Mupkuh, kijk maar naar Lola. Ik snap zeker je ongerustheid dat zou ik ook hebben, maar het kan niet anders dan dat het de volgende keer goed gaat. Wij zullen er allemaal voor duimen (en jullie moeten het werk doen ). En dan zullen de eerste weken zeker spannend zijn, maar er zal snel een klein mupkuhtje komen.
en bedankt mielenl.. de 21ste? :x grrr...daar ben ik veel te nieuwschierig voor... @ leen...rustig aan jij...harde buik vind beeb ook niet leuk @marieke...gefeliciteerd met je korte vakantie ..tiouwens..wat een fijne buurt kids :x :x :x ....en nu? auto over laten spuiten in SMEP-PINK! (pimp my smep-CAR!) @mup....spreek je zorg uit bij de gyn..hopenlijk kan die je zorg wegnemen of er iets aan doen... zoeeeeffffffff en weg is beastie want die is lekker aan de opruim!!! (na controle van schoonmama...wil jij haar ff lenen julita?? gehoort dat jij goed met schoonmoeders omkan gaan...)
@ Leentje (en Beastie), natuurlijk komt het ook wel goed met ons. Van de ene kant zou ik zo graag meteen verder willen gaan. maar van de andere kant heb ik ook een beetje twijfels. Ik weet ook zeker dat we snel weer zwanger raken. En hoop dat het dan blijft zitten. Wat zouden jullie doen, weer tempen/ovutesten? Of gewoon een paar maandjes rust. Ik zit een beetje in een 2 strijd.
Nee, lichamelijk zijn ze ook vaak heel slecht door bijv. alcohol en/of ondervoeding. Bij deze dame is het niet bekend. (nog niet) Vaak is alcohol wel de oorzaak! Ik heb voornamelijk alcoholisten.
Idd Mup, je gaat nooit meer onbezorgd zwanger zijn, dat is wel lastig, maar uiteindelijk zal het jullie wel lukken! Dikke knuffel!
hey mupkuh niet gelijk van het ergste uitgaan he meis! belangrijkste is in elk geval dat jullie zwanger KUNNEN worden en hopelijk straks ook een keer kunnen blijven. je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik ben op een gegeven moment gestopt met tempen en dat bracht me wel een beetje rust. Sterkte ermee meis @ beastie graag gedaan hoor had mezelf op 21 april staan, diaantje op 21 mei.....er moet toch IEMAND op de 21e gaan bevallen?!?! @ iedereen ik heb een nieuwe banner geknutseld....lief he?
Iedereen: hooooi! Ik ga zo naar huis! Lekker! Toch nog een voordeel van 8 uur beginnen, hebbie nog wat aan je avond! mijn kersverse schoonzus komt me halen, dus hoef ook niet eens te treinen...
thanks.....bijna alle aprilmama's hadden zo'n banner van die andere site, dus ik vond dat het tijd werd voor een nieuwe hahaha!
mmmmmmmmmmmmiddag! @Mielenl: oh, heerlijk van die nachten! Mika had idd vast last vande warmte. Mijn kids zijn ook hun bed bijna niet in te branden. En dat het zo laat donker wordt helpt ook niet echt Heb je geen ventilator? Ik zet bij de kids 'm nog wel eens een poosje van tevoren aan op hun kamer. Als ze dan gaan slapen is het tenminste tijdelijk ff koel. En dan maar hopen dat ze slapen voor de boel weer is opgewarmd @Mupkuh: als ik jou was zou ik in elk geval deze eerste periode ff rustig aan doen. Wacht eventuele onderzoeken even af en doe kalm aan tot in elk geval je eerstvolgende ongi. Snap best dat je misschien heel graag meteen door wilt, maar denk dat het beter is ff een paar weekjes rust in te bouwen. Ook voor je lichaam. @Leentje: doet me echt denkene aan een harde buik, zoals je het omschrijft. Ff heeeel kalm aan doen dus! @Beastie: Wat? Vond schoonmama het niet schoon genoeg bij jou thuis dan? Hihi, stuur 'r deze kant maar eens op! Dan weet ze jouw huis vast meteen een heel stuk beter te waarderen Over opgeruimde huizen gesproken. Kreeg tussen de middag een kleine . Mannetje belde om even te waarschuwen dat een oom en tante van mij in de buurt waren en 'even' aan zouden komen waaien! Gelukkig had íe ze al verteld dat ik waarschijnlijk niet thuis was en dat we tussen de middag altijd maar weinig tijd hadden Nog geen 5 minuten later stonden ze idd voor de deur! Gelukkig zagen ze al dat ik nog druk brood stonds te smeren en drinken in te schenken, dus begrepen ze wel dat ze een erg verkeerde tijd hadden uitgezocht om langs te wippen. Ze zijn niet eens binnen geweest! (phew ) wat een opluchting! Zo, ik hou mijzelf wel lekker bezig deze week. Vandaag al weer druk geweest en zo is het grootste deel van weer een dag voorbij. Morgenochtend weer aan de opruim, want morgenmiddag komt een vriendinnetje van de jongste mee-eten en daarna komt een vriendinnetje van de oudste ook geloof ik. Hele huis weer vol en weinig tijd om in spanning te zitten dus
@ tezzz ik denk dat een ventilator weinig verschil had gemaakt. het was gewoon overal benauwd. Mika z'n kamertje ligt op het noorden dus alleen aan het einde van de middag/begin van de avond een beetje zon. Ach, hij ligt nu alweer een paar uur heerlijk te slapen! Gelukkig nog verlof, dan maakt het niet zoveel uit, hahaha! En lekker hoor, een beetje afleiding tijdens die spannende dagen. Ik duim me helemaal gek hierzo, het is je echt gegund hoor!
@Mielenl: dank je Schattige banner trouwens! Wat een lieffie! (Nog steeds verliefd Wanneer MOET je weer beginnen?
@Mielenl: nog even extra flink genieten dan dus! Pfff... en als iedereen dan vakantie heeft, moet jij net weer aan het werk blegh!
ja erg he.....maar wij gingen toch nooit op vakantie in het hoogseizoen. En we gaan van het najaar nog wel een weekendje weg hoor! Komt goed!
@ tezzz aanpassingen voor de lijst - evitaaa is 8 juni bevallen van een zoon - coco is 11 juni bevallen van een zoon - daantje82 is ook bevallen (was "bezig" op 22 juni) daar had ik even zin an
Mielenl... wat een lieve banner oooohhh... Ik wil ook van die lieve oogjes die me vol bewondering aanstaren ....