Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Zo ben ik weer... meteen mijn opdrachten voor school maar gemaakt. Ben nu helemaal bij....

Wat een gedoe zeg die pasfoto's, moesten een paar keer opnieuw, 1 keer te glimmend voorhoofd... toen haar voor mijn oor... toen niet recht genoeg in de camara... gelukkig was de volgende ok.

Tja als je zo nodig nog eens naar Egypte en Costa Rica op vakantie wilt dan is een pas wel handy :) :)

De man achter het loket van het gemeente huis heeft me uitgelegd waarom je oren etc er op moeten.

Wat betreft altijd ID op zak vind ik ook totaal overbodig. Zo kreeg een vriend van mij met carnaval een bekeuring omdat hij geen ID bij zich had (wie wel met carnaval) De politie had wss nog niet genoeg bekeuringen uitgedeeld ;)

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Ellenk: wat een gedoe tegenwoordig he, met foto's maken? Bij onze fotograaf hebben ze ook helemaal een malletje met afmetingen erbij enzo. Het stomste vind ik wel dat de fotografen in een bepaald formaat MOETEN afleveren, terwijl je foto op je pas weer kleiner wordt gemaakt!
    @Tom: door al die extra bezoekjes aan het ziekenhuis is het huishoudelijke gebeuren weer zo ver achterop geraakt dat ik ff geen tijd heb voor kleren maken. Maar de ideetjes zijn er al weer genoeg hoor! Nou nog een avondje vrij zien te plannen :rolleyes: ;)

Ik ga zo maar eens testen bestellen. Wat zal ik doen: alleen zwangerschapstesten of ook maar ovutesten? Moeilijk, moeilijk. :(

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hèhè, bijgelezen en eindelijk weer even een minuutje de tijd om iets te plaatsen. Waar is de tijd dat ik me dag in dag uit verveelde op mijn werk? Tegenwoordig is het druk, druk, druk.
    Maar: morgen en overmorgen ben ik lekker vrij! Donderdag met mams de stad in om babyspulletjes te kopen, dus dat ik leuk, en morgen wordt het mooi weer, dus dan ga ik lekker plat in de tuin! Lovely!

Hmmm...wat moet je maken als je 10 jaar samen bent....iets heel feestelijks lijkt me zo! K heb net gegeten dus ik ben niet zo creatief met eten op het moment, maar ik vind wel dat je op Ah.nl altijd lekkere recepten kan vinden, die ook niet zo moeilijk zijn. Ben benieuwd wat het geworden is.

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Cynthia: veel plezier alvast met baby-uitzet-shoppen! Zoooooooooo leuk! (zei zij lichtelijk jaloers ;) )

zo. Testjes zijn besteld dus die kan ik morgenmiddag wel verwachten. Heb toch maar een voordeelpakketje gehaald incl. ovu-tests, want je weet maar nooit! (En dan kan ik meteen stiekum morgenmiddag er een ovu-testje tegenaan gooien! ;) :)) .Mocht het niet gelukt zijn deze ronde, dan heb ik in elk geval al ovu-tests klaarliggen en een herhalingsrecept voor de clomid op zak! Nothing can stop me now! :)

en toen was de middag alleen alweer voorbij :rolleyes: Zo kids ophalen en als ze nog zin hebben gaan we even langs de hertjes om al onze kapjes brood op te maken.

Laterrrrrrrrrr!

Liefs Tezzz

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemiddag!
    Cynthia, lekker hoor, babyshoppen :)
    Mielenl, begint het al een beetje te wennen? Fijn dat jullie mannetje het zo goed doet.

Bedankt voor jullie tips, ben inmiddels al een beetje aan het rondzoeken. Zelfde 'probleem' als Cynthia; net gegeten, dus nergens trek in op het moment (behalve een sigaretje ;) :oops:)
    Laat nog wel weten wat het wordt...

6. tja moet dus maar eens pasfotos late maken, heb ik zon hekel aan he! zeker voor zoiets...
    je mag niet lachen of wat...flauwekul!

verder geen nieuws.. streepje werd wel donkerder dus morgen denk ik een positieve ovutest!

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Test jij 1x per dag, Marieke? Of 2x bij een duidelijke 2e streep?

8. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Kip uit de oven is altijd lekker...met groene olijven erbij, lekker gekruid en dan met rijst en groenten...

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goed idee, ja, kip. Zijn alleen niet zo dol op olijven. Maar gevulde kipfilets ofzo... met paddestoelen en mozerella ofzo... met pancetta eromheen... en dan uit de oven.
    Dank je voor de tip!

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ik krijg spontaan trek (en ik eet niet eens kip!). Moeten nog ruim een uur wachten voor we gaan eten. HONGUH!

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Anders ik wel en ik eet graag kip...bij ons wordt het witlof vanavond..uit de oven ;) Ik moet nog 3 kwatier wachten voordat ik naar huis mag :rolleyes:

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Beastie: nog wel wat zinnigs te doen voor je naar huis mag, hoop ik? ;) (Ik zit nou dus aan de chocolagebiscuitjes :rolleyes: )

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Tezzz, wij eten pas om half acht... denk dat ik om 6 uur ook met een rammelende maag zit, mag jij mij dan lekker gaan maken ;)

Beastie, nog maar 38 minuten ;)!

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ga weer even een banner uitzoeken, vind dit zo ongezellig....

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Werk...maar me stoel ben ik al zooooooooooooo zat vandaag....gister raar aan het rolen geweest met een bal op zw-gym...denk spiertje verrekt (doe ik een keer iets :rolleyes: ) **passeer jij ff wat koekies deze kant op...kind is erg draaierig vandaag...heb daardoor weinig trek gehad vandaag...**

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Jah, dacht net al..geen banner? :( Misschien een vakantie banner een idee... 8)

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik eet eigenlijk noot kip, maar wat klinkt dat lekker zeg :p

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Voor Miepie en Beastie en wie er ook maar langs komt (en mijzelf natuurlijk ook! ):

asje!

Eet smakelijk!

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Jammie!

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mannetje heeft voor vanavond macaroni-salade "besteld". Da's koude macaroni met stukjes ham of kookworst, uitjes, augurk, ketchup, mayo en peper en zout. Helaas hou ik absoluut niet van macaroni, dus ik mag kiezen uit spare-ribs, cevapcici of Gyros. Allemaal lekker :)

Deel Deze Pagina