Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @ tezz: pretty kaartje hoor! staat je goed! :thumup:

@ tom: schuif is een beetje zon deze kant op! ik heb genoeg wolken geloerd! en het onkruid heb ik ook al gewiedeweergaat!

@ lola: je bent niet saai je bent volop bezig met BROEDEN weet je wel hoe druk je het hebt joh! :D

slokje chardonnay... *zucht*

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Klingel: daar heb je een punt!

Ik ga even wat eten voor mezelf maken! Vriendje weer aan het werk! Saai hoor... Zucht!

Tot later!

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Klingel: balen he, als je ongi bent geworden? :( Maar ik heb het idee dat je jezelf nog wel redelijk weet op te vrolijken, of niet? ;) P(T)ROOST!

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Eet smakelijk Lola! Ik heb nét m'n vlees op, nou nog een beetje groente :( Moet he?

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @ tezzz: :) p(t)roost, goeie zeg *slokje* ;)
    ach ja ik heb gister lekker zitten janken voor de openhaard, maar ik blijf erbij we zijn nog maar net begonnen (netjes aansluiten in de rij :rolleyes: :confused: ;) ) en ik hou niet van zelfmeelij maar eigenlijk vind ik mezelf het zieligste hoopje boredmachine van de wereld natuurlijk dus ach nou ja hummmmm(er)zzz dus..

@ lola: maak je maar niet te druk hihihih

@ jedidjah: WAAR IS JIJ? melden!

@ de rest: waar is de NODlijst gebleven? en wie is de eerste NODderella?
    (ik heb zoveel verstand van computers!)

;)

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Klingel: smeplijstje is op blz 119. Enne, van mij mag je jezelf best wel zielig vinden hoor! Ongi zijn is op zich al kl*te en dan dus helemáál als je zwanger wilt zijn!

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Zooo, macaroni vangisteren een beetje opgeward en gegeten!
    En straks even een stukje lopen met een vriendinnetje! (die woont hier om de hoek!) en daarna even nog gezellig koppie thee doen met haar!
    Ben ik toch nog even buiten geweest! 8) Ik moest echt de hele dag aan school ivm afstuderen, mar goed, pech dan maar he?!

@ Klingel: als ik jou was zou ik me ook heel sielug vinden hoor!
    Drink er nog eentje!

Hormonen zijn echt gek: ik kan om alles janken, ik dacht eerst dat het kwam door het stoppen met roken, maar nu ik weet dat ik zwanger ben herken ik het idd van de vorige keren, dus ik kijk net journaal en dan moet ik janken omdat psv landskampioen is! :confused:
    Ik heb niets met voetballen en al helemaal niet met psv! (doe mij maar AZ)
    :)

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hahahaha Lola....

Ik "ben" wel voor PSV maar dat komt omdat mannetje voor Ajax is en zijn vriend en broer voor Feyenoord... En ik win dus steeds :) :) :)

voor wie nog wat wil zien nu zo op nederland 2 een programma over vrouwen die meerdere mk's hebben gehad....

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    *PROEST* en proest daarmee al mijn toetje over het toetsenbord en omhoog m'n neus in :)
    Jij bent ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO zwanger!

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    :) :) :)
    Oeps, dat wordtschoonmaken ! Solly! ;)

@ Ellen: ik had het gezien idd dat het komt, ik denk datik maar niet ga kijken! :( :(
    Als ik al moet huilen om psv, dan ga ik helemaal overstuur raken! :rolleyes:

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ellen, nou dan heb je mazzel dat PSV wint...
    Ik ben welblij dat Ajax het niet geworden is, want daar is vriendjelief "voor"...

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hoi allemaal,

Ben nog op p118 met bijlezen, maar zag van een aantal mensen vragen over Julita langskomen. Ze is weer in Zurich en vandaag ook wel even online geweest, maar het valt haar even te zwaar allemaal. Ze vroeg me wel om Lola en Elba te feliciteren. Dus bij deze: LOLA EN ELBA, GEFELICITEERD! ;)

Zo, ga weer even verder lezen....

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dikke knuffel voor Julita!

voor het geval ze even komt spieken!! En anders kan misschien iemand veel liefs door sturen naar haar!!

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Lola: ik zou het ook niet doen als ik jou was. :( Niet goed voor zwangere vrouwen. :( Trouwens, jij weet helaas al uit ervaring hoe het is. Daar heb je geen programma meer voor nodig. :(

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Precies! Is niet goed!
    En idd, ik ben ervaringsdeskundige! ook nog in verschillende stadia gehad! :(

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Zou het ook maar niet kijken, Lola.
    Tezzz, toetsenbord alweer schoon? ;)

Hier weinig nieuws, behalve positieve ovu-test vanmorgen... terwijl ik mannetje gisteren niet meer aan de smep heb kunnen krijgen. Vervolgens waren we vanmorgen aan het klieren, en hij had een wat spastische reactie op een aanraking van mij (gewoon op z'n arm ;)) waardoor hij zichzelf een beetje ongelukkig op precies de verkeerde plek mepte :-? En dat doet nog steeds pijn, dus zal vanavond ook wel geen smep inzitten. Ronde 17, here we come!

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Lola: precies! Ik keek in het begin van mijn zwangerschappen nog wel eens naar bevallingen op tv, maar vanaf week 30 of zo niet meer. Expres niet, ga je je alleen maar te veel zorgen maken en bij mij uit dat zich altijd in heeel raar dromen. :( (heb trouwens vrijdag de film 'knocked up' gekeken en raad eens waar ik over droomde? Bevallen natuurlijk! Was trouwens wel apart. Ik droomde dat ik nét wist dat ik zwanger was en toen al heel snel beviel. En ik baalde als een stekker dat ik er helemaal niet van had kunnen genieten! Tot ik ontdekte dat het de bevalling van mijn zoontje was! Ik was zooo blij! Dat ik dus tóch in de toekomst nog een keertje mocht genieten van een zwangerschap! :) )

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oei Miepie dat is niet zo mooi dat jullie dan niet aan de smep gaan!
    voor de rest moest ik stiekem ook wel een beetje lachen om je verhaal, maar dan niet om het gedeelte van dat dit een verloren ronde is! :(

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miepie: oh miepie! :) Jullie weten het wel lekker te plannen he? ;) (Sorry dat ik lach, maar vind dit eigenlijk wel stiekum een beetje grappig :oops: :) )
    Toetsenbord is redelijk schoon, neus voelt nog een beetje raar van binnen :( ;)

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Tezzz:whahahaha, dat is wel een bizarre droom zeg! En dat je dan bedenkt van: oh in de toekomst ga ik nog eens bevallen!
    Wordt dit de laatste zwangerschap? Ik bedoel willen jullie er eventueel nog 1 of ga je nu heel bewust genieten enzo van het zwanger zijn?

De bevalling ga ik ook niet kijken! Ik moet dan echt janken hoor, ik moet steeds als ik zwanger ben janken!
    Mijn vriend zei vanmorgen: oooh, ik zie alweer hoe laat het is... Goh, hij wordt het nu al zat! ;)
    Wordt wat met mijn werk, al die nare verhalen! hahahaha, lekker professioneel! ;)

Deel Deze Pagina