Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    lieve go4b, wat naar al die pijn. Ik hoop dat het ergste nu over is voor je. Is je mannetje lief voor je, mss kan ie ook je rug licht masseren voor je ofzo. Een warm compres op je rug?
    Hou ons op de hoogte.
    Welterusten voordegenen die naar bed gaan!

2. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ik vind beastieman zoooooooo grrraaaapppppiiiig in oranje shirt en deze gouden opmerking.
    Het lijkt tomman wel die is ook zo droog

3. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    mwoah ik was telkens moe.. en mannetje had telkens ict storing netwerk bij grote advocatenkantoren dingen dusss ik zeg tarzan uit de kast :oops: :oops: :oops:

4. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    BETERSCHAP GO4B! dikke kus

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    droge mannen? Daar hou ik ook zo van?
    Daarom moet ik echt regelmatig terug naar NL!

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Jeetje g4b dat klinkt niet zo goed meid :( doe je rustig aan en idd bij twijfel beter ff melden hoor! Beterschap!

Mijn mannetje ligt hier ziek te zijn... we zijn de hele dag amper de kamer uit geweest, hoe jammer.... :( Maar ik heb wel lekker mijn eerste boek uitgelezen ;)
    Kijken of ik hem zo mee kan krijgen om iets te eten...

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ben al een tijdje aan het meelezen
    En het SMEPpen lijkt me (ons) ook wel wat :D

Maar wanneer mijn NOD is dat weet ik niet
    Want heb nu Provera kuur om mijn menstruatie op te wekken
    Dus daar moet ik eerst op wachten...pfffffffff

En zodra ik mijn NOD weet zal ik het hier melden hihihi
    Zodat ik dan ook op de lijst kan :D

En ik ga me nog eens verdiepen in het SMEP plan ;)

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Neen belgie wordt steeds kleedjes gezegd zowel jongen als meis.
    Vaginaal bevallen mag ik niet, ik zou er gewoon inblijven zei de gyn.

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Goedemorgen altesaam...

Senna welkom. SMEPplan staat op pagina 1.

Kreeg vanmorgen een groot compliment van een collega: Je ziet er uit als een spookje :oops:
    En bedankt ;)

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ zico jammer dat het al bij voorbaat een ks is. Je weet in elk geval wat je te wachten staat ;) ik duim voor je dat het niet voor de 37 weken hoeft!

@ go4baby getver meis, dat klinkt allemaal heel naar, die koorts en bandenpijn! Ik hoop dat het allemaal iets minder is geworden. En idd die koorts goed in de gaten houden he meis! Dikke knuff, doe rustig aan en beterschap gewenst!

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hoi ellen! en? gevoel dat jij morgen ROZE gaat kleuren?

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik weet het echt niet Mielenl, de ene keer denk ik ja de andere keer echt nee....
    Gisterenavond dacht ik echt ik word ongi (buikpijntjes en lage rugpijn)... Maar cyclus van 25 dgn zou wel errug kort zijn.

13. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Nog steeds geen :evil: :evil: ...

zoek me wild op het internet naar oplossingen maar kan niks vinden....en nog nooit eerder 4 dagen over tijd geweest....pfff snap er niks van. We hebben hier afgesproken om zaterdag nog maar s te testen mocht ik dan nog steeds niet ongi zijn.

Ik voel verder aan mn lijf ook echt helemaal niks! tis toch maf hoor!

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmorgen!

@G4B: hoe gaat het met je? Heb je nog kunnen slapen? Ben best wel bezorgd namelijk :( Dikke *voorzichtige* knuf!

@Ellenk: Ik had gisteren ook behoorlijke buikpijntjes en rugpijn heb ik ook al een paar daagjes. Wat is jouw lf eigenlijk? Want het ziet er toch wel errug goed uit ;)

@Marina: had je je ei nog wel gevonden? Want misschien heeft íe zich wel uitgesteld door de stress voor je operatie. Hoor je wel eens meer.

Zo. Ik kan mijzelf de komende dagen weer lekker gek gaan maken. Bedacht gisteravond in bed namelijk dat ik op roze donderdag weinig gelegenheid heb om te testen. (Moet dan de kids naar school brengen). Dus dacht ik met mijn STOMME kop: 'laat ik het morgen maar vast wagen.' Zo gezegd, zo gedaan. :(

15. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    En Tezzz....iets kunnen ontdekken op de test?

16. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Go4b, beterschap, dat klinkt niet fijn zeg. Ik heb wel rond week 24 ontzettende last gehad van een soort pijn in mijn bil met een straling naar mijn benen. Ik dacht toen dat het iets van mijn bekken was, maar de dokter zei dat het een overbelaste spier is. Nu moet ik zeggen dat wanneer ik nu te veel doe, dat ik het dan over mijn hele bil voel, dus misschien zijn het inderdaad de banden. Maar het is een hele erge rotpijn, en dan nog koorts. Hopelijk is dat snel weg.

Marina, balen zeg die onzekerheid. Je wist toch zeker wanneer je je ei had gehad?

Ellenk, fijn zeg zo'n compliment. Maar je zat gisteren toch al op CD26? Je zit nu toch ook al op 14DPO, wat is je lf meestal.

Cynthia, balen dat het niet gelukt is zeg, je krijgt een lekker eigenwijs meisje. Zo met haar voetjes al in je bekken. Heb je je exman op de hoogte gebracht. Wat zijn de vervolgstappen? Heb je nog last gehad van de weeenremmers?

Senna04, welkom hier.

Wieffie, balen zeg dat je mannetje net ziek is op de vakantie. Hoe is het weer daar verder?

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    kijk zelf maar...staat in m'n album :(

18. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ik kan hem maar in het klein zien want er zitten allemaal collega's om me heen, maar ik zie zelfs op het negatief iets zitten. Wat denk je er zelf van? Hoe is de test in vergelijking van de test die je vorige cyclus gedaan hebt? Ik kijk straks beter als het hier wat rustiger is.

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    nou, aan de ene kant vertrouw ik die vage streepjes voor geen meter meer, maar aan de andere kant...ik heb 2 dagen geleden er ook eentje gedaan en daar was niks op te zien. En deze vage streep verscheen echt al binnen 3 minuten ofzo.
    zaterdag is mijn nod. Dan maar weer opnieuw testen denk ik :rolleyes: (of alle dagen ertussenin ook, want ik heb toch nog 5 tests en 10 ovu-tests :) ).

pffff..ik heb koppijn...:rolleyes:

20. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ik vind die stripjes persoonlijk maar rottesten. Dat zijn toch van die ieniemienie strips van Matcare of niet. Bij mij zag je op 12 DPO op zo'n test echt helemaal niks terwijl een andre test op 11 DPO wel wat liet zien. Heb je ook nog een ander soort test in huis?

Deel Deze Pagina