Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Met mij is't goed hoor, ik vind het heerlijk dat het zonnetje eindelijk een beetje schijnt en dat het lekker weer is. Houden zo! Minstens tot oktober! Ben op zich wel blij dat er nog niets bij is, ook al komt het dan door stress. Dat hoeft er in ieder geval ook niet af!

Nou, dat is inderdaad voorlopig een heel programma. Wat kunnen/verwachten ze te vinden bij die echo?

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Smep dames zijn toch ook niet zo standaard!? ;)

@Miepie ... was niet heel April 2007 schitterend? :rolleyes: Toch?

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Jeetje, wat spannend, zaterdag trouwen! Dan heb je zeker wel een hele drukke komende week?

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Euhmmm....ik heb gerekend vanaf me gewicht dat ik was na me misselijkheid...dus eigenlijk nu +5 ... maar die eerste 5 gingen zo lekker langzaam...en nu dikke 4 in 4 weken :rolleyes: Daar moet ik wel ff om slikken...en achter op me hoofd krabben ;) (geen gebakjes en ijs tegelijk meer [-X ) maar idd kan veel erger..en als je berekend wat het is...extra bloed, vruchtwater, placenta, baby!, dikke voeten etc etc..dan valt het nog mee 8)

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, geen idee meer :oops:... veel te druk bezig geweest met van alles tot onze trouwdag. Was toen wel echt het toppunt met 28 graden 8)
    Enne...4 in 4 weken gaat wel hard, maar als ik je zo hoor over die dikke pootjes..is het vooral vocht, gaat helemaal goed komen dus ;)

Cynthia, fijn dat het zo goed gaat! Als jij nou even regelt dat het tot oktober zo blijft qua weer :)... ik teken ervoor!
    Het is idd een hele lijst, maar ben wel blij dat er wat gebeurt nu. Bij die echo kijken ze vooral of er spataders en/of littekenweefsel zit wat de boel blokkeert geloof ik.

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Pssst... Beastie... foto van onze bloemen in album... iets anders maar wel een beetje hetzelfde ;)

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Komt goed hoor met die pootjes :thumup:
    **idd niet standaard ...heeft er wel wat van en toch anders...dat duzz** ;)

Hoop dat G4B een beetje optijd aan de beurt is en ons snel verteld hoe erg verliefd ze is! :D

8. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Oh, ik dacht evne te komen spieken naar de fotootjes van G4b, maar nog even wachten dus.

Ik ben nu 4 kilo aangekomen en ik moet er wel echt aan wennen dat die weegschaal steeds meer aan gaat geven. Bah, maar ja hopelijk gaat het er snel vanaf. Ik let redelijk op maar soms kan ik de drang niet tegenhouden en pak ik iets lekkers. Ik sport ook niet zoveel meer dus dat scheelt denk ik ook wel.
    Vanavond ga ik met mijn beste vriendin zwemmen tijdens zo'n zwangerschapsuurtje. Ik ben benieuwd of we echt gaan zwemmen of alleen kletsen. We hebben afgesproken zeker een paar baantjes te doen. Dus vanochtend mijn benen toegetakeld met een scheermesje. Resultaat: 1000 kilo haar eraf, twee sneetjes en benen die lijken op omgekeerde paddestoelen: wit met rode stippen.... Ach ja, ik glij nu wel door het water en wordt niet meer tegen gehouden. Gisteren nog even mijn tankini gepast (gaat nog net) dus ik ben benieuwd. Is lang geleden dat ik in een zwembad heb gezwommen.

Ik kom zo weer even langs om te kijken of G4b nog gepost heeft.

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ooh wacht...heeft g4b niet meteen erna een afspraak bij de vk...dan zal ze wel lang weg blijven.. :rolleyes:

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

O dan duurt het dus nog wel ff

11. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Vanaf het gewicht na m'n misselijkheid ben ik nu ongeveer 3 kilo aangekomen. Maar inderdaad, ik ben al gewaarschuwd dat het nu snel zal gaan....Ach, er gaat zoveel bij de bevalling en de dagen/weken erna weer af...

12. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    En als ze nu inderdaad spataders o.i.d. vinden, is het dan een makkelijk te verhelpen probleem?

13. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Bij ons is zwangerschapszwemmen op donderdagavond om 21.00 uur. Vind ik wel laat, aangezien ik toch al zo snel moe ben. Maar ik denk dat ik me er toch maar heen sleep donderdag, is ook goed voor de bekkenpijn.

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Nog geen nieuws van G4B?

Beastie, jij moet zo ook weg...vanmiddag verslag van je APK?

Ehm... zijn de meningen wat over verdeeld. Spatader is in elk geval te verhelpen, en bij zo'n 50% van de mannen wordt het daarna wel beter. Littekenweefsel kunnen ze volgens mij weinig mee. Valt me sowieso tegen hoeveel ze bij mannen kunnen, je zit toch snel aan de IVF of ICSI :-?

Gym is idd laat bij jou (houden ze geen rekening met zwangere vrouwen daar :)?)... maar goed dat je wel gaat!

15. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hopen dan maar dat het in ieder geval iets is dat 'op te lossen' is. Een meevaller is altijd welkom! Zeker na zoveel moeite en inspanning.

Nou, laten we niet te vroeg juichen, ik moét nog gaan he :D

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Wordt vanavond..tis om 16.15...en ik heb er eentje die de tijd neemt icl. kopje thee... en dan naar huis en een de kook want moet vanavond ook naat zw-gym...op christelijk tijdstip 19.00 uur ;)

Maar kan nu al verklappen dat ze koude handen heeft! :(

G4b kan ieder moment langs komen ;) :rolleyes: 8) :)

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    JOEHOE!

Blije *ego* g4b!

Wat een super wonder groeit daar zomaar in mij!
    Handjes bewogen gezellig, hartje gehoort en al 3,5 cm groot (kop tot kont)!
    Nu 10 weken 2 dagen, dus een groeispurtje gehad ;)

Zit mega smilie achter mn comp. Zal vanavond even de foto's scannen!

Nu hard aan het werk, want het liep natuurlijk weer uit!

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

\:D/ Joehoe...zie je wel..die 4 dagen meteen goed gemaakt al! en het doet het goed...owwwwwwwwwww Heerlijk!

Nou jij op je roze wolk ...en er zeker 30 weken niet afkomen! ;) **ben je errrug verliefd?? en mannetje ook??**

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Wow, goed nieuws, Go4baby! :)
    Dus toch niet minder lang zoals ze bij die eerste echo zeiden ;)
    Nou écht gaan genieten, dit murmeltje is zó gezellig, die blijft nu zeker wel hangen 8).

Ik duik de tuin weer in, Beastie, we horen het vanavond wel!

20. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Jaaaaa, hartstikke fijn om te horen G4b. Gek dat zo'n minimensje in je aan het groeien is vond je niet? En een mooie lengte ja. Heeft hij/zij nog even naar jullie gezwaaid? Fijn dat alles goe dis, ik ben benieuwd naar de foto's.

Deel Deze Pagina