou een mooi zijn!
    en jij hebt mail!

@Klingel wat is een klingel weekend? Een relax dag?

@ ik ben aan het computeren en mijn dochter masseert mijn rug.
    Ik ben ze les aan het geven vandaar. Ze is net zes maar kent al een paar kneepjes! Mooi ze wil zometeen ook gemasseerd worden geloof ik.
    En de zooi moet opgeruimd, want het is vandaag opblijfdag!

Fijne avond en voor de Smeppers! Smepse! de rest dikke kus!

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi daar...

net terug uit stad. misselijk daar alsof ik in een rollercoaster had gezeten.
    ik geef ritje in de auto de schuld.

verder knallende hoofdpijn.
    ik geef pms de schuld.

verder die rare trekkende spierpijnonzin in buik weer.
    ik geef schijnzwanger de schuld .

ik speel met de gedachte te gaan testen (en wel met een matcare ultra en een CB tegelijk :confused: )
    ik geef de natuur de schuld! ;)

nog meer mensen het spoor bijster hier?

liefs

klingel

8. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hahaha Klingel. Ik herken het allemaal wel. Elke maand is het zo spannend dat je overal op gaat letten. En je hormonen veranderen sowieso in deze fase (door nadere ongi waar we niet van uitgaan of een beginnende zwangerschap) en daar reageert je lichaam op.

Tezz, toch even gespiekt haha.

Wij zijn gisteren voor de eerste keer op pad gegaan voor babyspullen. We hebben vooral gekeken naar kinderwagens. Best pittig. Vandaag zijn we in de buurt van Go4baby geweest (ik heb bij elk balkon vol met bloemetjes gezwaaid). We zijn in A'dam naar een yv meubel gaan kijken (en we hebben er een gekocht) en ook nog voor babyspullen. Verder staan de meeste meubels al weer in de woonkamer, het is hartstikke mooi geworden. Het is nog wel een grote bende, want we moeten nog wat verhuusdozen leegmaken, bouwafval verwijderen en dan nog 1001 dingen. Maar ik zit nu gewoon op de bank in de woonkamer. Joepie! Wel helemaal alleen want mannetje is naar een reunie van zijn middelbare school.

Ik ga weer even verder ronddwalen op het internet. Klingel, heb je je testdwang kunnen bedwingen?

Iedereen nog een fijne avond!

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi leentje!

leuk spul gekocht voor beeb :) geweldig!

ik twijfel enorm of ik ga testen, aan de ene kant wil ik het nu wel weten aan de andere kant ben ik misschien te vroeg.

hoewel met een matcare ultraatje....

ga even overleggen

liefs

10. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    We hebben eigenlijk nog niks gekocht voor de baby, alleen informatie ingewonnen. Maar wel een tv kast en daar was ik erg blij mee.

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    oh een tv kast er stond yv kast :) ik dacht dat dat een of andere speciale babykast was ofzo!

voor Yntense Verschoning ofzo ;)

lijkt me een leuke periode; spulletjes kijken en kopen voor dat mensje in je buik!
    :)

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    zo dus...
    :confused: ik denk, ik plas meteen over zowel een CB als een matcare ultra dan weet ik het meteen zeker..
    terwijl ik dat doe komt er wat lichtbruin bloed mee :( :x :( nou das een duidelijk antwoord lijkt me mopperrrr.....

kortom, welkom :evil: ondanks supertimingSMEPklus boeh!

snel de roze hummer in!

en SMEPpen op wintersport :)

:rolleyes:

klingel

en ik laat me nooit meer zo door mijn eigen lichaam foppen, 1 april is geweest mopper GROM stampvoet!

13. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Pfff, mooi klote om het even ongenuanceerd te zeggen. En SMEPpen op wintersport is nooit verkeerd. Lekker wat afleiding. Na 3 keer SMEPpen gingen wij verhuizen, dus ook flink wat afleiding. En toen was het raak. Ge wit oit noit.

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hoi Dames,

@ go4baby en tom: die buikpijn is al weer minder, ik zit mezelf helemaal gek te maken! Grrrrr! Zo nu en dan krampjes, maar dat schijnt heel normaal te zijn! ;)

@ Klingel: aaaah wat klote zeg!

@ Leentje: lijkt me heerlijk zo voor die kleine shoppen, hebben jullie je een beetje kunnen orienteren wat er allemaal is?!

Hier bekaf en ik hoop zo dat ik morgen wat langer uitslaap, al is het maar een uurtje!

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Tom: handig zo'n dochter die je masseert! hahaha!
    En dat van die banner snap ik ook nog niet helemaal, hahaha, hij gaat bizar snel! Ben benieuwd of ik morgen weer 2 dagen verder ben! ;)
    Ik denk dat ik een ander ga zoeken! :)

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hallo meiden, daar was ik ook nog even. aan het internetten met mijn mobiel (hoezo verslaafd). prulletje ligt heerlijk te slapen naast mijn bed in de wagen (met 1 kruik ;) ). de bv begint nu goed op gang te komen en mika slaapt er goed op :)
    bevallingsverhaal zet ik nog op mn hyves, foto`s van onze kleine man staan er al.

over kraam gestapo: de intake viel hier ook reuze mee, ze zijn helemaal niet boven geweest. scheelde misschien ook wel dat ik heel lang heb geroepen dat ik in het zh wilde bevallen. En de kraamhulp die we hebben is heel lief voor mika en zorgt heel goed voor ons alledrie!

al met al weer een ego berichtje van mij maar echt, binnenkort zal ik weer aan mijn sociale vaardigheden gaan werken :D (en mijn banner veranderen)

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen Dames,

Mielenl: wat fijn dat de bv nu goed op gang begint te komen! Geniet maar heerlijk van je kleine mannetje!

Hier vandaag een uurtje later wakker geworden! Yeah! Kwart voor 8! :D

18. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    He meiden, een hele goede morgen...

...was er al om 1:45 uit..zo'n pijn aan de zijjkant van mijn buik....maar na een uurtje zakte het weer af en kon ik lekker verder dutten...
    Tot 6:30..toen kreeg tuttebel de hik..met gevolg dat alles dan beweegt hahahah
    Ga zo nog maar even in bed beetje doezelen...

@ Mielen...fantastisch dat Mika het zo goed doet, heerlijk heerlijk..
    Lekker genieten van je kraambed meis..maareh...heb ik jou ook op hyves tussen mijn " vrienden " staan ?..ja sorry , heb er zoveel ..ook van hier...dus weet nooit goed wie wie is nu hahahah
    Ben wel heel benieuwd naar je kleine man hoor !

Zo ga even eten, daarna lekker niks doen hihihi

laterrrrrrrrrrrrz

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Diaantje: jeetje, je hebt dus neit zo'n geweldig nacht gehad!
    Doe je goed, straks een beetje doezelen! Lekker rustig aan doen vandaag!

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmmmiddag!

Waar is iedereen?! Tjeetje wat een rust hier!
    @Tom: jouw kids hebben zeker hele bijzondere namen! De naam van je dochter is trouwens wel bijna gelijk aan die van een vriendinnetje van m'n dochter.
    @Klingel: heb jij weer :( Is de ongi nog doorgezet? :(
    @Leentje: Wat fijn dat de boel eindelijk weer een beetje op orde raakt! Denk je aan de levertijden van babyspullen? ;)
    @Mielenl: wat 8) dat je zo vaak langs komt! En wat fijn dat Mika het zo goed doet en leker doorslaapt! Jippie! Knuffelse!
    @Lola: buikpijn is heel normaal. Maar kan me heeel goed voorstellen dat je je er erg veel zorgen om maakt! Wat goed dat je een uur langer al hebt geslapen! :)

@All: Temp nog steeds hoog, zeurderige gevoel blijft ook. Vorige maand stond mijn bmm tegen deze tijd al superlaag en was superhard, maar dat kwam vast van de provera. Nu staat íe best hoog :rolleyes: 'the clock starts ticking...' ;)

Laterrrr!

Liefs Tezzz

Deel Deze Pagina