Ja, meiden, ik ben nog helemaal van de wereld! Vriend vond het niet zo leuk dat die vrouw met die knots in me zat te roeren en 'm even van de zijkant wilde zien... Lag er eerst bij als het gummie beertje van Beastie met snoetje naar ons toe en handjes voor z'n buikkie/borst! Hij was bang dat dat ons kindje pijn zou doen! Wat een lieverd is het toch! Maar we zijn super blij dat het er helemaal goed uitzag! 14 mei, op de dag dat ik terugkom uit de VS heb ik meteen de nekplooi meting! Nu ga ik echt heel hard aan het werk, want moet nog veel afmaken vandaag! Ik kom vanavond gezellig en sociaal doen! :-D g4b
Hihihi wat schattig dat ie zo bezorgt was...maar via de buik is gewoon nog errug vroeg! O Geniet maar lekker...enne begrijpelijk als je tijdens je werk even wegdroomt op je wolk!
MMMMMMMMMMMMMMIDDAG! @Go4baby: hartelijk gefeliciteerd met je goed gegroeide frumpie! @Beastie: hoop dat alles nog lekker goed zit in je buikie! Hier is er 1 ziekjes: misselijk en moe en last van de buik. Helaas betreft het mijn dochter Ze begon gister met een vreselijke kriebelhoest die steeds erger wordt lijkt het. En nou krijgt ze er nog een kleine blaasontsteking bij ook! Grote kans dat er eentje ziek thuis blijft morgen . Zou wel heel l*llig zijn, aangezien ze morgen hulpje is op school (en ze de vorige keer ook al ziek was op die dag ). En ze vindt dat juist zoooo leuk! Sielug
Whooeieieieie! go4baby, wat een super kind heb jij, zo'n groeispurt! Dat verdient echt veel respect! Geweldig dat jullie zo hebben genoten! En blijf maar lekker op die roze wolk van je!
Go4Baby! Jippie! Een klein mensje, dat lekker aan het groeien is, en handjes en voetjes beweegt, wat is het toch prachtig he? Goed zo, dat vaders nu al zo beschermend is! Als jullie een dochter krijgen dan wordt het nog wat als ze vriendjes krijgt.... Tezzz, he, vervelend zeg, je dochter ziek. Zielig is dat he, van die ziekerige kindjes.....nou beterschap voor haar!
Gefeliciteerd G4B! Lekker genieten Tezzz idd sielug voor je meisje... Ik ga ff een bakkie doen voor het koken... We eten gehaktbal met andijviestamp. Was net ff aan het oefenen voor repetitie vanavond. Verdorie.. moet Baby Love van Mother's finest doen maar op de you tube filmpjes zingt dat mens het steeds anders Maar goed daar hebben we vanaaf een repetite voor. Valerie van Amy Winehouse en Vlieg met me mee van Trijntje zijn in ieder geval wel duidelijk..
Kwam effe stiekem kijken... @ Ellenk: hmmm andijviestampot: lekker! Ga ik misschien ook wel maken. Heb een onweerstaanbare trek in aardappelen de laatste tijd! Doe je het er rauw door? (ik ben niet zo goed in stampotten...) @ Tezzz: beterschap voor die kleine meis! @ Lola: nog een paar weekjes en dan zien jullie hopelijk ook zo'n lief guppie met kloppend hartje!
ja, ze is heeel sielug! Ik ga even bij d'r op de bank zitten voor ik het eten ga maken. Tot vanavond of anders tot morgen! Liefs Tezzz
Oh lekker, ik krijg spontaan trek! Ik doe altijd rauwe andijvie door de aardappels stampen, en in plaats van spekjes (ik eet geen varkensvlees) doe ik stukken gerookte zalm. Oh, maar ik bedenk me nu, dat mogen we helemaal niet.....dan moet je toch maar spekjes doen...
@ go4baby yesssssss geniet maar lekker van dat kei-gezonde wurmpje in je buik die van mij was al bang dat zijn "enorme apparaat" onze kees (ja zo heette-ie toen nog) zou raken @ beastie lastig he, die olifanten-enkels......op het laatst paste ik mijn slippers niet eens.....maar als je bevallen bent dan is dat weer helemaal over Ik had trouwens wat handdoeken onder mijn matras gelegd om het voeteneinde iets op te hogen....helpt dat bij jou niet? @ tezzz ahhhhh een ziek kindje, en dan nog wel op zo'n speciale dag. Ik hoop dat ze een beetje opknapt en morgen niet ziek thuis zit! @ ellen heeee meis ik heb je laatste werkdag helemaal ongemerkt voorbij laten gaan wanneer begin je ook alweer bij je nieuwe baan? verder ben ik het even kwijt.....ik moet iedere keer zoveel bijlezen! Hier alles onder controle, de bv is goed op gang 'k heeeeeeeeeeb hele grote bloemkolen... Vanmiddag zijn we even een stukje wezen wandelen met zn drietjes....dat viel best nog tegen hoor! Het werd dus echt een heel klein stukje (alleen om het plantsoentje bij ons in de straat). 's Nachts gaat het ook steeds beter, vannacht hebben we zelfs 3 uur achter elkaar kunnen slapen !
hallo.. ben weer even buurten. mielenl gefeliciteerd met jullie zoon! g4b wat fijn dat alles goed gaat! tezzz beterschap met je dochter! (heb alleen de laatste 2 pagina's gelezen) verder nog nieuws hier? ik heb deze ronde geprobeerd te gaan tempen, mislukte actie. vergat t elke x. dus ben er maar mee opgehouden. ik voelde vandaag flinke steken in mn zij, dus heb mn mannetje gezegd dat ie er vanavond op moet heb geen idee op welke dag ik zit, of als mn cyclus deze x wel normaal gaat doen. we zullen het allemaal wel weer zien.
@ Mielenl: hihihi zo leuk om je eerste verhalen te horen! Echt super fijn dat de borstvoeding goed op gang is! En die bloemkolen zijn zeker de laatste dagen nog hard gegroeid of niet? *kleine tip voor betere nachtrust van de kraamphulp van mn broertje precies een jaar voor jou vader geworden!: afkolven en die melk 's avonds voor het slapen geven. Dat kost je kindje blijkbaar minder moeite om meer te drinken uit een fles dan uit de borst en slaap dan langer... Vraag anders even na aan je Kraamhulp! Mn broerje vond 't wel erg leuk om ook te kunnen voeden!* @ SC: goed idee! Ik haal wel van die zalmblokjes, die zijn gewoon vers en mogen wel. (maar je kunt gerookte zalm ook eerst opbakken en er dan door doen!) Lekker hoor! (ik eet ook geen spekjes dus... zat al te denken wat ik erdoor zou doen, kwam niet verder dan kaas en cashewnoten...) ps. over 1 minuut foto(s) in album! EDIT: hmmm lukt effe niet... had een tifje denk ik... nog effe geduld
Hallo, Ik log ook maar voorzichtig weer eens in. Ik was al een paar keer komen kijken en dat was wel heel moeilijk nog, maar ik was wel heel nieuwsgierig hoe het nu met iedereen ging. @mielenl, van harte gefeliciteerd! Ik ben blij te horen dat alles goed is gegaan. @Tezzz, ik zie dat sl test goed is gegaan en dat je al 9 dpo zit! Dat schiet lekker op!Ik hoop dat het meteen raak is. Ga je donderdag testen? Ik voel me gewoon helemaal goed, ik heb er heel weinig last van gehad en ik heb relatief weinig gebloed. Het is 3 dagen geleden al opgehouden. Ik heb een woensdag een afspraak met de gyn hier voor een controle. (Ik hoop stiekum dat ze me meteen wel kan zeggen hoe groot mijn eitjes zijn.) Verder druk met de verhuizing! We gaan er donderdag 4 dagen tussenuit naar het zuiden van Zwitserland want mannetje heeft nog helemaal geen vakantie gehad. Ik denk niet dat ik hier weer full time terug ben maar ik had nu even behoefte. ps. de bakkerswinkel vorige week was te gek!
Hallo Dames, @ Tezzz: aaaah wat een sieluge dochter heb jij! Veel beterschap! @ Lauwtje: ik hoop dat het je ei is die je voelt en dat jullie die goed bevruchten! @ Mielenl: heerlijk joh, dit mooie weer en verlof hebben en een knappe zoon! Doe maar rustig aan met het wandelen! @ Ellen: veel sing and swing plezier! Jammer dat pinokkio gister niet spuugde! Verder kan ik niet terug lezen! Andere dames: hoooooiiii! Ik heb wieffie al een tijdje niet gezien! Weet iemand toevallig hoe het met haar is en haar opvlamming(en)? Nou ik voel mij hier echt kapot, alsof ik 3 nachten heb doorgehaald.... Werd net ook al misselijk! (is goed, bevestiging) Hoop alleen niet dat deze keer weer de wcpot mijn beste mattie word! Is zo zonde van al dat eten dat ik dan moet laten staan of moet uitspugen!
Julita, Doe maar rustig aan meid! Wat goed dat je woensdag nog een afspraak bij de gyn hebt! Ik hoop ook dat ze je kan vertellen hoe groot je eitjes zijn! Geniet maar lekker van het lange weekend in het zuiden van Zwitserland! Hebben jullie elkaar inmiddels wel al gezien?
Hallo lieve meisjes! Allereerst, go4baby, fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad! Wat een mooie foto zeg! Lekker verliefd zijn hoor Mielenl, fijn dat alles zo goed gaat! Leuke banner hoor zo van mika met foto. Julita, fijn dat het bloeden gestopt is en dat je je iig lichamelijk wel goed voelt! Ik hoop dat het snel weer raak is voor jullie en dat je dan kan gaan genieten van een mooie gezonde zwangerschap! Lola, grappig dat je net na me vraagt Voel je je nog goed? Of begin je al lekker kwaaltjes te krijgen? Sorry ik heb nog niets teruggelezen Met mijn buik gaat het gelukkig weer wat beter, zal ook door invloed van het weer zijn. Wanneer het warm en zonnig is voel ik me meestal een heel stuk beter! Wat betreft het zwanger worden is afstand nemen op het moment erg goed voor me! Niet meer tempen (wel raar trouwens na een dik jaar iedere dag tempen) geen ovutesten (al heb ik er nog wel wat liggen en misschien dat ik er dan ook nog wel een tegenaan gooi voor het idee...) en alleen nog maar smeppen wanneer wij zin hebben. Dit bevalt me erg goed. Morgen moet ik ff een nieuwe afspraak maken op het zh. kijken wat ze verder willen doen....
Hoi Wieffie, Wat goed om van je te horen! Ik begin nu wel kwaaltjes te krijgen!! Gelukkig, tenminste wat bevestiging! Ik vond het maar niks, geen kwaaltjes! met oog op die ellendige miskramen van mij! Gelukkig gaat het wat beter met je buik! Het was idd heerlijk weer afgelopen dagen en dat doet de mens sowieso goed! Lijkt me idd wel vreemd als je opeens niet meer hoeft te tempen als je het al zo gewend was! Nou ja ook wel lekker, geen wekker in het weekend meer! Ik ben benieuwd wat het ziekenhuis verder doet! Ik wordt zo vrolijk van je banner! Heerlijk joh, even op vakantie! Wij zouden eind mei gaan, maar opeens was dat hele afstudeer gebeuren verschoven e.d. dus het is maar afwachten of we eind mei nog gaan! Nou lieve smep dames, ik ga mijn bedje opzoeken! De moeheid begint nu al heel hevig! Sjonge, maar ik klaag niet, want ik ben zwanger! heb er alles voor over om een kleintje te krijgen!
Heeeé dames..ben er weer! @Mielenl..wat ontzettend leuk dat je langs komt!.. **persoonlijk zou ik nog niet met afkolven beginnen eerst maar regelmaat krijgen..anders heb je kans dat ie alleen maar fles wil en geen tiet!** @Wieffie..wat fijn dat het allemaal wat beter gaat, mooi zo! @Julita..lekker hoor zuid switserland..doen jullie goed! Fijn om weer iets van je te horen @g4b...ik zie geenplaatje @ all..de vk had idd weer koude handen Suiker en ijzer in me bloed was oke...prima! Kindje ligt nu met hoofd naar beneden ..maar ka nog alle kanten op....alles oke hierzo!