Tezzzzz: jaaaa, leven in ons topic! Jij gaat het spannend maken, wanneer test jij? Op roze donderdag zeker? Duimen draaien!
@Lola:jaaaaaaaaaaaaaaaaa, ben er weeeer! Ik weet niet zeker wanneer m'n ei is geweest. Volgens Ff op dag 20, maar m'n eipijn hield op dag 21 pas op. Ik heb 'normaal' een lf van 11 á 12 dagen, maar die schijnt langer te kunnen worden van clomid. Met mijn lf zou ik op z'n vroegst kunnen testen op (inderdaad) Roze Donderdag! Eigenlijk zou ik beter zelfs tot zaterdag wachten, maar dan hebben de kids al vakantie en ik heb geen zin in kids die daadwerkelijk bij het testen aanwezig zijn Dus dan wordt het dus donderdag. Hoop ik.
Jaaaaa, donderdag is een mooie dag om te testen, dat ik wel vaak bewezen hier op dit topic! Ik heb ook iets van 12 dpo getest hoor! Dus het kan allemaal! Want schijnbaar heb ik ook een LF van 11 a 12 dagen!
@Lola: In de cyclus dat ik ovu-tests heb gebruikt had ik op vrijdag buikpijn en een posi-ovutest en op zaterdagmiddag een MEGA positest en m'n ei. En de woensdagavond een week erna eerste beetje ongi. Nu is het dus in principe precies hetzelfde. Zou ik dus woensdag avond laat of donderdagmorgen wat moeten zien. Ik hou in elk geval m'n temp goed in de gaten en tot nu toe gaat het prima! Ja, zo langzamerhand begint het een klein beetje te kriebelen Heb gelukkig nog geen test in huis. Scheelt enorm!
Kan me voorstellen dat het nu begint te kriebelen! Nu is voor het eerst sinds hele lange tijd dat je een eitje heb gehad, dus dan wordt het toch weer anders! Ik hoop echt dat het gewoon raak is! Iemand onlangs nog wat van Julita en Wieffie gehoord?
Ik ben wel flink aan het afkicken van de redbull, de liters cola en van de filet american.... (ook nog van die sigaretten, waar ik de laatste dagen zoooo'n trek in heb! Het is van een willen naar een moeten gegaan, dus dat maakt het wat minder makkelijk!) Zit nu aan de sap! Gatsie!
naaa, ik ga maar een douchen! moet echt vandaag wat aan school doen, anders gaat het niet lukken qua tijd en afstuderen! Ik kom later nog wel gluren! Tjuuuuuuuus!
@Lola: heb je gauw genoeg van he? van sap? Ik probeer nu pas 's avonds na de kids naar bed gebracht te hebben een glaasje cola te drinken. Dus ik drink nu veel thee of water of sap of ranja. Gelukkig hebben we 5 soorten ranja in huis, dus heb ik genoeg afwisseling! Maar die cola he, die is ECHT het lekkerste! Net als die peuken Ik vind het heel knap dat je ze nog steeds laat staan hoor! Je hebt het al 2 weken volgehouden! Het ergste heb je gehad hoor! Nou volhouden! Je lichaam wil gewoon die nicotine en probeert je erin te luizen! Niet toegeven! Idd 'moeten' of 'willen' zijn 2 verschillende dingen. Maar je wil het ook nog steeds hoor! Anders had je niet al 2 weken volgehouden! GO Lola! *ik zit hier vreselijk jaloers te wezen over jouw volharding* Idd, na al die tijd hebben we eindelijk weer een echte kans. En hoewel ik mezelf probeer voor te houden dat het wel heeel veeel mazzel zou zijn dat het meteen raak zou zijn, heb ik wel dat stiekemme stemmetje in mijn achterhoofd wat zegt "de vorige keren was er ook maar 1 goeie ei-sprong voor nodig". En als je dan ook nog een superpositieve samenlevingstest hebt gekregen en onverklaarbare vage krampjes al vanaf 2 dagen na je ei ga je wel zitten hopen he! Maar zo zenuwachtig als ik eerder wel eens werd ben ik nu nog niet hoor! Juist omdat het zo goed in de gaten is gehouden nu en ik het herhalingsrecept voor de clomid al klaar heb liggen, denk ik. (maar zou het wel heel bijzonder vinden om op 1 januari 2009 uitgerekend te zijn )
Lola pb me anders ff je mailadres dan stuur ik mailtje van Julita aan je door. Hallo allemaal. Nou mijn SMEP is in het water gevallen. woensdagnacht smep, do en vrij + ovu. Zaterdagmorgen geprobeerd maar helaas niet gesmept. Had mannetje verteld (stom stom stom) dus hooguit voorvocht Maar woensdagnacht kan evt. wel OK zijn... Ben net terug van nachtje kamp met de bevers. Super slecht geslapen (heb ik altijd als ik bij de kinderen slaap maar nu had ik een luchtbed die om de 3 uur leeg was) Half 7 waren alle kinderen wakker. Wij sliepen in de zelfde zaal aan de andere kant van wat tussenschotten dus wij ook wakker Maar het was weer helemaal geslaagd. Geen enkel kind had heimwee... (wij zijn ook zo leuk)
@Ellenk: zou mannetje vandaag nog ff bij z'n lurven vatten als ik jou was! Wie weet laat eitje? Leeg luchtbed is NIE LEUK! Wat zal jij lekker slapen vanaaf Enne: mannetje maar niet meer vertellen wanneer je smept voor beebje? Kan hij blijkbaar dus niet zo goed tegen
@ Tezzz: hihihi, dank je! Ben weer wat opgepept! Het gaat opzich ook hartstikke goed dat stoppen! Dat moeten zit nu alleen te veel in mijn hoofd! Maar eigenlijk WIL ik niet eens roken, want ik wil niet het kleine garnaaltje in mijn buik vergiftigen! ja, wij hebben hier alle soorten sap in huis die je je maar kan bedenken, want vriendlief hdout daar zo van! Goh, nou ja, dus keuze genoeg! Cola heb ik vandaag al 2 grote glazen, dus dat mag van mezelf niet meer! Dus ik mag sap of thee of melk of water! Ik hou van cola, lekker die prik, die tinteling, die smaak, die kleur! Nou idd als er de vorige keren maar 1 goede eisprong voor nodig was, dan zit het nu zeker wel goed hoor! Plus precies goed gesmept! Ja, ik heb er een goed gevoel bij! En 1 januari is ook wel cool eigenlijk! 8) Net zoals ik het nu wel cool vind: de kerst! @ Ellen: het kan nog, het kan nog hoor! Onze smep sloeg nergens op! Ik denk ook dat het een meid wordt, want kan niet anders... Vriendlief late dienst dus dan gaat smeppen gewoon niet... Donderdag nacht een smep gemaakt! (dus van woensdag op donderdag) en als het goed is zaterdag mijn eisprong... Nou ja, zaterdagavond wel een smep kunnen maken, dus misschien deed die het hem wel.... Maar in het voorvocht zitten ook zaadjes en die kunnen ook jou eitje wel vinden! In theorie kan het allemaal! Ik heb je gepb't! Enne... GElukkig was het helemaal geslaagd, weegt toch ook weer op tegen die rot nacht? @ Stoetel: dank jemeid! Nog steeds achter de pc, nog niet gedoucht...
Nee Tezzz, ik wist het al dat ik het beter niet kon doen maar hij vroeg het nu zelluf... dus de volgende keer weer gewoon in Pinoccio modus... Jaaaaaaa we hebben een nacht niet bij elkaar geslapen dus wij maken het zker nog gezellie..
Ja lola, hebben voor de tijd netjes paar keer gesmept dus als het goed is zijn zijn zooitjes wel in goede staat dus die houden het misschen wel een tijdje vol? Och we zien wel...
hahaha, moet lachen om die pinokkio-modus! Nou ellen, als ze in goede staat zijn, moet het wel lukken, wordt het een meisje! Dan weet je dat alvast!
Hey meiden. Ik heb net even terug gezocht naar de SMEP lijst. ( pfoeh, ik moest wel even terug bladeren, jullie kletsen zoveel ). En ik zag dat ik al wel rood was bij april maar ik sta er niet bij in mei. Dus zou iemand erbij willen zetten? Mijn NOD is 10 mei, 1 dagje voor moederdag! Het is mijn 2e SMEP ronde. Alvast bedankt!
Denk dat we die pinokkio-modus er maar in moeten houden! (die spugende dan dus ) en tóch blijft het raar dat met al dat gesmep het gros toch een meisje krijgt. Alsof je het tóch moet hebben van de eerste zaadjes, lijkt het he?