Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    oh ja die tests herinner ik me nog goed. Ik hoop dat het allemaal goed zit bij jou al denk ik dat wel, gezien je een mooi ei hebt altijd en lekker op tijd enzo.
    Wat is de success rate voor ICSI, weet jij dat? Ik weet dat het voor IVF 60% is, bij iCSI zal het ook wel zoiets zijn?

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ja, per keer zo'n 20-25% op onze leeftijd... Kans van slagen in 3 pogingen is zo'n 50-60% bij ICSI (gelijk aan IVF). Al probeer ik me eraan vast te houden dat er ook veel stellen zijn die ICSI doen met zaad dat via TESE/MESA verkregen wordt en dat er ook stellen zijn bij wie het bij allebei niet lekker zit... wij vallen wel onder de "gunstige" groep ;)

3. mielenl wat een mooie banner! echt een scheetje :D

cynthia balen meid dat t niet gelukt is, maar je hebt t iig geprobeerd!

beastie, hahaha dan is de ene kant van mn auto roze en de andere kant kameleon blauw/groen.. dus dat is niet echt een goeie combi he hahaha.. moet eerst nog papieren van hun verzekering krijgen en dan ben ik dus benieuwd hoe en wat!

ik ga nu eerst even plassen haha ben op mn werk en dacht tussendoor even te komen spieken.. maar moet al de hele tijd nodig plassen dus dat ga ik nu doen hahahaha
    tot later

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik dacht dat de kans van slagen per een ivf poging 60% was...
    Tuurlijk dat jij in de gunstige groep zit miepie! Ik hoop zo dat het lekker die eerste keer al raak is! Wat ik al een keer zei, volgens mij ben jij hartstikke vruchtbaar, je ei wacht gewoon op een zaadje net zoals bij mij!

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Marieke, vaak plassen? Dat hoort wel bij een zwangerschap. Ik heb er zelf geen last van, maar het is wel een klasiek symptoom.

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hoe zou het met rainstarrr gaan? Ze ging toch verhuizen naar het noorden?

7. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Hey meiden, thanx voor jullie welkom!
    Mijn eerste ovutesten zijn gekocht dus laat het smeppen maar beginnen.
    En Jeetuh wat wordt hier lekker gekletst hihi. Is niet bij te houden haha
    Ik ben momenteel ff heel erg druk met werk en opleiding dus heb nauwelijks tijd om te lezen. Maar ik doe me best!

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    smepze deze ronde Houmar!

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hahaha ik spreek je nog wel....de 20e 's avonds laat ;) oh nee want je moet dan om 3 uur bevallen dus dan zul je al wel dik in de weeën zitten....

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    he wat een teleurstelling meis! nouja wie weet draait ze zelf nog. en het idee van die ks dat went ook wel hoor. het voordeel is dat jij het vantevoren weet, en dat lijkt me "fijner" dan een spoed-keizersnee.

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hahaha nog een paar maandjes dan kan jij ook zo'n mooie banner gaan maken ;)

ik merkte in het begin van mijn zwangerschap ook wel veranderingen in mijn spijsvertering hoor.....ik kon echt heel weinig eten, zat met 3 happen al vol (jammer dat dat weer over is hahaha)

edit: Mika gaat straks als ik weer moet werken 1 dag naar oma en 2 dagen kdv

12. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Jammer dat het niet gelukt is SC, fijn dat het niet verschrikkelijk pijn deed. maar wel redelijk te harden was.

Tezz Hmmm o ja eten koken, vanaaf hier lekkerbekje gehaal met frites... Heeeeellllll ongezond...

Lool Beste vriend van A is hier aan het klussen in de tuin hij heeft het telkens over BBQ en en dat hij je wle uit Alkmaar wil halen met zijn pooierbak rooie bmw als je nu afknapt wil ik alleen maar zeggen kijk verder dan je neus lang is
    :) :) Verder nog dooien gevallen vandaag?

Miepie Ik vind de geslaagde percentages met iui best hoopvol, hoe lopen die leeftijden vs percentages dan?
    Hoe lang moet je nog werken totdat je vakantie hebt? Dat lijkt me het fijne van werken in het onderwijs... die vakanties.. zalug..

Marieke Hoe is het met de k*kinderen uit de buurt?

O ja Mielenl ik wou telekns nog even op je schoonmoeder vs oppassen vs chantage jegens je man terugkomen.
    Daar moet je wel mee oppassen met zon schoonmoeder. Ik heb dr ook zo een. Ze probeert A nog steeds naar haar hand te zetten. Zij doet iets voor ons, bijvoorbeeld een keertje de kinderen uit school te halen en daar zet ze A gerafineerd mee onder druk om weer wat voor hun te doen.
    En het liefst ten koste van mij. Vroeger kon ik daar wel onzeker van worden. Maar naarmate de jaren verstreken kwam A daar ook wel achter.
    En we hebben er dus ook voor gekozen om haar niet of nooit op te laten passen. onze kinderen gingen altijd naar een toen nog erg duur kinderdagverblijf. Maar dat hadden we dr graag voor over.
    Het si doordat we die keus maakten, nooit geescalleerd en ik ben blij dat we dat voortijdig inzagen!

@all knuffels

O aj Julita klinkt als krampjes! darm krampjes (mischien rustig aan met het softballen)?

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Onze zoon is gehaald met ks 3 1/2 week te vroeg en onze dochter dat was een zeer zware zwangerschap die ik 7 maanden heb plat moeten liggen. Ze is 1 weekje tevroeg gehaald met ks.

Dus we hebben vandaag onze kaartjes gekozen en het begin van onze geboortelijst gelegd, enkel voor de kleedjes moet ik voor terug en dat begin augustus

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @tom , we moeten elke maandag een wedstrijd spelen. Ik denk dat ik een keer per week wel haal. Maar ik krijg wel elke keer zo'n stomme bal ergens tegen aan , ik hoop dat nooit tegen mijn buik aankomt. Gisteren een op mijn arm, het deed zo'n pijn ik moest bijna huilen waar iedereen bij was. En ik ben echt een bikkel normaal gesproken.

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ tom naar he, zo'n schoonmoeder. terwijl ze verder hartstikke lief is hoor. Wij hebben het er ook nog een keer over gehad, en als ze niet stopt met die chantage dan brengen we Mika wel een dagje meer naar het kdv.
    Was sowieso al mijn idee hoor, want laat ik het zo zeggen, ik ben het niet helemaal eens met hoe ze met de kinderen van mijn schoonzus omgaat. Ze zitten (of liever gezegd: hangen) de hele dag voor de TV, zelfs als het zulk weer is als vandaag. En als de oudste mee mag naar het feestje en oma past alleen op de jongste, dan moet die omgekocht worden met kado's en snoep. Dus dan denk ik persoonlijk dat Mika beter af is op het kdv....

ohja en beastie.....mijn schoonmoeder belde dan op, zogenaamd voor iets anders, en dan was het "...en? ben je al bevallen?". Op een gegeven moment was ik het een beetje moe en toen zei ik "ja twee dagen geleden"....hahaha was eigenlijk wel gemeen van mij!

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    goed bezig hoor! nou ik hoop voor je dat je dit keer gewoon helemaal tot het einde een onbezorgde zwangerschap hebt. mag je in principe wel vaginaal bevallen? of wordt het sowieso een keizersnee?

edit: terug voor de kleedjes? dat zijn toch jurkjes? bij de aprilmama's zit ook een belgische en dat leidt nogal eens tot spraakverwarringen ;)

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @zico , ik zie dat je morgen je 3d echo krijgt. Alvast veel plezier!
    Ik ga nu ff wat doen meiden, maar ben zo weer terug!

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ja ik zou ook doodsbang zijn.....kan best een harde sport zijn. ik heb "vroegah" jaaaaaarenlang gesoftbald. welke positie speel je? ik zou in elk geval korte stop en 3e honk voorlopig mijden (of misschien wel het hele infield ;) )

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ julita wij speelden op school ook altijd softbal, met van die hele zachte ballen (ik mepte hem met gemak het sportveld uit hahaha!). Dat was maar goed ook, want ik stond een keer te pitchen op een teamgenoot (en dus ook klasgenoot) en die sloeg die bal VOL op mijn kaak! Ik gelijk neer, maar dat was meer de schrik. Kreeg er niet eens een blauwe plek van!
    De gymleraar was al lang blij dat het meeviel, want die week daarvoor had al een klasgenootje haar arm gebroken tijdens de gymles :(

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ja ik vind het ook een harde sport. DIt is pas de eerste keer dat ik het doe. Gisteren moest ik 'rover' spelen en dus ik stond precies waar ik niet had moeten staan zo achter de 2 de honk...

Het team waar we tegen moesten spelen waren ook echt $*&&*. Heel onprettig allemaal, ik vond het jammer dat mijn mannetje er niet was...
    ( en nu ga ik weer mijn badkamer inruimen)

Deel Deze Pagina