@Nyncke: Jippie! Je hebt een vlek! Gefeliciteerd! zeg, vraagje: loop je nou nog bij de gyn vanwege de clomid of vanwege wat anders? (m.a.w. als ik zwanger ben, moet ik dan contact opnemen met de gyn of met de vk? )
Ik moest de gyn opbellen als ik ongi was geworden of zwanger was. Dit heb ik gedaan. Ze wil me alleen over twee weken nog een keer terug zien en als alles goed dan kan ik naar de Vk. Maar daar mag ik nu al wel een afspraak mee maken. Ik zou dus eerst het zh opbellen, die kunnen wel zeggen wat je moet doen. Ik had een grotere kans ivm clomid. En na wat een vriendin van de overburen gezegd heeft helemaal, waren we helemaal benieuwd
ik doe het even in etappes hoor: @ tezzz ik zou nog even wachten met testen hoor.....testte je bij de andere twee ook niet pas laat positief? Doe gewoon volgende week donderdag, kunnen we de feestjes een beetje spreiden @ julita volgens mij staat mijn 6 weken echo in mijn album. Mika's hartje klopte toen al. Ik duim keihard voor je dat er vrijdag bij jou ook een knipperlichtje te zien is meis! @ lola en vergeet niet te duimen voor een ongi voor de bevallen SMEPPERS @ mupkuh nogmaals een hele dikke knuffel meis. we hadden zo gehoopt dat het dit keer goed zou gaan! @ beastie-poll daar had ik me nog steeds niet op ingeschreven....FOEI! Ik ga weer voor de 21e om 3 uur 's morgens. Ik hoop het niet voor Beastie want dat betekent dat ze flink overtijd gaat lopen ben nu met bijlezen op pagina 13. en de beastie-lijst staat op pagina 12
hahaha goed kado ik vind een baard, stoppels of een lange, VERSCHRIKKELIJK! ik val op kale mannen hihihi
geloof me.....dat gevoel raak je nooit meer helemaal kwijt! ik "zie" vaak dingen gebeuren als van de commode vallen, van de trap vallen, verdrinken in bad.....ach het zal wel met het moederinstinct te maken hebben fijn dat je nu wat rustiger bent
hahaha mooi op tijd zico! ik heb pas met 38 weken de geboortekaartjes besteld heb je bij een van je vorige zwangerschappen complicaties gehad? Kan me voorstellen dat je er dan extra rekening mee houdt.....
he wat jammer zeg! aan de andere kant, dan hoef je je ook geen zorgen meer te maken over die operatie of misschien gewoon te vroeg getest hihihi
gelukkig maar, dat je er zelf niet zo tegenop ziet. lijkt me ook het beste voor die draaipoging als jij ontspannen bent. je bent al LANG weg maar evengoed veel succes, ik denk aan je en hoop dat het draaien lukt!
@ nyncke gefeliciteerd met die prachtige echo en knipperlichtje! ik kan me heel goed voorstellen dat je opgelucht bent dat het geen tweeling is, dat voelde ik ook zo hoor, toen ik de eerste echo had gehad Bij ons zat het ook nog in de familie (mijn moeder is 1 van een tweeling) plus die clomid.....nou ik hield mijn hart vast hoor! @ tezzz ja ik moest ook het zkh opbellen (moet je ook vooral doen want dan krijg je een extra echo ) En daarna word je overgedragen aan een VK. @ marieke oh heerlijk een paar dagen vrij, en dan zulk prachtig weer erbij! Geniet er maar van hoor
Hallo, Nyncke, mooie echofoto, was zeker wel even spannend. Marieke, lekker hoor zo lang vrij. Volgens mij wordt het ook nog eens superweer. Marina, balen van je nega test, inderdaad misschien te vroeg. Cynthia, succes. Ben benieuwd hoe het gegaan is. En hororverhalen hoor je volgens mij altijd wel met zo'n dingen. Maar bij iedereen is het anders. En als het lukt wordt wel een ks voorkomen, dus dat is dan hartstikke mooi. Tezz, ik duim voor je dat je volgende week het zh mag bellen met supernieuws. Hier alles goed. Gisteren nog wel heel erge last gehad van mijn buik. Alsof ik kilo's eten ophad en mijn buik op knallen stond (stond ook echt onder spanning) of dat mij buik op spanning stond en elk moment moest borrelen (anders kan ik het niet omschrijven). Was wel erg vervelend. Als ik het vandaag nog had gehad had ik even de vk gebeld, want het zat me toch niet echt lekker. Maar het is wel wat minder, nog niet zoals voor zondagavond, maar wel minder dan gisteren. Misschien dit weekend toch te veel gedaan. Ik doe nu dus ook echt rustiger. Ik kom straks weer even spieken...
en toen......was iedereen verdwenen...... hier een HEERLIJKE avond/nacht gehad (maar niet heus). Nouja, het was vooral druk. Mika wilde absoluut niet slapen, ik denk dat hij het gewoon verschrikkelijk warm had, hij was alleen maar aan het huilen. We zijn van 8 tot 12 met hem in de weer geweest. Toen is hij eindelijk in slaap gevallen, en om 3:40u was hij weer wakker. Ik was dan ook heel blij dat mijn man er vanmorgen om 8 uur uit is gegaan om Mika de fles te geven, want ik was echt nog LANG niet wakker (uiteindelijk toch om half 9 opgestaan).
oh, leentje was er gelukkig nog! misschien last van harde buiken leentje? kan idd komen omdat je je teveel hebt uitgesloofd van het weekend. rustig aan he meis!
Ja, ik kom zo af en toe even spieken. Wat een nacht zeg, die moet je niet veel achter elkaar hebben anders ben je gebroken. Het zal inderdaad wel een harde buik zijn geweest, al wist ik niet dat dat zo lang kon duren. Maar ik doe nu inderdaad rustig aan. Ik ben benieuwd of het eigenwijze meisje van Cynthia nu goed op haar plekje ligt...
@ leentje onze tuin is momenteel een bouwput, helaas! en vind het te warm om met Mika ergens naartoe te gaan. Doen we strakkies, als het ietsjes is afgekoeld! @ mupkuh hoe gaat-ie meis? lukt het een beetje om de mk een plekje te geven?
@ Mielen, opzich lukt het wel. Vind het alleen zo raar dat het al weg is uit mijn buik. Heb het niet eens gezien Ben ook bang dat er misschien iets mis is met me. Dat het daardoor niet lukt ofzo.