Haha, moest er eerst ook wel om lachen... vind het nu alleen wat minder grappig :-? De kans is hoe dan ook al heel klein, maar je wil toch elke kans aangrijpen. Schiet niet echt op zo
@ Miepie: idd, lijkt me ook erg frustrerend! Het sowieso nu een "verloren" ronde als jullie vandaag niet aan de smep kunnen!
@Miepie: net als egeltjes smeppen dus maar? (heeeel voorzichtig) @Lola: Ik zeg nooit nooit (en m'n man ook niet ), maar we gaan er wel van uit dat dit de laatste keer wordt dat we hopelijk-binnen-niet-al-te-lange-tijd kunnen gaan genieten van een zwangerschap! Ik persoonlijk zou een hele klas kids (de juf in mij ) helemaal niet zo erg vinden, maar ruimte en geldgebrek zou ons dan toch echt gaan nekken ben ik bang. En we willen onze kids natuurlijk wel een goede start geven! Flink genieten dus! (Hopelijk houd m'n rug het )
Hebbie een slechte rug? Ikke wel, daar ben ik echt bang voor! Gewoon intens genieten idd, voor het geval wel de laatste keer is! You never know, voor het zelfde geldt willen jullie nog eentje erbji! Ik wou altijd 8 kinderen, maar goed, mijn vriend ook hoor, maar idd geld+ruimte...Tsja...Dat wordt een probleem!
Ik ga eens even kijken of m'n kids al schoon zijn (en of ik nog een lekkere schuimmassage kan krijgen van m'n dochter Die heeft hele sterke handen en kan heerlijk masseren! ). Laterrrrrrrrrrrrrrr! Liefs Tezzz
he? wat? donderdag alwéér roze donderdag??? ik duim KEIHARD voor je Tezzz groot nieuws.....ik heb een nieuwe banner op de banner klikken et voilà
ooooooooooh wat een schatje! Hebben jullie goed gedaan, Mielenl en Mielenlman! =D> laat je Mika ook ff goed voor me duimen? Die kleintjes kunnen dat het beste! Wel handje vasthouden dan he?
oooo Mielenl wat een schatje! Mischien wil je mij je hyves eens pb en kan ik meer fotos zien! Dat hebben jullie goed gemaakt! een prachtig kindje! @Tezz Ik ben hier nu al aan het duimen! Ik hoop op een roze donderdag... Want jij had zon perfect ei, dat moet toch goed komen zou je zo zeggen @lola waar houden we onze reserve smepforummers bijeenkomst bij jou of bij mij??? Niet huilen hoor?? Sucses met blokkie lopen. En heerlijk thee leuten. Heb overigens je vriend op een foto kunnen ontwaren op hyves leek goed maareh kun je er niet wat meer opzetten om mijn so called nieuwsgierigheid te stillen? @Miepie moest wel lachen om je verhaal.. Verder geen grote blessures? @Julita nogmaals ik zend je alle liefde en denk aan je @hier Ben me daar net een partijtje boos geworden op de kinderen ben anders zeer empatisch hoor.. Maar ze waren gister laat naar bed. En nu moesten ze dus gewoon weer op de normale tijd naar bed. Maar daar hadden ze dus geen zin in, constant treuzelen en tijdrekken. Ik was er gewoon helemaal klaar mee. Dus heb even mijn stem verheft dat hielp aardig want dat doe ik niet zo snel. Maar ik moest voor het eerst sinds tijden even de badkamer uitgaan. En tot tien tellen.. En nu ben ik dus mijn eigen gedrag aan het analyseren. (voordeel van een studie toegepaste psychologie?) Maar goed ze waren wel onder de indruk,, Ze zijn overiges ook niet vaak heel erg vervelend
Kids slapen hier ook nog steeeeeeds niet Kan ik ze dus morgenochtend hun bed weer niet uitkrijgen Mannetje zal wel snel thuis zijn. Voetbal begint eerder vanaaf Heb al opdracht gekregen het op te nemen (hoe wist ie nou dat ik bij de computer zat?! ) Morgen weer een dag voor mij hiero! Ben benieuwd hoe m'n temp is morgen! Alvast slaap lekker allemaal! Liefs en Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Tezzz
@ Tom: hihihi! Mijn vriend staat niet op mijn hyve! Erg he?! Dus mogelijk mijn broer gezien? Die op de rots is mijn broer! Schandalig eigenlijk! Nou ik zet wel even mijn vriendje hier in het album! hahaha! Ik was vroeger een ster in tijdrekken en mijn moeder trapte er altijd in! Heb je een hypothese kunnen stellen waarom je dat gedrag vertoonde? @ Mielenl: aaaah wat een schatje! @ Tezzz: Tsja, dat wordt morgenochtend zwaar voor je dan met de kinderen die er niet uit willen! Slaap lekker!
Tom, er staan 2 foto's in mijn album... Ik had eerst een mooie slideshow op hyves, waar hij wel op stond, maar goed, die heb ik weggehaald! Dus maar weer eens nieuwe foto's van hem uploaden!!
Goedenavond lieve allemaal! Zag een lieve Mika langskomen en klingel helaas rood... Miepie man zichzelf afgetuigd... en Tezzz nog hoge temp! Meer heb ik in de snelheid niet gelezen/onthouden... Heb er twee beursdagen opzitten dus ben kapot! Ga mn bedje opzoeken en ben morgen hopelijk weer wat socialer! Liefs g4b
Goedemorgen Dames! Ik kon me bed niet uit vandaag! Hahaha, is weer eens wat anders dan om 6 uur klaar wakker zijn! fijne dag allemaal! @ Go4baby: ik hoop dat je een beetje hebt kunnen uitrusten of moet je vandaag weer aan het werk?
Goeiemorgen! Go4baby, beetje bijgeslapen? Wat voor beurs waren/stonden jullie? Mielenl, wat een mooi mannetje! Hmmm, smeppen geeft dus mooie baby'tjes .... Alles goed verder? Gaat het al beter met de bv? Beastie, waar hang jij uit? Klingel, balen Tezzz, gezellig avondje voetbal gehad :-? ? Wat deed je temp vanmorgen? Tom, weer afgekoeld ? Lola, leuk dat we Lolaman even mogen bewonderen ! Hier gisteravond toch nog een egeltjessmep, maar eitje was aan temp vanmorgen te zien nog niet gesprongen... en aan lies te voelen ook nog niet :-? Flinke eipijn dit keer...