heheheh..kon gistermiddag op de bank wel slapen! Maar dat heb ik wel vaker helaas! Denk dat het meer komt omdat ik vannacht pas om 12.00 uur naar bed ging en volgens mij om 1.00 uur nóg niet sliep! werkse!
Goedemorgen, Heb niet bijgelezen.... Ben beetje moe, kan me niet echt concentreren! Heb weer de hele dag overleg! van 9 tot net, van 11 tot 1, van 1 tot3 en om 3 uur nog een clientgesprek.... leuk! Ik kom tussendoor nog wel even checken! Tjuuus!
@ Miepie: Ik den ook de hele tijd al dat het woensdag is! @ Beastie: gelukkig was al keurig bij de VK. @ Tezzz: mooie temp, en die moeheid is goed he?! overmorgen is roze donderdag, bereid je maar alvast voor! @ Krientje: donderdag testen, dan is roze donderdag! Ik had vorige week ook te vroeg getest op dinsdag hij was zo goed als negatief! (heeeel vaag streepje) en donderdag was ie wel positief! Dus het kan! @ tom: schrobse! (toch nog even gelezen!)
goeiemorgen! was ik ook weer even! tezzz jij gaat donderdag weer roze kleuren meid! ik hoop het zo voor je! julita, neem je tijd meid! lekker even een paar daagjes weg! rustig aan! go4baby wat een humpie! lekker ding hoor daar in je buik fijn dat alles goed was! lola opzich fijn dat je kwaaltjes krijgt. dan weet je iig dat je echt zwanger bent toch hier weinig nieuws... nog geen eisprong gehad...gister was t streepje wel donkerder dus hij zit er wel aan te komen...
Mogguh! @ Miepie: Ah... jij hebt ook zo'n zoet mannetje... die van mij is net zo'n held met bloedprikken enzo.. Gister vond ie het ook al heftig... hihi Gewoon lekker samen gaan! (ik zal aan jullie denken, moet morgen ochtend ook bloedprikken voor de combinatietest... maar ik vind al dat soort dingen alleen maar interessant...) @ Lola: rustig aan meid! Heel goed om af en toe hier te komen relaxen Ik ga d'r weer vandoor. Moet nog veel doen (gister na echo niet zo productief meer geweest ) om 11.45 naar de VK! ps. heb de hele nacht over ons kindje gedroomd hihihi was allemaal natuurlijk weer heel bizar maar weet niet precies meer hoe het ging!
Goede morgen allemaal... Tezzzzz, klinkt goed allemaal Zo ben al een klein uurtje op. Best vroeg voor iemand die VAKANTIE heeft Ben alvast aan het oefenen want moet morgen om 10 uur al in de sauna zijn. Pffffffffffff Heb nog steeds pijn in de nek. Ga nu ff foto's maken voor een nieuwe pas. Laterrrrrrrrrrrrr
ooo verdorie ja! ik moet een nieuwe paspoort/id kaart hebben.. loop al 2 mnd ilegaal rond lol... jeetje... en volgende maand gaan we naar duitsland.. hmmm toch van de week maar eens fotos gaan maken dus
@ Go4baby: veel plezier bij de VK! @ Ellen: schandalig zeg! Ik ben hartstikke jaloers! Hier vraagt iedereen wat er met me is. Trek je het nog wel vragen ze? Ik gooi het op het afstuderen, dat het zoveel energie kost! Ik weet niet waar iedereen is voor overleg, we zitten met zijn 2en, er zou ook een lunch zijn, nou blijkbaar niet! Dag, dan ga ik wel 2 uurtjes relaxen hoor!
er zullen mensen roepen dat het voor duitsland niet hoeft maare doe maar lekker wel hoor...met de trein kwam er tussen duitsland en NL wel douane beambte de trein in...je weetmaar nooit....ik ben over 2 dagen illigaal maar ik wacht ff op frummel!
@ Marieke: je mag geloof ik wel met een verlopen paspoort rondlopen voor een periode (weet even neit meer hoelang) maar goed daarmee mag je niet naar het buitenland, dus is het wel verstandig om een nieuwe aan te vragen!
Wij maken vanavond sesam noedels met pindakaas, iets met kip wacht even ik heb hier een link we gaan nl alles van Nigella Lawson maken de goddelijke huisvrouw http://www.nigella.com/ Mooi keuken is nog een zooi maar de rest is gedaan nu nog zuigen en dweilen en nu douchen zit nog in mijn schoonmaak kloffie... lees : trainingsbroek en vest van mannetje....
Vorig jaar Mei is mijn id kaart verlopen. Ik heb een hekel aan die dingen het is toch niet weer oorlog?? moest je ook altijd je persoonsbewijs laten zen als dat de vijand beliefte en nu zou ik echt nog heel grove opmerkingen er achteraan gooien maar dat doe ik maar niet...
mogge meiden (nog net op tijd ) @ tezzz tsja ik dacht meer aan lolo ferrari ennuh over die steken....ik had met 7 dpo tijdens het avondeten een paar scherpe steken in mijn zij (volgens mij ter hoogte van mijn lever) dus wie weet wordt het ECHT roze donderdag voor jou Hoe is het met je dochtertje? Is ze nog naar school gegaan of was ze toch te ziek? @ go4baby ohhhhh meis wat een gave foto's zeg van dat wurmpie....ik zit me nog altijd te verwonderen als ik naar ons kereltje kijk, dat hij dezelfde is als op die echo's! Geniet er maar van, en lekker dromen over die kruimel! @ de rest..... wel bijgelezen maar hoog tijd om Mika wakker te maken!
Was die vegelijking van mij helemaal niet zo raar Ik kreeg laatst ook controle in de trein van mijn kaartje en legitimatie. Ik heb gewoon mijn oude verlopen id laten zien ze sloegen er niet eens acht op
mmmmiddag! @Tom: wat raar dat je in de trein je id moest laten zien. Ik vind het al heel wat als ze m'n kaartje controleren! Trouwens, over het nodig hebben van je id: Nou ben ik toch naar de gyn geweest en daarna nog 3 keer in het ziekenhuis en NIEMAND heeft gevraagd om m'n id! Kom ik vorige week bloed prikken, vragen ze er opeens naar 'omdat er nog wat gegevens ontbreken' Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen heheheheh jullie proberen me gek te maken he? Lukt lekker tóch niet! (ben ik al )
Ben je al een beetje zenuwachtig? Het is nog maar twee daagjes spannend..... Ik heb gewoon de zenuwen voor jou..
@Tom: ach...op het moment denk ik eigenlijk dat het niks geworden is, maar dat zal ook wel een beetje zelfbescherming zijn denk ik. Ben heel bang dat als ik test dat het dan negatief is en het is dat het 'roze donderdag' is en dat ik anders de komende tijd niet ongestoord kan testen, maar anders zou ik nog een aantal dagen langer wachten denk ik. m'n dochter heeft 37.8 Dat wordt vanavond vast met hoge koorts haar bed in! Maar ze voelt zich prima hoor! Ze moet en zal vanmiddag ook hulpje zijn!
Ja tezz ik ken dat gevoel. Ik heb ook al een paar keer gedacht nu is het raak. En dan blijkt de test toch negatief uit te vallen. Dat is dan zon teleurstelling Dus ik snap die zelfbescherming wel goed. Mijn dochter is vandaag ook hulpje hihi grappig. Dan mogen ze de boekjes tellen, de tassen uitdelen, asl eerste kiezen op het kiesbord etc. Jammer dat ze nu niet fit is.. Ben je verder nog iets leuks aan het doen? Aan het naaien ofzo? Daar was je laatst mee bezig.