ja he? Ik blijf toch een beetje die haaientandjes houden he? Maaaaaar wél een duidelijke eisprong vind ik! Ben blij met mijn kaartje
Ja, de jouwe is wel weer met haaientandjes... De mijne is wat stabieler, maar geeft geen duidelijke ei weer! edit: na plaatsen kaartje: nou zo stabiel is die van mij nou ook weer niet!
't is dat je het zelf zegt Jij had eigenlijk wel de zelfde temperaturen als ik trouwens! Van ongeveer 36.6 naar 36.9! Grappig. Ik hoop dat ik de komende dagen ook naar 37.2 ga!
In mijn beleving was ie stabiel, maar toen ik keek: ... Was zeker in de war met die van iemand anders! Ja, nou wie weet is dat een goed teken dat we zo'n ongeveer wel de zelfde temperaturen hebben! jaaaa, en dan op donderdag 37,2 en dan ga je testen en dan is het fijn weer: Roze donderdag!! Ik zet de roze bubbeltjes alvast koud! (alcoholvrij natuurlijk!)
Ok bedankt nou vele knufs voo Julita. He Lola ik vind het erg grappig dat ik jou www tje begrijp. Daar kan ik weer dagenlang op teren!
Hihih ja wwwtje. He lola hadden wij ook een geheimpje verklap je het aan Tezz 8) Je hebt toch niet verteld van onze geheime reserve SMEP forummers bijeenkomst??? grapje hoor die bestaat niet echt
En het is nog zulk mooi weer! ik zit ook heerlijk binnen, mijn kaasschaafwond incident te likken.. Doet nog steeds zeer heb er maar weer eens een liter jodium opgegooid, Er zit gewoon een gat in!
maar Lola, hoe kan je dat nou zeggen! Heb ik je niet de hele middag vermaakt dan?! @Tom: kaasschaafincidenten kunnen lang duren die van mij was inmiddels 3 weken geleden en het korstje is er nog steeds niet helemaal af!
Tezzz: ja dat is waar, je hebt mij uitstekend vermaakt! Tom: had het niet gehecht moeten worden dan? Klinkt wel heel heavy hoor!