Je loopt zeker 9 uur achter Wil wel thuisbevallen...maar 50% beland toch in het ziekenhuis dus de maxicosi en vlucht tas staan klaar...we zien wel. Pril in het begin had ik last van diaree, denk hormonen, want dat had ik ook als ik ongi werd of me ei had...verandering in hormonen En snel daarna stagneerde het...darmen gaan snel plaats maken...beetje bij beetje
hehhhe sorry, ik loop idd 9 uur achter hier...En ben je er psychologisch klaar voor? Ik heb eerlijk gezegd nu ook een beetje diaree, niet heel erg gelukkig. Maar met veel water gaat het goed.
Nee. niet psychisch...kan me nog niet voorstellen dat we een frummeltje krijgen binnenkort Kan er nix aan doen Beter dat dan moeilijk kunnen gaan en last krijgen van aambeien...
getsiederrie, helemaal vergeten te reageren op SuperCynthia! Lieve SC wat jammer dat ze je meiske niet hebben kunnen draaien. Maar als ze ook d'r voet schrap zet, wordt dat natuurlijk ook wel erg moeilijk gemaakt Dus ze gaan niet nog een poging doen? Ik dacht dat ze dat soms deden In elk geval is het fijn om je dan vast voor te kunnen bereiden op een KS. Ik weet zo al 2 dames te noemen die helaas een spoedks kregen. En dat was geen pretje omdat ze er absoluut geen rekening mee hadden gehouden. Je kunt je er alvast op instellen en ik denk dat dat toch best wel scheelt. En misschien kun je dan nog zelf de geboortedatum van je meid bepalen ook! (zou hier wel een leuk voordeeltje zijn, want bij onze drukker krijg je de geboortekaartjes gratis als je de datum goed hebt voorspeld Of is dat fraude? ). Heb je trouwens je ex al op de hoogte gebracht of was hij mee? Succes meid! Liefs Tezzz
hahaha Julita, toen ik zwanger was had ik ook meer last van dunne dan dikke poop. ... Idd beter dan aambeien! NEE IK TEST OP ROZE DONDERDAG Mocht het nog nodig zijn dat is.... 8) 8-[ [-o< :-#
Avond! @SC: balen dat het niet gelukt is. Wel fijn dat het niet veel pijn deed. @ Nyncke: mooi knipperlichtje! Gefeliciteerd, echt heel fijn! @ Julita: rustig aan met dat sporten. *effe ego* Hebben de zwangere dames hier ook erg last gehad van banden pijn? (rond de 20 weken schijnt dat veel voor te komen heb ik net gegoogled) Mijn hemel wat een ellende. Ik heb vanaf 3 uur vannacht liggen creperen. Steken, krampen, pijnscheuten ik wist niet meer hoe ik het had. Ook nog 39.1 koorts dus om 8 uur vanochtend de VK gebeld die zei: ja, dat is bandenpijn en ik had tijdens mijn zwangerschap ook dat ik 3 dagen niet kon lopen.. (fijn vooruitzicht... ) Ze heeft me naar de HA doorgestuurd vanwege de koorts die er niet bij hoort te zitten en ben uitgebreid onderzocht en heb urine ingelevert. Ze denken dat ik misschien ook nog een darmontsteking oid heb (waarschijnlijk geen blaasontsteking) maar ik mag morgen weer een potje urine inleveren gaan ze kweekje maken. Als mn koorts weer toeneemt mag ik me melden bij de eerste hulp van het ziekenhuis... Hoop dat het zover niet komt, want het kleine stukje lopen naar de HA om de hoek was al een drama. Pfff. ben helemaal total loss en weet af en toe niet meer waar ik het moet zoeken. Straalt door in mn linkerbil en ik wordt echt helemaal gek hiervan. Heb net twee paracetamolletjes genomen en de pijn lijkt iets af te nemen. Hopelijk kan ik vannacht wel wat slapen. Zo, dat moest ik effe kwijt..
@Beastie: toen ik bevallen was heeft het nog zeker 10 dagen geduurd voor ik echt besefte dat ze ECHT uit mij was gekomen en ECHT niet meer weg ging en dat we dat ECHT knap gedaan hadden! Dus snap best dat je je dat nog helemaal niet kan voorstellen! ...heb mijn ene aambei pas gekregen tijdens de bevalling van mijn eerste...
Ik wil iedereen een fijne nachtrust wensen! Ik heb niet bijgelezen, want ben ontzettend kapoet!! Truste!
@Lola: je zit ook al ruim een uur na je bedtijd! Hup, bed in jij! slaap lekker! @G4B: Gaat het nou al iets beter? Zou het ook een blindedarm kunnen zijn? Ik hoop wel dat je idd naar de EH gaat als het vannacht weer zo heftig wordt! Doen hoor!
@g4b..heb niet echt bandenpijn gehad volgens mij..wel vrij snel harde buiken...Rustig aan jij! Ik ken alleen bilpijn als bekken pijn...dat komt niet zoals het woord van je bekken maar van je si-gewricht (verbinding van bekken met heiligbeen) @ellen...donderdag willen we roze koeken! @Tezzz.dus zo raar is het niet (dat laatste hoefde je niet te vertellen...)
@Beastie: ja, jullie begonnen erover! Mag ik wel zeggen dat ik dan na de bevallingen juist heel makkelijk kon gaan, wat erg fijn is als je trekkerige hechtingen hebt?
g4b jeetje meid dat klinkt idd niet fijn... doe maar rustig aan. en dan maar niet veel lopen hopelijk voel je je snel beter! verder iedereen knuff truste en ik duim voor de pupo dames
truste allemaal! Ik ga nog ff aan m'n moeilijke computerspelletje en dan lekker slapies doen! Laterrrr! Liefs Tezzz