oooo ik wil niet weer teleurgesteld worden door mn lichaam bleh,ben nog niet ongi maar ik voel wat steekjes dus ben bang dat het deze ronde weer niet gelukt is. Ik denk dat als ik ongi word binnekort is naar de dokter ga. moest het effe van me afschrijven! x krientje
@ julita fijn dat je je ook weer even komt melden. Doe rustig aan en probeer alles een plekje te geven. En ondanks dat je hier nu niet zo vaak komt, leef ik toch met je mee....dikke knuffel meis @ go4baby en beastie we hebben een hele lieve kraamhulp en ze helpt me fantastisch met de bv. Gisteravond had ik verschrikkelijk last van stuwing maar dat is vandaag al minder gelukkig. Kolven is niet nodig want Mika drinkt fantastisch goed (als het niet lukt, ligt het uiteraard aan mezelf ). Het is zo'n geduldig mannetje, hij blijft gewoon proberen ondanks dat zijn moeder er af en toe een zootje van maakt!
Zo ben weer thuis... G4B duidelijk een kind van jou Ik laat me dadelijk ff door mijn mannetje masseren .. Heerlijk
even op het plaatje klikken... @ Julita: fijn om even van je te horen en zeker fijn dat de bloeding alweer over is en dat je volgende week al een controle afspraak hebt! Hoop dat je dan weer mooie eitjes hebt @ Wieffie: Fijn zeg, dat die opvlammingen al wat minder zijn. Hoop dat het helemaal verdwijnt als jullie straks genieten van een heerlijke vakantie op de DR! @ Lola: haha, lekker moe en lekker misselijk! Klinkt helemaal goed! Probeer daar maar van te genieten Hoop dat je het wel binnen kan houden allemaal! Kost mij soms ook moeite maar dan eet ik direct wat (vaak kleine beetjes, het werkt echt!) @ Tezzz: hoe'st met Laila? Hoopt dat ze goed slaapt en morgen weer helemaal beter is! Ik zit nog helemaal na te zwijmelen van de echo... durf het nu steeds beter voor te stellen! Zo wonderlijk dat er een kindje in me groeit. Het blijft echt super fascinerend!
ggggggggggggoeie late avond! @Julita: wat fijn om weer wat van je te horen! Doe maar kalm aan hoor met het forummen. (zo lang als je maar niet helemaal van de aardbodem verdwijnt natuurlijk he ) Lekker genieten van je mannetje en jullie paar daagjes samen. Jullie hebben wel ff een klein breakie verdient vind ik! @Wieffie: wauw, we hebben wel de jackpot vandaag! Eerst nieuws van Julita en dan ook nog van jou! Wat fijn dat je buik weer wat kalmeert. Des te beter kan je genieten van je vakantie volgende maand! @Go4baby: wat is dat junkie nog klein he? En nou al zoooo lief! Zo ontzettend niet te geloven he, dat dat in je groeit terwijl je het niet eens kan voelen? Leve de echo's! Geniet er van! @Mielenl: nog wel erg koude wind om buiten te zijn he? Wat goed dat Mika zo goed drinkt! (Had jij nou ook dat je opeens precies wist hoe Marilyn Monroe zich moet hebben gevoeld? ) @Krientje: oeoeoeoeoe nog 2 daagjes voor jou! Maar je voelt wel krampjes? hmm maar hopen dat het bandenpijn is dan he! @All: Laila kon eerst niet goed in slaap komen, maar toen ze hoestdrankje had gehad is ze gauw haar bed ingedoken. Ze wil spergraag morgen hulpje zijn, dus zelfs als ze morgen hoge koorts zou hebben wil ze tóch naar school! De schat... Ben benieuwd hoe ze zich morgen voelt! Ik stond vanmorgen op zonder vage lage buikkrampen (voor het eerst sinds een week) maar wel met een soort rare pijn ter hoogte van mijn, tja, lever of zo? Als ik erop druk of als ik buk dan doet het hartstikke zeer! Alsof ik een spiertje heb verrekt of zo. Met een paar daagjes voor mijn nod vraag ik me af of ik vandaag niet juist wél vage lage buikkrampen had moeten hebben. Toen ik m'n ongi kreeg met de provera had ik namelijk ook geen krampen Afwachten dus maar weer! Moet wel zeggen dat ik die rare pijn ter hoogte van mijn lever óók had toen ik zwanger was van mijn zoontje en anders nooit, maar zeg dat maar niet hardop want dat is misschien wel de goden verzoeken! Slaap lekker allemaal! Enne....tot morgenochtend! Liefs Tezzz
Goeiemorgen! Go4baby, wat een gave foto! Ziet de handjes en voetjes zelfs al precies ! Ben geloof ik ook een beetje verliefd ... Julita, je was me net voor... stond op het punt je te mailen toen ik je berichtje las . Fijn dat het lichamelijk goed gaat en je nog even bij de gyn langs kan voor jullie grote CA-avontuur begint. Geniet van jullie mini-break en alvast succes met the big move. Hele dikke knuf! Wieffie, goed nieuws van jou .. ga hard duimen dat het weer dan zo blijft als jij je er zoveel beter bij voelt ! Elba, het wordt mooi weer op je bruiloft zaterdag ! Tezzz, hoe is het met Laila nu? Nog koorts? Hoop voor jou dat die steken idd komen van een mini-Tezzzje (m/v) dat een plekje aan het zoeken is. Beastie, jammer dat ze weer zo koude handen had, wel super dat alles zo goed gaat. Houden zo! Had ze nog goeie tips voor je olifantenpootjes? Pfffft....vergeet nu volgens mij nog van alles Sorry... Hier is Pinoccio nog wel bezig geweest Tegen beter weten in, maar we blijven proberen de MMM een stapje voor te blijven . Mannetje begon gisteren wel voor het eerst de kriebels te krijgen over het bloedprikken (hij is als de dood voor naalden en valt flauw bij het zien van bloed :-?), moest misschien toch maar wel mee....
Goeiemorgen! @Go4babe ... Wat een leukkie! och wat een lief klein frummeltje! Mooie echo! ik zag niet echt de armpjes en beentjes...jij wel, stoer hoor! Standaard koude handen Als je zwanger bent vergeet je wel eens wat ...dus ook me olifanten pootjes Heb niet verteld dat ie volgens mij de hik heeft gehad...vergeten te vertelllen dat ik **kuch** 4 kilo **kuch kuch** in 4 weken was aangekomen Wel gehad over het stromend water op de eerste verdieping...wat ik dus niet heb (oud huis)..was geen probleem 8) Fijn dat pinoccio nog even langs kwam Enne ik wil ff kwijt dat ik vind dat jullie goed bezig zijn. Misschien moet je morgen wel ff de held zijn en hem opvangen
ik heb vanochtend getest negatief mijn hoop voor de deze ronde is 0,000001 nou maar w8 op mn ongi x krientje
Balen, Krientje Beastie, fijn dat ze niet moeilijk doen over het stromend water. En ach, je vergeet wel vaker iets, maar hebt er een goed excuus voor, toch? Enne... goed bezig zijn hier is een beetje tegen beter weten in, maar wel gezellig
ik weet eigenlijk ook niet meer precies me cyclus ik heb 10 april een posi ovu test gehad van welke dag moet ik dan weer 14 dgn bij tellen? x
Nou krientje..nie leuk! zwaar baluh! @Miepie...dat jullie het evengoed gezellig hebben vind ik juist zo goed. Er zijn ook stellen die de mmm helemaal niet trekken! Het moet ook leuk blijven gaan tussen jullie..en dat gaat jullie volgens mij wel goed af Da's al een pluim waard **ieder stel heeft zo z'n dipjes en downers..** @Go4Babe...Wanneer gaan we shoppen? Mark moest wel lagguh om je mannetje en zijn bezochtheid betreft de knots van de echo-mevr.
Goedemorgen! Ik heb het drul vandaag! Ik udim hier vanuit het zonnige friesland nog even voor Tezz door totdat het rozedonderdag is. Verder go4baby s echo gezien echt heel vertederend! En het gaat snel alweer 10 weken en vandaag 3 dagen hebben jullie het al verteld? @beastie moest je bij de vlos op de weegschaal? Dat doen ze hier niet alleen bloeddruk voelen horen en praten... Mazzel moet weer de was gaan doen heb vanavond dinnerclub met mijn vriendinnetjes. En mijn keuken is een dikke zooi dat is zonde voor een keuken die iets meer dan 10000 euro heeft gekost ik weet het maar als je te veel achter een of ander forum zit heb je daar geen tijd voor.
Nee hoor maar meestal weeg ik me s'morgens voor ik naar de vk ga...als ik het niet vergeet Omdat ik wat overgewicht van me zelf heb heb ik dus meer kans op schimmel infecties en zw-suiker..vandaar dat ik het zelf wel in de gaten hou... Bloeddruk was ook netjes...ook kans op verhoging als je extra spek heb! Maar idd praten en voelen doen ze Jaha Tezzz...bijna roze donderdag!! ** dacht vanmorgen toen ik ging plassen om 6.12 dat het zondag was... ...wat een tegen valler!**
Als je op 10 april een positieve ovu-test had, is op 11 of 12 april je eitje gesprongen. Je zit dan vandaag dus op 10 of 11 DPO. Het was dus ook nog een beetje vroeg om te testen...
Ja, jippie, bijna Tezzz-donderdag! Nog 2 nachtjes slapen... Beastie, ik ben er de hele dag al van overtuigd dat het woensdag is vandaag Jullie trouwens nog leuke (kleine) ideetjes om mijn mannetje morgen te verrassen? We zijn morgen 10 jaar samen... wil eigenlijk gewoon even heel lekker koken ofzo. Iemand ideeen (hij geen vis, ik geen tomaat )? Tom, jij met je kookclubje hebt vast wel ideeen, toch?
mmmmmorgen! GAAP! Ben nog niet helemaal wakker geloof ik Toen ik net 5 minuten beneden was, stond m'n vader al voor de deur voor de tuin. Tjee, wat kan die man eigenlijk veel kletsen als je net wakker bent! @Krientje: 15 dagen na je posi ouvutest kun je testen, dus da's voor jou pas over 3 dagen. Misschien dus wel gewoon te vroeg getest? @Miepie: Laila had geen koorts, maar was alleen heeel erg moe en duizelig en misselijk en heel erg aan het hoesten. Maar ze is wel vrolijk naar school gegaan, want ze is natuurlijk hulpje vandaag! Gewoon door blijven pinokkio-en hoor! Da's tenslotte niet alleen om kindjes mee te maken, maar ook gewoon omdat je mekaar lief vindt! Misschien idd toch maar handje vast houden morgen? Ff goed afleiden @Tom: foei toch! De keuken laten verslonsen! (moet je mijn keuken eens zien of de kamer, of de gang of de trap of... ) @All: temp wederom 37.0. Mijn mysterieuze pijn is weer verdwenen. Raar lijf! Kom vanmiddag wel weer kijken denk ik. Nu eerst maar eens kijken wat m'n vader aan het uitspoken is en thee zetten en de was opruimen en...etc. Laterrrrr! Liefs Tezzz
Fijn dat het goed gaat met je kleine meid, Tezzz. Enne... hier ook niet altijd even netjes hoor (al kan ik heel slecht tegen rommel in de keuken, dus daar meestal wel toonbaar. Slaapkamer is een bende, meer kleren buiten de kast dan erin Klinkt goed bij jou... steekjes rond 8-9 DPO... geen andere dingen... geen krampen... TEZZZ GAAT ROZE !
@Miepie: hihi ik hoop het! Maar eigenlijk ben ik veel te bang om te hopen Ben zoooo bang dat als ik test het gewoon negatief gaat zijn! Ik heb ook nog geen tests in huis. Zal vanmiddag maar wat gaan bestellen. Dan kan ik in elk geval niet te vroeg testen! (Hoewel donderdag ook nog wel redelijk vroeg is hoor! ) en nou ga ik ff actief wezen...GAAP...(kwou dat ik nog in bed lag! Nog moe...)