wanneer nu testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door truuz, 18 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truuz

truuz Actief lid

27 jul 2007
    100
    0
    0
    Hallo dames,

Ff eeen vraagje, heb nogal een wisselende cyclus.. Laatste maanden waren het: januari 35 dagen
    februari 35 dagen
    maart 31 dagen
    april 32 dagen
    mei 31 dagen

Zit nu alweer op 30 dagen, wanneer zou ik ongesteld moeten worden, of liever wanneer kan ik testen!
    Snap er helemaal niks meer van nl.. Voel me ook niet anders dan anders, en dat terwijl ik voorgaande maanden elke keer wel weer wat anders voelde, dan misselijk, pijnlijke borsten en ga zo maar door..

Liefs Truuz

2. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Het meeste handige is om je langste cyclus aan te houden. Dus 35 dagen. Maar als je allemaal symptomen hebt kan je er altijd een testje op wagen.
    Succes ik hoop dat het raak is!

3. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Moeilijk te zeggen. Ik heb gehoord dat je het beste kan testen vanaf 14 dagen na je eisprong, dus als je weet wanneer die is geweest, tel je daar gewoon 14 dagen bij op. :D
    Als je niet weet wanneer je eisprong is geweest, word het dus een beetje gokken. Het is misschien goed om van je langste cyclus uit te gaan, maar ik denk zelf dat je de laatste maanden wat regelmatiger bent, dus dat de 32ste dag sowieso ook wel zou kunnen. En sommige meiden testen al vóór hun NOD positief, dus wie weet als je morgen al test...
    Heel veel succes, meid! Ik duim voor je dat je zwanger bent.

4. truuz

truuz Actief lid

27 jul 2007
    100
    0
    0
    Heb geen idee wanneer ik mijn eisprong heb gehad, voel er nl nooit wat van! ja vind zelf ook dat ik de laatste maanden wat regelmatiger ben, gunstig dus!

Wil me niet gek lopen maken door te vroeg te testen, maar ja ben nu ook wel wat zenuwachtig omdat ik niet weet waar ik aan toe ben..

Hoop natuurlijk op een positieve test, zou super zijn na 1.5 jaar!

5. glinster

glinster Lid

18 jun 2008
    28
    1
    0
    Ik hoop het voor je :)

6. truuz

truuz Actief lid

27 jul 2007
    100
    0
    0
    Heb een banner aangemaakt, heb de cyclusduur op 32 dagen gezet, daar komt uit dat ik over 2 dagen kan testen.. Moet ik dat maar aanhouden denk ik..

Bedankt voor jullie reacties!

7. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Heel veel succes! :D

8. truuz

truuz Actief lid

27 jul 2007
    100
    0
    0
    Vind het nu toch wel spannend worden! Wil zaterdag gaan testen, dan is vriendjelief er ook..

9. Niet meer actief

Zo wisselend vind jou cyclussen niet hoor :(
    Vind ze aardig regelmatig !
    Maar je kan het beste uitgaan van een cyclus van 35 dagen dus op dag 37 testen, hoef je hoogst waarschijnlijk ook niet teleurgesteld te worden ;)

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik ben het met Ikdus eens, ik zou niet te vroeg testen hoor.
    Ik heb ook pas een paar dagen naar mijn NOD getest. En ook kwaaltjes zeggen helemaal niks, dus probeer daar niet te veel op te letten. Het enige kwaaltje van mij is een zeurende onderbuik.

11. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Dat is toch heel regelmatig?! Ik zou willen dat ik zo'n nette cyclus had! Er zit nooit meer dan 4 dagen verschil tussen, dus zou me echt geen zorgen maken hoor!
    Gewoon testen op dag 35, dan weet je zeker dat je niet te vroeg bent, of gewoon eerst je menstruatie afwachten, het uitblijven is de beste test, haha! Succes!
    Liefs,
    Marijn

12. truuz

truuz Actief lid

27 jul 2007
    100
    0
    0
    Hey Meiden

Heb vanmorgen een test gedaan, hij was negatief, maar ben ook nog niet ongesteld geworden.. Beetje balen!

Liefs Truuz

13. Niet meer actief

Dan zal je morgen waarschijnlijk ongesteld worden en heb je weer een cyclus van 35 dagen..
    Balen van je nega test.

Deel Deze Pagina