Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmmmmmorgen!

@Go4baby: hoe laat is je echo? vertel vertel! :)
    @Miepie: egeltjessmep is ook leuk toch? ;) Mijn temp was vanmorgen 37.0, dus nog steeds lekker hoog! (In het weekend temp ik altijd ietsje later, dus had er al rekening meegehouden dat het nu maar 36.9 zou zijn. Toch een tiende hoger dan ik dacht dus! :) )
    @Lola: kids nog eruit gekregen ook (en 5 min. over om dit nog snel te schrijven! ;) )

@de rest: Laterrrrrrr!

Liefs Tezzz

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemorgen Tezzz! Goed dat je temp mooi hoog blijft :)... nog een paar nachtjes...

3. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Miepie, fijn dat je nog een egeltjesSMEP hebt kunnen maken.

Go4baby, veel plezier vandaag met de echo.

Mielenl, fijn dat de bv goed gaat. Ik ga straks even uitgebreid je hyves bekijken.

Tezz, maak er maar lekker een roze donderdag van, dat heb je wel verdiend.

Ellenk, wij hebben over een week of 5 volleybalkamp met 70 kleine kindjes. Is erg vermoeidend maar ook erg leuk. Ik hoop alleen geen leeg luchtbed te krijgen.

Ik moet weer even aan het werk.

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Heeee....ik ben er weer hoor! ;) Was gister naar Ticket for Tibet festival n G4B stadje. Erg leuk..vermoeiend met 28 weken maar wel de moeite waard en als gevolg als een blok geslapen...Heerlijk!

Had de kat vanmorgen wat last van misselijkheid..dat was wat minder :(

@miepie...Goed gedaan hoor dat egeltjes smep...en wie weet me de extra onthouding ;) **we houden de hoop er in want hoop doet leven!**

@ Elleen..spugende pinoccio? :^o :D Die houden we er in..straks na de smep lijst nog een woorde lijst gaan bijhouden :rolleyes:

@G4B...Eindelijk! De dag van de echo is aangebroken!! YEZZZ ;) **nerveus zijn is normaal hoor!!**

@Klinkel...verdorie!

@ Lola...lekker janken=lekker zwanger! 8)

@Mielenl..mooie knul! Wat een toper! :thumup:

@Julita..denk elke dag aan je...stuur ook veel liefde! Lekker bij je mannetje zijn nu! ;)

@ Allll....goedenmorgen! ...enne me enkels en voeten beginnen nu echt dik te woren :confused: :confused: :confused: Vanmiddag maar even melden bij de apk!

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Beastie: oooh vervelend van je voetjes! Het is bijna teenslipper tijd, dus dat komt wel goed! ;)
    Huppa met die voetjes omhoog!

@ Leentje: werkse!

@ Miepie: gelukkig hebben jullie nog wat aan egeltjessmep kunnen doen!

@ Tezzz: je temp blijft mooi hoog zeg!
    En wat goed dat je zelfs nog 5 mnuten over had om te typen!

Zo, ik moet vandaag maar weer eens wat doen op het werk denk ik! :rolleyes:

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ja, ik ga ook maar eens wat zinnigs doen denk ik :rolleyes:

@Beastie: alvast veel plezier bij je apk! Lastig dat alles zo opzwelt :( Ik had het bij m'n dochter ook, maar toen was het ook augustus en 35 graden :rolleyes:. Ik hoop dat de vlos wat tips voor je heeft (geef je ze dan hier door? ;) )

@Go4Baby: hoe laat is je echo? Of ben je soms al weg? Je gaat je toch niet verslapen he? ;) TRRRRINNNNG!

Tot laterrrrr!

Liefs Tezzz

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Tezzz: ga jij eens wat zinnigs doen!

Ik had vanmorgen voor de lol nog eens getempt, was 37,3! Wooow!
    hahaha!

Ik heb geen zin om te werken, ik zie allemaal vermoeiende clienten, en ik ben al zoooo moe! :(

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik heb er nog geen last van...tis alleen zooooo a sexy die olifanten poten :rolleyes: Ach ja me moeder had het 3x me zus had het dus ik was wel voorbereid ;) De voetjes meten de lucht in maar dat kan niet onder me bureau..en slapen mwt voetjes omhoog was ook een ramp...misschien heeft ze nog een onbekende tip.. :confused: vanmorgen...ben nu 10 kilo zwaarder ;) oei joei joei! :confused:

G4b had een afspraak om 10.30 ofzo...ergens in de morgen..dacht ik :rolleyes:

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Beastie: ja, het grote groeien is begonnen! ;) Ach, zolang je maar gewoon gezond blijft eten en niet aan de snaaieritus gaat krijg je de kilo's er ook wel weer af!
    Ik hoop niet dat G4B zich ECHT verslaapt :rolleyes:
    @Lola: Ik heb de was opgehangen! Nuttig he? (Valt wel tegen hoor, in de droger doen is een stuk sneller en het was nog koud ook! ;) ). Trouwens, als je moe bent, ga je toch gewoon je cliënten eens vermoeien? Is een keer wat anders! ;) :)

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @Tezzz...te laat! :oops:

@G4B...Wakker worden!!! [​IMG] Belangrijke dag!! :D

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Beastie: Ach, zolang je vanaf nu maar gewoon gezond blijft eten en niet aan de snaaieritus gaat krijg je de kilo's er ook wel weer af! ;)

misschien mag G4B niet achter forum duiken, omdat ze al snel weg moeten? :rolleyes: Toch eens de berichten doorspitten op de tijd :(

12. goedemorgen!

aaah mielenl wat een schatje!
    goed in mekaar geknutseld!

go4baby jahoeeee leuk een echo :D ben benieuwd!

beastie balen van je dikke voeten! suc6 bij je APK!

julita een dikke knuff!

hier zaterdagavond een ovu test gedaan, werd t streepje al wat dikker.. gister er een gedaan smiddags en die was minder dik... zal wel aan de tijd van testen liggen...
    vanmiddag maar weer een testje doen.. want mn ei is nog niet geweest ga ik van uit hahaha

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    :) hihihi :)

Stelletje druktemakers!

Heb lekker uitgeslapen en net mn beschuitje naar binnen gekruimeld...
    Even hier kijken en jullie zijn weer helemaal van de leg :)

Echo is om 14.00 uur dus dat haal ik wel als ik zo nog even een tukje ga doen ;)....
    (Beastie: wel goed onthouden, maar dat was vrijdag... die afspraak was om 11 uur, maar ging dus nie door..)

@ Miepie: egeltjes smep klinkt zo zielugjes... Gelukkig is je ei ng niet gesprongen en kunnen jullie er nog een echte Beastachtige SMEP van maken ;)
    Ik heb camera's enzo gedemonstreerd op de ANWB Kampeer dagen! Erg leuk, maar erg vermoeiend en het was koud! De zon scheen gister wel, maar aan de achterzijde van de stand en de wind woei lekker naar binnen...

Nu ga ik even verder lezen, hoeven jullie je niet meer druk over me te maken... *stelletje lieverds!*

14. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Morge allemaal

@Beastie was goede line up zag ik bij ttt festival. Ben zelf ook donateur en heb van die vlaggetjes hangen. Maar mijn dochter vind ze eng :rolleyes:
    Kon je zo nu en dan wel even zitten?

@Tezz Voel jij je al een ietsiepietsie anders dan anders?

@Lola Dat heb jij goed gedaan!! Een hele leuke man!! en erg mooi is ie model ofzo?

@Miepie Egeltjes smep sex zonder spastische bewegingen en in de pinokkio modus.... wat een zin hoesdat in het Engels?
    O ja ben idd afgekoeld maar nog steeds aan het analyseren kom er later op terug :) (lola)

@Mielenl ik kon wel op je hyves komen maar helaas niet de fotos zien :(

@Go4baby suc6 met de echo en rustig an! Twee dagen in het weekend werken is naar mijn idee vier dagen door de week vrij :)

@hier Het is hier aardig weer. De kids zijn weer op school. Ik heb vorige week rode hoge hakken gekocht en die heb ik vandaag aan. Voel me zo modieus! Allemaal reacties van vriendinnetjes op het schoolplein kan je daar op lopen ,mag ik passen? etc. Ik helemaal trots.
    Eenmaal thuis gekomen gauw de hakken uitgetrokken om de afgetrapte crocs aan te doen want er moet wat in het huishouden worden gedaan...en dat kan ik dan weer niet op die rode hoge hakken.
    Vervolgens met hub koffie gedronken en daarom nog helemaal niets gedaan. Ik moet dus nu rennen! Daag tot vanmiddag!

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Beastie: ohhhh als jij gister de hele dag op je pootjes hebt gestaan dan zijn ze nu misschien gewoon effies wat erger opgezwollen dan anders ;) Gewoon een daggie op je kop en je zult zien dat 't zo weg is :(
    Wel goed dat je daar heen was! Ik moest natuurlijk centjes verdienen anders had ik wel meegewild!

@ Lola: Gave nieuwe avatar trouwens! En wat een lief vriendje! (had ik gister avond nog even snel bekeken!)
    En lekker veel slapen, en in bed liggen, helemaal lekker!

@ Tom: wauw, rode hakken! Gaaf hoor! Ik kan helemaal niet op hakken lopen ondanks dat ik hele grote voeten heb en dus best stabiel zou moeten staan... En ik zou zeggen; gewoon proberen hoe ver je komt met stofzuigen... Dat kan toch geen man weerstaan als je eisprong straks op komst is ;)
    En mn vrije dagen had ik don en vrij al genomen...maar je hebt wel een goed punt!... dus zo weer hard aan het werk en dan neem ik vrijdag weer vrij... Neem ik extra lang weekend!

@ Tezzz: zal ik voorzichtig wat hcg jouw kan op sturen?
    Vangen! **********************************************
    *****************************************************!

Zo, nu ga ik lekker douchen en dan naar kantoor. Vriend zit al vanaf 9 uur dus die moet ik even knuffelen! (en helpen ;))

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Beastie: ik hoop dat ze een gouden tip heeft voor je!
    Vermeld je die hier? 8)

@ Tezzz: heel nuttig! Lekker in het zonnetje opgehangen? Dat droogt nu echt zo snel, gister ook gedaan!
    Ja, ik ga die clienten vermoeien, want we moeten allemaal nieuwe behandelplannen maken en die moeten de clienten tegenwoordig zelf schrijven, dus ik geef ze allemaal "huiswerk". Dus dan vermoei ik ze zeker! :D

@ Marieke: Hopelijk test je positief dan kunnen jullie weer aan de smep!

@ Go4baby: oooh gelukkig! :)
    Lekker genieten om 2 uur van je frummeltje!

@ Tom: Knappe vent he! :D :D :D Heb ik goed geregeld voor mezelf!
    Dus jij loopt de diva uit te hangen daar op het schoolplein!

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Go4baby: Lief vriendje he?! :D
    Wat betreft die atvatar, lekker zomers... Daar heb ik echt zin in! Vandaar...
    Douchse en werkse!
    En wow: je bent alweer 10 weken en een dag zwanger! Wat gaat de tijd snel!

18. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Yep een diva altijd al willen zijn.
    Dat zeggen de mannen van mijn geitewollensokken partij ook tegen iedereen die het wil horen,
    Dat ik de diva van de partij ben (want enige vrouw)
    (Zijn alleen maar wereldwinkel sjaaltjes en memphisto sandalen gewend...) moet nu echt weer wat doen..
    Enne go4baby... i want to break free met rode hakken nu nog een snorretje....

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Jah euh....ben natuurlijk harstikke zwangert...dan kan een mens wat door elkaar halen :rolleyes: Vergeef me!

Gaaf joh...beetje met camara's spelen en mensen vertellen hoe het moet...en dan komt er zo'n bijdehante man bij staan en die denk onze G4B te overbluffen daar te vertellen hoe het moet! ...of heb je zulke gasten niet gehad...die zijn irritant!

Schrok er zat. nacht al van na een sta verjaardag :confused: ach het zijn me voeten maar...gelikkig niet me hoofd ofzo :)

Bang? Maar er staan mooie gebeden op! ;) Dat moet je je dochter nog maar eens uitleggen.... Ik heb mijn vlaggen opgehangen met me verjaardag..zelluf...want meneer had geen tijd..enne ze hangen nog in de kamer...over 3 weken is hij jarig! ;)

Wij zijn dus vorig jaar door China en Tibet gereist...met nadruk op rijst! :D Dus met die interesse en de line up zijn we daar beland.. ** op www.skoltiez.nl staan heeeeeeeeeeeel veel foto's **..en een vriend van ons wilde we aan de Yack-thee krijgen maar dat was niet te vinden :)
    Er waren genoeg zitplaatsjes..en verse pizza uit de steenoven :confused: ;)

@Lola..ga ff foto..opzoeken een goeden tips..die durf ik nieteens achter te houden :eek:

20. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    @Beastie Ik weet het dat er zulke mooie dingen op staan, heb ik ook uitgelegd.. Zoontje begrijpt het wel moet ook hij is drie weken geleden kgetest op hoogbegaafdheid was ie gelukkig niet want had maar een Iq van 125 Maar dochter vind het nog steeds eng ik weet niet waarom die heeft vaker van dat soort dingen een beetje overgevoeligDus je hebt wel een leuke (lekkere) dag gehad inclusief pizza.
    8) Ik zag dat racoon, moke, blof, de scene, comedytrain, Wende Snijders en MAarten van Roozendaal.. speelden jammer dat ik niet ben geweest :cry: :cry:

Deel Deze Pagina