2 tezz JOEHOE eitje goed gegroeid! super meid! ik ga snel naar mijn werk, en daarna op het wachtbankje relaxen... vr za zo klus, za zo posi test, vanav laat misschien nog smepje en dan mijn geduld tarten.... SUCCES allemaal lieve smeppers! klingel
tja, dat je een half uur moet wachten, daar hou je rekening mee, maar een uur en een kwartier is gewoon belachelijk! Zeker omdat ze zelf tijden voor de fm hebben aangegeven tussen 8.00 en 9.00! Gyn die we vandaag hadden zei al dat ik de volgende gewone fm gewoon hier op de poli kan doen. Maar nou heb ik die test erbij dus dan kan het weer niet. Krijg donderdag trouwens weer een andere gyn. Dat wordt de derde van de 4 . Wel jammer want deze was de enie vrouw en ik vond 'r wel heel aardig. wat een gedoe met dat wachten he, voor jullie ook? Zo lang je geen rood ziet blijf je toch hopen en wachten he? Pfff wat een week (nu al! ) Maar ik ga ervandoor! Fijn genieten van de steekjes in m'n onderbuik die er alweer zijn! Zo fijn om te weten dat ze ergens voor dienen! Laterrrrrrrrrrrr! Liefs Tezzz Oja, moest nog wat zeggen van mijn mannetje: Mijn man denkt maar 1 keer per dag aan sex (in tegenstelling tot veel mannen die er wel 100 keer per dag aan denken): hij denkt eraan van smorgens 8.00 uur tot 'snachts als íe gaat slapen!
hallooo! wat spannend hier. ik heb net de HA gebeld. heb de assistente gevraagd, of er wat te doen is aan die OPEENS lange cyclussen... niets dus gaan we gezellig weer verder... heb nogal een baaldag. ga zometeen lekker in bad.. dikke buikkramp.. bleeeegh ongi zijn is echt niet leuk.. tot zover weer een klaagmomentje. tezzz ik hoop dat je eitje lekker bevrucht gaat worden! succes drmee!
Hahahaha Tezz, wat een grapjas hahahahaha. Fijn dat je ei zo goed gegroeid is, helemaal super! Dat zal wel een opluchting zijn. Dus de clomid doet goed zijn werk. Ben benieuwd hoe het donderdag gaat. Je hebt wel eeerrruuugg lang moeten wachten zeg, mooi balen. Lolal ik ben 3,5 jaar geleden gestopt met roken door middel van accupunctuur. En sindsdien niet meer gerookt (wel 3 sigaretjes over 3,5 jaar maar die vielen hartstikke tegen. Niet dat ik moest hoestne ofzo maar het was gewoon supersmerig). Maar het blijft moeilijk, succes! En je moet ook wel erbij gaan sporten, want ook al ga je niet meer eten, je stofwisseling gaat even anders werken en dat is niet goed voor je gewicht. ik ben extra gaan sporten en ben uiteidenlijk 2 kilo aangekomen. Later waren die er weer af en nu al weer lang erbij hahaha. Julita, veel plezier bij de yoga. Hoe gaat het verder in het huisje, is de grootste elende nu voorbij? Beastie, succes met het gesprek. Tom en Marieke, jullie maken het wel spannend! Mielenl, nu moet je dus op het einde van de week weer met gekruiste benen gaan zitten en niet te veel druk zetten bij de grote boodschap . Hoe voel je je verder, heb je er al genoeg van?
Hallo meiden, Tezzzz, wat een goed nieuws! Mooi een eisprong in zicht! Goed hoor en hopelijk is het dan ook in een keer raak meid! Tom, jammer dat je test mislukt is Ik denk dat een dikke positieve ovutest ook een goede indicatie is hoor Marieke, je maakt het wel spannend meid! Ik ga heel hard voor je duimen! Lola, knap dat je gaat stoppen! Ik ben 8 jaar geleden gestopt en hoop echt dat het je gaat lukken! Heel veel suc6 meid! Ja, julita, niet opgeven hoor! Bruin is geen ongi dus je hebt nog alle kans! Ik ga extra voor je duimen! Ik heb toch een testje gedaan vandaag en er staat wel een klein streepje maar volgens mij is dat gewoon een indroogingslijntje Ik denk dat ik woensdag weer test (geef toch nog niet helemaal op ), dan zit ik op 16 DPO en ik zou donderdag ongi moeten worden. Nou ik ga maar ff flink aan het werk!
Goed nieuws Tezzz! Die van mij denkt volgens mij vooral aan seks in zijn slaap... heeft regelmatig 's avonds geen zin ("ben moe, wil slapen") om vervolgens midden in de nacht mij wakker te maken :-? vaak slaapt ie dan zelf nog, hij slaapwandelt niet, maar slaapsekst Ik ga doesjen oops, dan even boodschappen doen en in de tuin aan de slag. Tot later!
@ Marieke: watskebeurt, kon het even niet terug vinden, is je temp gedaald? Je hebt nog niet getest? @ Tom: ik hoop dat die ovu test van je vet positief is, want dat is wel een goed teken! @ Tezzz: Super dat je eitje zo goed is gegroeid en wat fijn dat je meteen een samenlevingstest krijgt! Wat een grappemaker die man van je! Minderen met cola moet ik ook idd, maar goed, 1 ding tegelijk, vanmorgen had ik het in mijn bol, dus dan moet ik het maar doen! @ Miepie: het was helemaal gelukt met mijn essay, tot half 12 eraan gezeten en vanmorgen op mijn werk nog een klein beetje en hem gemailt! @ Leentje: ze zeggen dat acunpunctuur zeer effectief is, en jij bewijst het maar weer! Ik mag morgen avond al komen bij die acunpuncturist, ik was net even bij haar, voor een receptje voor pillen! De librium voor het stoppen met roken, maar niet verslavend en je raakt ook niet versuft! Nu stop ik met mijn gezeur over het stoppen! hahaha!
Goed bericht, Tezzzzzz! @Miepie...ben ook wel eens wakker geworden dat ie aan het "rijden"was tegen me been! Ik ga trouwens HEEEEL boos worden als niet eentje van de dames waarbij het spannend is roze wordt...dat jullie dat even weten!
Haha, dat heb ik nog nooit gehad! Wel al een paar keer dat hij de volgende dag van niks meer wist :-? Vraag nu dus altijd eerst of ie wakker is
wieffie spannend meid! wel toevallig als iedereen opeens ingedroogde lijntjes heeft hahahaha pupo! lola ja temp is gedaald heb nog niet getest... blijft dus afwachten hihi beastie... wij willen niet dat je boos word dus moeten we wel roze worden
Tezzz, wat fijn dat je eitje goed gegroeit is. En wat een opluchting dat je mannetje misschien zijn zwemmers niet hoeft in te leveren Lauwtje, slik je toevallig die etos pillen ? Beastie, ik word samen met jou boos als iemand niet roze word.
Nee, (daarvoor is ie te dun) en ik durf me er ook zeker niet blij om te maken hoor! Ik wacht het gewoon nog ff af....
Ja dat zou lekker wezen, midden in de nacht smep, en meneer ontkent! Moet niet gekker worden! @marieke/wieffie...is ook moeilijk hoor foto maken van een vaag streepje. In het echt is ie vast duidelijker