Die krampjes horen idd! Ik had in het begin van deze zwangerschap heel erg dat ik onzeker werd van die krampjes, maar zodra ik ze niet meer voelde werd ik daar weer heel onzeker van! En dat heb ik nu nog trouwens! Lastig is het om te genieten na een miskraam he?! Ik vind dat best jammer, want nu ik "al" 14 weken ben vind ik het nog steeds moeilijk echt te genieten!! maar goed, misschien speelt ook wel mee dat ik opeens alleen er voor kom te staan!!! Dat is ook best bizar als je zolang bezig bent voor een kindje!
ja lola, dat helpt niet in ieder geval. Ik vind het echt rot voor je dat nu het eenmal goed gaat dat je vent zo belachelijk doet.
Goedemorgen, Er is weer flink afgekletst. Ik dacht eigenlijk dat Marina vandaag een testje ging wagen. Ik kom straks weer even spieken. Julita, heb je nog uitslagen gekregen? Doei
Moge ladies! wel doorgelezen maar niet alles onhouden, vergeef mij! @Julita...gefeliciteerd met mannetje.. @Lola...lieve text! Hoop dat jij ook snel mag genieten @ Tezzz....tot vanmiddag @Allll...knuffels...en 1 extra voor Mup..
Mogge, Ben alweer aan het werk, reden vanmorgen geen treinen, dus ben uiteindelijk als een sardientje vervoerd! Fijne dag! alweer een client van mij overleden
mmmmmmmmmorgen! @Julita: heb je je bloeduitslagen nog gekregen? @Lola en Julita: Geniet van je zwangerschap! Krampjes horen erbij. Geen krampjes ook. Er groeit een klein frummeltje in je buik en jullie doen heeeeel goed je best om het gezond groot te laten worden. Jullie verdienen die roze wolk! Ga er dan ook op zitten! ennnnnnnnnnnnnnnnnn springen! @Lola: toch niet die cliënt van gisteren? @All: Het wordt vandaag mooi weer! Ik hoop dat jullie er een beetje van kunnen genieten. Ik denk dat ik mijn activiteiten maar vooral buiten ga plannen vandaag (Ramen lappen ofzo ) @Beastie...tot vanmiddag Laterrrrrrr! Liefs Tezzz
ga aan ventje vragen namiddag ons geboortelijstje te beginnen leggen. Heb schrik dat er weer contracties komen in in het ZH beland er geen kans meer voor heb, wil het achter de rug hebben. Ook eens de boeken halen bij de drukker voor geboortekaartje
Goedemorgen .... Heb inderdaad test gewaagd Leentje maar deze bleef keihard blanco ....nog steeds geen te bekennen, dus ik hou het ermaar op dat mn cyclus door operatie en dan vooral narcose van slag is.
Morning ladies! Ik ben alweer aan het werk, vandaag een kort dagje want ik ga om 12.00 uur weg. Dan even langs Prenatal om de blije doos op te halen, dan naar Vlaardingen, geld halen voor de aannemer, nog wat boodschapjes doen, naar huis, even proberen te relaxen en dan naar het ziekenhuis (brrr). Ik ben héél benieuwd hoor. Wat me wel opvalt is dat veel mensen om me heen zo reageren van "wat eng, wat heftig,e nz. enz.", terwijl ik er eigenlijk zelf niet zo heel erg tegenop zie. Het is geen operatie, en als het niet goed gaat dan stoppen ze vanzelf. Ik hoop dus dat ik me vanmiddag gewoon kan ontspannen. Lola, ook weer aan het werk zie ik? Hè wat vervelend dat er weer een cliënt is overleden. Kan je dat wel een beetje van je af zetten? Lijkt me moeilijk. Nog een paar weekjes voor je 20 weken echo! Wil je weten wat het wordt? Tezzz: hmmm, goede ideeën en ze vervolgens vergeten: PUPO! Wanneer kan/ga je testen? Marina, jammer van die test, maar overtijd en zonder bloed is toch een goed teken. Gewoon nog even afwachten zou ik zeggen. Wieffie: meid, je zit op de DR, wat doe je achter de computer? Ga lekker van die massage genieten! Mupkuh, rustig aan he meid, neem de tijd om het te verwerken, het is niet niets.
Lola: je bent toch niet je clienten bestand aan het uitdunnen meis! Had je een goede band met deze client? SC: Succes!
He dames, Gaat wel met mij hoor, had haar niet lang! (paar weekjes) 2 weken terug een flinke kluif aangehad, maar nu is ze dus overleden! Nou ik heb neit alles bijgelezen! Want heb het een beetje druk! (en vanmiddag nog een klein partijtje hier voor mijn afstuderen), maar wil even Cynthia succes wensen voor vanmiddag! En marina flink balen dat ie blanco bleef! Ciao!
Ik doe zeker rustig aan. Eerst maar eens maandag afwachten en of ze evt onderzoeken gaan doen. En dan zien we wel weer verder.
Maar Lola, die cliënten van jou die overlijden, is dat dan altijd aan een overdosis o.i.d.? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
morgen! mup nogmaals een dikke knuff.. is echt niet leuk marina balen van je nega test, misschien te vroeg? tezzz, bedankt voor t bijwerken van de lijsten ik duim voor je dat je een mooie posi test krijgt! ellenk, ga je echt pas wachten tot donderdag? pfff je zit al op 13 dpo joh knap hoor dat je dat geduld hebt! hier verder niet veel te melden, ze hadden vorige week gebeld of ik woensdag vrij wilde...hadden ze teveel personeel... domme vraag natuurlijk wil ik wel hahaha en nu kreeg ik vandaag sms of ik donderdag ook de hele dag vrij wilde! jaaa heerlijk dus alleen vanavond werken en dan tot t weekend vrij. moet wel t weekend werken maar ja dat zij zo hahaha
Ik wil jullie deze foto niet onthouden: Alles zag er goed uit, het hartje klopt en mag over twee weken weer een echo komen laten maken. Als het dan nog steeds goed is mag ik naar de vk. En het fijnste nieuws: Het is er maar 1.
Was je bang voor een meerling dan Nyncke? mooie foto trouwens gefeliciteerd Marieke, jaah ik test niet eerder want dat vind ik zonde van mijn testjes en ik ben de laatste maanden stipt 27 dagen. Had alleen dit keer mijn ei een dag eerder geloof ik.